Gå til innhold

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 18.4.2019 den 21.25, Anonym bruker skrev:

Mente at det ikke hadde noe med saken å gjøre om at foreldrene har nettopp skilt seg. Moren flyttet ut for to dager siden. Men hun var da tilstede idag når min sønn var på besøk hos de

Anonymkode: 309b7...af7

Er en god grunn til å være litt rar og utafor når eksen er på besøk to dager etter bruddet. Kanskje litt emosjonell ustabil.

Han hadde nok ikke kysset barnet på kinnet om han nettopp hadde gjort noe han ikke skulle heller, tror du?🤔

Anonymkode: bc6f7...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars menn som blir mistenkeliggjort for hver minste ting. 

Ikke la menn skifte på barnet. De kan være pedofil. 

Ikke ha menn i barnehage. De kan være pedofil. 

Ikke la menn være kjærlige med barn. De kan være pedofile. 

Hadde det vært en kvinne som skiftet på barnet og gitt et kyss på kinnet, så hadde du ikke tenkt over det engang. Men menn er så klart ville dyr med dyriske lyster og ingen grenser. 

Ta deg sammen, HI. Du er en skam!

Anonymkode: 8f283...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2019 den 21.45, Anonym bruker skrev:

Pedofil utseende faktisk. Nå må du skjerpe deg, det går for pokker ikke an å stemple folk som pedofile fordi de er over 50, har halvmåne og er fra Nord Norge . Nå ble jeg i hvert fall sikker på at du er paranoid. Får ikke håpe at han synes du ser ut som en barnemishandler da

Anonymkode: 8d4a8...968

En bekjent som jobber i fengsel sier at pedofile har et veldig karakteristisk utseende, så ho er ikke helt på viddene faktisk... HI, jeg hadde ikke stolt på mannen inntil videre, følg med... og stol på magefølelsen din. Om du tar feil er der jo bare bra, men jeg hadde ikke avblåst det med det første... 

Anonymkode: 45ac7...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

En bekjent som jobber i fengsel sier at pedofile har et veldig karakteristisk utseende, så ho er ikke helt på viddene faktisk... HI, jeg hadde ikke stolt på mannen inntil videre, følg med... og stol på magefølelsen din. Om du tar feil er der jo bare bra, men jeg hadde ikke avblåst det med det første... 

Anonymkode: 45ac7...2f5

En bekjent som jobber i fengsel sier dette, altså...? Kan den bekjente være så snill å gi oss et signalement vi skal lære barna å passe seg for, da! 

Din bekjente er neppe noen erfaren kriminolog. For statistikken sier at den «typiske overgriper» er tenåring. Mer enn 50% av overgrepene foretas av en person under 18 år. 

Anonymkode: e3614...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

En bekjent som jobber i fengsel sier at pedofile har et veldig karakteristisk utseende, så ho er ikke helt på viddene faktisk... HI, jeg hadde ikke stolt på mannen inntil videre, følg med... og stol på magefølelsen din. Om du tar feil er der jo bare bra, men jeg hadde ikke avblåst det med det første... 

Anonymkode: 45ac7...2f5

Huff, jeg vet du mener det godt, men jeg blir så lei meg når det spres feilinformasjon om et så viktig tema!! Det er lenge siden man fant ut at man ikke ser på folk at de er verken voldteksmenn, drapsmenn eller barneovergripere. Vi må tørre å innse at de ser ut som hvem som helst! Tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...