Gå til innhold

Det blir nøyaktig 2 år mellom nest yngste og babyen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og vi er så usikker på hvordan vi skal gjøre det med vogn. Du/dere som har barn der det er 2 år mellom, hva syns dere funker best med tanke på vogn? 

Anonymkode: 90d6d...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nesten to år mellom. Hadde tvillingvogn det første året, og etter det trengte jeg bare en vogn 

Anonymkode: 627e2...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo hvordan du bor og hvordan dere kommer dere rundt til vanlig...

Anonymkode: f6e6d...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 mnd mellom de to yngste her, og vi hadde vanlig babyvogn og søskenbrett til å stå på.

Eneste gangene vi trengte vogn til begge var på 17.mai, på tur til dyreparken o.l. og da var vi to voksne så vi hadde med en trille i tillegg til babyvognen.

Fungerte supert for oss, men vi har bare en kilometer til barnehagen, og hadde god tid når jeg var i permisjon, så da kunne nest yngste gå når hun ville det og stå på søskenbrettet om hun var sliten.

Anonymkode: 5eab8...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en vogn hvor vi kunne bytte mellom vanlig barnevogn og en sittedel.  Enten satt 2-åringen i vogna og jeg hadde baby i bæresjal eller babyen lå i vogna og den store gikk eller satt i bæresjal. Det fungerte veldig bra!

Anonymkode: 93ff7...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1,5 år her. Vi har bare hatt en vogn. Da miste kom, gikk eldste. Alltid. Nå er yngste 2 år, og vogna har ikke vært i bruk på snart et halvt år. 

Anonymkode: 6fd84...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 18 mnder mellom mine og jeg digga tvillingvogna vi hadde i det første året, halvannet. Jeg var alene med de på hytta under renovering hjemme og kunne trille begge i søvn på dagtid. Dra på passkontoret med tog da yngste var 5 mnder etc. Vi hadde ikke klart oss uten men spørs jo på avstander til ting, hvor mye man er på farten alene etc. 

Anonymkode: 36a4d...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To år mellom her. Vi hadde tvillingvogn med separate rygger det første året. Det var helt genialt for oss. Vi bodde et stykke fra alt av aktiviteter, så jeg gikk mye og langt for å komme meg til og fra åpen barnehage for eksempel. Vi fikk ikke barnehageplass til eldste, så hadde begge hjemme. Ofte sov begge når jeg gikk hjem med dem på ettermiddagen, så angrer ikke på den vogna.

Om eldste hadde gått i barnehage, hadde vi nok ikke hatt behov for den vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...