Gå til innhold

Analsex mas


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min elsker analsex og jeg syns det er helt ok en sjelden gang i blant. Egentlig veldig lite fan, men gjør det mest for han. Vi har vært sammen i 8 år og de siste årene har det vært ekstremt lite av det pga småbarn og generelt lite tid. De gangene vi da har sex ender det opp med vanlig, noe jeg liker best. Nå merker jeg at han er fjern og er ikke særlig på og han sier at sexlivet vårt er kjedelig og at han vil ha mer analsex. Jeg vil virkelig ikke ha mer og syns dette er så sinnsykt vanskelig. Merker jo at det vanlige sexlivet vårt lider også fordi han ikke syns det er spennende lenger fordi vi aldri har analsex og han vet det liksom ikke ligger i kortene. Kan det seriøst føre til et brudd pga det her? Han sier dette er viktig for han, jeg vil absolutt helst ikke. Vi har barn. Kan det ryke pga så forskjellig seksuelle preferanser? Skal jeg gå på akkord å gi etter? Jeg vil jo ikke det.   

Noen som har opplevd lignende? 

Anonymkode: e8f78...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hans seksuelle tilfredsstillelse står og faller på at kona går med på noe hun ikke egentlig liker, da bør HAN søke hjelp. 

Anonymkode: c1230...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på, at man ikke skal gå på akkord med seg selv og tillate noe man virkelig ikke føler er rett for en selv. 

Men det er da mange andre måter å sprite opp sexlivet på! Gi ham et par håndjern eller andre sexleker, ha sex på vaskemasinen/bak boden i hagen eller andre plasser, gi ham full massasje i dusjen osv. 

Anonymkode: e6026...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd det, men det er fordi jeg tidlig i forhold har funnet ut av det, og dumpet de to det gjald. For meg er analsex fullstendig turn-off, har aldri og kommer heller ikke til å ha det noen gang.

Men, dere er jo sammen. Uansett skal du ikke gå på akkord med deg selv og gjøre noe seksuelt du ikke vil gjøre. Så får mannen bestemme hvor viktig dette er for ham, om analsex er viktigere for ham enn forholdet og familien...

Det er mye annen sex man kan ha som kan gjøre sexlivet godt og variert, så man må ikke ha analsex.

Er det noe seksuelt du vet din mann absolutt ikke vil gjøre? I så fall, spør hvordan han ville taklet det om du stadig maste på at han måtte gjøre dette og at du ville blitt sur og nektet annen sex hvis han ikke gjorde det. Spør ham hvor tent han ville blitt på deg da, om du stadig forsøkte å manipulere ham til å gjøre noe han virkelig ikke ville.

Om mannen holdt på som din hadde det blitt slutten på forholdet om han ikke innså at han måtte slutte med det. Jeg hadde mistet all tenning på en mann som stadig maste om noe seksuelt han visste jeg ikke ønsket å gjøre. Så for meg hadde det blitt null sex med ham, om han ikke innså det urimelige i det han gjorde.

At du tidligere har hatt analsex med mannen din gjør kanskje at han tror du setter pris på det, så tror du må bli tydelig på at du egentlig aldri har likt analsex, og at du nå kjenner at du ikke lenger kan gjøre noe seksuelt som du ikke ønsker.

 

Anonymkode: 453b7...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er så viktig for han, så får han ta i mot da. På med strap-on, så er det han sin tur. Nei, du skal ikke gå på akkord, og ikke la deg presse til noe du ikke vil. Jeg skjønner ikke hvordan han ønsker å ha analsex med en som ikke vil. Vet han at du ikke vil, har du vært helt tydelig?

Anonymkode: 5583f...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt at jeg syns det som oftest er vondt og at vi har så sjelden sex allerede at de gangene det skjer så er det ikke analsex jeg drømmer om liksom. Så har jeg forsøkt å gi han det 2 ganger i året og får høre nå at tre ganger de siste 2 årene er ikke nok. Og de gangene har jeg egentlig gjort det bare for å bli ferdig med det, Fordi jeg vet han liker det. Sa i stad at jeg forsøker å møte han litt på midten, men at det er vanskelig fordi sjelden er ikke bra nok og jeg vil ikke det som er ofte og bra nok for han. Så da sitter vi der sa. Analsex er kjempeviktig for han og han har nesten sluttet å ta initiativ til vanlig sex, fordi han vet han ikke får analsex så da er det ikke spennende lenger. Så stemninga både i forhold og seksuelt er ikke på topp. Han er ikke så tent under vanlig sex heller fordi det sikkert ligger i hodet hans at det ikke er noe mer spennede på bordet. Jeg kler meg opp og please på andre måter også.. 

