Gå til innhold

Dere som har hjemmepåske...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 18.4.2019 den 14.36, Anonym bruker skrev:

Joda, men hvis dere gjorde alt det dere ramser opp lørdag og søndag har dere jammen hengt i.

Mandag,tirsdag og onsdag var ikke påske.

Anonymkode: 7fd68...3ed

Dårlig humør idag?

Anonymkode: af780...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi startet påska fredag i palmehelga. Så for oss er det påske i 10 dager. Vi har vært på hytta og vært hjemme og jobbet i hagen. Siden jeg er sykepleier, får jeg aldri fri i hele påska. Så denne helga jobber jeg på sykehuset.

mann og barn er fortsatt på hytta🐣

Anonymkode: 45fec...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lekt rundt i diverse barnehager, vært på stranda, ungene har sovet hos mormor på tur, vi har vært i skogen å sett på frosker, bygd hytte under utemøblene med puter, hoppet på trampolina, sykla, vært på kino og kjøpt is på butikken :)

Anonymkode: e5c6e...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske deilig med hjemmepåske og spesielt når vi er så heldige med været her på Østlandet 🌞 Idag tok vi en tur ned til stranda sånn at hunden kunne bade, hadde med oss kvikk lunsj som vi koste oss med 😊 Ellers en rolig dag hjemme! Snart 12 åringen stakk avgårde med noen venninner, 14 åringen suldrer med sitt og 7 åringen sykler og leker litt for seg selv- deilig 🌞 I morgen og på søndag får vi besøk så da blir det rolige formiddager med kakebaking og ordning! I går hadde vi besøk også, og de 3 dagene før påske så var det rydding i garasjen som stod på tapeten! Men rakk en tur på stranda samt en Sverige tur 😉

Hi

Anonymkode: 4d762...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekt med venner. Bakt. Feiret bursdag for en stor og en liten. Gått på mindre turer i nærmiljøet. Vært med besteforeldre. Lekt ute. Lest bøker. Sett film.

Anonymkode: 1364a...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...