 

Hi

Anonymkode: e8f78...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er så viktig for han, så får han ta i mot da. På med strap-on, så er det han sin tur. Nei, du skal ikke gå på akkord, og ikke la deg presse til noe du ikke vil. Jeg skjønner ikke hvordan han ønsker å ha analsex med en som ikke vil. Vet han at du ikke vil, har du vært helt tydelig?

Anonymkode: 5583f...9ba

Problemet med det forslaget er at han kan være en av dem som liker det eller finner ut at han liker det... og da har han plutselig et argument han kan bruke mot Hi.

Anonymkode: 453b7...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Problemet med det forslaget er at han kan være en av dem som liker det eller finner ut at han liker det... og da har han plutselig et argument han kan bruke mot Hi.

Anonymkode: 453b7...3dd

Men at han liker det, er jo ikke det samme som at hi må like det

Anonymkode: 5583f...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Problemet med det forslaget er at han kan være en av dem som liker det eller finner ut at han liker det... og da har han plutselig et argument han kan bruke mot Hi.

Anonymkode: 453b7...3dd

Et felles seksualliv kan uansett aldri bygge på "argumenter". Det sier seg jo selv. Man skal ikke argumentere imot noe man ikke syns er godt. Man skal slippe å gjøre det.

Anonymkode: c1230...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et felles seksualliv kan uansett aldri bygge på "argumenter". Det sier seg jo selv. Man skal ikke argumentere imot noe man ikke syns er godt. Man skal slippe å gjøre det.

Anonymkode: c1230...dfa

Det er jeg helt enig i, men slik His mann holder på ville han mest trolig brukt det som enda et argument mot henne...

Anonymkode: 453b7...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig sex er kjedelig i lengden. Selvsagt vil de fleste par gå lengre perioder uten sex eller med kjedelig sex. Men dersom det blir normalen med kjedelig sex tror jeg det ofte fører til utroskap/brudd dersom én av partene egentlig ønsker et spennende sexliv.

Jeg tror du bør vurdere å møte han på halvveien hvis du har lyst til at forholdet skal vare.

Jeg hadde ikke orket å være sammen med en mann som var kjedelig i senga.

Anonymkode: e303b...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om han egentlig ønsker sex med en mann siden han er så opphengt i det?

Syns ikke du skal gi etter for noe du ikke ønsker. Det gjør deg ingenting godt. 

Anonymkode: e305c...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vanlig sex er kjedelig i lengden. Selvsagt vil de fleste par gå lengre perioder uten sex eller med kjedelig sex. Men dersom det blir normalen med kjedelig sex tror jeg det ofte fører til utroskap/brudd dersom én av partene egentlig ønsker et spennende sexliv.

Jeg tror du bør vurdere å møte han på halvveien hvis du har lyst til at forholdet skal vare.

Jeg hadde ikke orket å være sammen med en mann som var kjedelig i senga.

Anonymkode: e303b...aec

"Vanlig sex" trenger ikke være kjedelig, ikke hvis man tar fantasien i bruk, i hvert fall...

Å forsøke å tvinge en partner til å gjøre noe seksuelt som partneren ikke ønsker å gjøre er en form for overgrep. Når han ikke aksepterer et nei for et nei, da manipulerer han. Denne mannen viser ingen andre ønsker i senga, da er han rimelig ensporet. Han oppfører seg som et barn, får han ikke den ene tingen han vil ha, da gidder han ikke. Det er ikke mye omtenksomhet og respekt i det...

Anonymkode: 453b7...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at man aldri, ALDRI, skal gjøre noe seksuelt man ikke føler deg komfortabel med eller som gjør vondt (!!!!) bare for å tilfredsstille en annen. Det er jo helt sykt at han skal klare å nyte noe han vet er vondt for deg!

Hvis forholdet ryker pga han ikke får analsex, da får det bare ryke da. Da er han ikke verdt å holde på. 

Man kan diskutere og bli enige, legge kortene på bordet og fortelle om sine ønsker. Men man kan da ikke presse eller tvinge noen til noe seksuelt partneren ikke vil. At du ikke vil burde være grunn nok til å la saken ligge. Han får evt komme opp med et annet forslag til å sprite opp sexlivet så kan dere vurdere det sammen. 

Du får si til han at analsex er uaktuelt fordi du ikke liker det og du ikke vil tvinges til det. Så enkelt er det. 

Anonymkode: 12dbb...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som det aldri blir nok uansett og jeg kjenner at jeg klarer faktisk ikke å skulle legge inn det som en del av normalen 1 gang i uka eller at det skal bare være å forsyne seg som han vil. 

Jeg har gjort der alt for mange ganger uten at jeg egentlig har vært så gira på det og det orker jeg ikke mer. 

Anonymkode: e8f78...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva sier han, når du spør om han virkelig kan klare å nyte noe som er veldig smertefullt for deg? 

Kjøp en Strap-on, kjør hardt på og så kan han se hvordan det føles. 

ALDRI gå med på noe, du ikke liker. 

Anonymkode: 66d08...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men si til han bare gå da, han kommer til å ha samme problemet med den neste han får. Ingen vil ha analsex på kommando. Sånt må skje naturlig mens man har vanlig sex fordi begge er tente, også kan han heller avslutte med det mens han tilfredsstiller deg samtidig. Men å begynne med analsex istedenfor vanlig sex er jo bare vondt. Også sette et antall i løpet av et år. Herregud. Han oppfordrer selv til dårlig sex. Han får i hvertfall analsex fordi om det ikke skjer så ofte. Mange kvinner vil ikke i det hele tatt, men fokuset hans burde ligge på deres nytelse sammen. Så slitsomt å leve med en sånn mann. Føler med deg 🌸

Anonymkode: 22c73...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har sagt ifra at du ikke liker det, og det ikke gir deg noe nytelse så er det nesten litt rart at han fortsatt ønsker det. Hvem vil at partneren skal ha det vondt/ubehagelig under sex for å få møtt sine preferanser? Da er jo ikke målet at dere begge skal nyte det. Det er bare rart. Han dyrker en rar holdning til dette. Klart at ulike seksuelle preferanser ikke er et godt utgangspunkt. Men hvis dette er noe han er så opptatt/besatt av burde han avklare slike ting i starten av et forhold. Ikke etter mange år.

Jeg syns ikke du skal trenge å gå på kompromiss med deg selv her.

Anonymkode: 53b85...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en litt spesiell type - gidder ikke ha vanlig sex fordi det er kjedelig. Være glad han får seg no, midt i småbarnslivet... Nå er nok både jeg og mannen såkalt «kjedelig» i sexlivet men nyter nærheten og samholdet sex og hud mot hud gir når vi har sex 1-4 ganger i mnd. 

Jeg er 45 år og har aldri hatt anslsex og håper jeg aldri kommer til å ha det, mannen eller tidligere partnere har ikke spurt om det. 

Ikke la deg presse til noe du ikke vil, se en video og tilfredstill deg selv...

Anonymkode: d3c29...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som vil trumfe gjennom noe partneren ikke liker og faktisk får vondt av, er ingen snill mann 

Anonymkode: c4059...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt på meg strap on og kjørt rævva hans gul og blå. Sånn da tenker jeg han slutter med det maset, den skaphomsen!

Anonymkode: dfbee...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke normalt å være så opphengt i en ting seksuelt, og ihvertfall ikke når han vet at partneren ikke liker det og bare har gjort det et par ganger i året for å please han. En normal mann ville blitt flau over det og aldri spurt igjen...

Det er mange måter å sprite opp sexlivet på altså, man må ikke ha analsex.

Jeg liker det heller ikke, det er ubehagelig, jeg klarer ikke slappe helt av fordi jeg synes det er ekkelt og det blir ikke noe godt.

Mannen vet hva jeg tenker og føler rudt dette og ville aldri funnet på å tvinge gjennom noe om ikke er godt for meg også. Så da har vi ikke det da. Kan ha et supert sexliv for det, trenger overhodet ikke være kjedelig. Sex skal jo være godt for begge.

Anonymkode: 95cbe...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde tatt på meg strap on og kjørt rævva hans gul og blå. Sånn da tenker jeg han slutter med det maset, den skaphomsen!

Anonymkode: dfbee...cff

Ja he he skaphomse 👍 like før han kanskje kommer ut av skapet 🤷‍♀️

Anonymkode: 22c73...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde tatt på meg strap on og kjørt rævva hans gul og blå. Sånn da tenker jeg han slutter med det maset, den skaphomsen!

Anonymkode: dfbee...cff

Vil bare minne om at det ikke er eksklusivt for homofile å ville ha analsex. Både menn og kvinner har en rumpe. Den er ikke del av de mannlige kjønnsorganene.

Anonymkode: c1230...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...