Gå til innhold

Dere som har hjemmepåske...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere?

Her har vi vært mye hjemme men har også vært borte på besøk hos familie 😊 En svensketur har vi også rukket,samt hatt 1 besøk og vært en tur ved Mjøsa å kastet stein/lekt ved vannet..Vi har bursdag i huset denne påsken så idag får vi besøk samt på lørdag og søndag 😃 Så i morgen og mandag vi har mulighet til å finne på noe! Mandag tenker jeg blir rolig siden det er skole og jobb igjen på tirsdag 😊 

Anonymkode: 4d762...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ungene har lekt med venner og vært på eller hatt overnattinger. 

Vi har vært hos mormor 

Vi har vært ute og spist en dag 

I dag kommer farmor, farfar, onkel og tante på grilling.

Har ingen store planer, er venner her for å leke i dag også. 

Planleggingsdag på tirsdag her da, så ingen skole før onsdag. 

Anonymkode: d6a9f...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør dere?

Her har vi vært mye hjemme men har også vært borte på besøk hos familie 😊 En svensketur har vi også rukket,samt hatt 1 besøk og vært en tur ved Mjøsa å kastet stein/lekt ved vannet..Vi har bursdag i huset denne påsken så idag får vi besøk samt på lørdag og søndag 😃 Så i morgen og mandag vi har mulighet til å finne på noe! Mandag tenker jeg blir rolig siden det er skole og jobb igjen på tirsdag 😊 

Anonymkode: 4d762...501

Nå har vi pakket sekken og er på vei på tur!😃

Anonymkode: 84066...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene er sendt på hytten til besteforeldrene. Jeg er lærer og må jobbe. Vi har alltid heldagsprøver rett før påske, og jeg har store bunker med retting som må tas unna. Går litt turer og surfer litt på nett innimellom. 

Anonymkode: ed1b1...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i svømmehallen, vasket bil og ryddet i hagen. Plantet blomster og sådd i grønnsakshagen. Bygd masse lego og togbane, blåst og malt egg, holdt på med leire, maling og eksperimenter. 

Gutten på 5,5 år og jeg storkoser oss! Elsker late dager hjemme. Det meste av familie og venner er bortreist, så ikke mange å besøke eller få besøk av. Egentlig litt deilig 😊

Anonymkode: e0f28...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vært i svømmehallen, vasket bil og ryddet i hagen. Plantet blomster og sådd i grønnsakshagen. Bygd masse lego og togbane, blåst og malt egg, holdt på med leire, maling og eksperimenter. 

Gutten på 5,5 år og jeg storkoser oss! Elsker late dager hjemme. Det meste av familie og venner er bortreist, så ikke mange å besøke eller få besøk av. Egentlig litt deilig 😊

Anonymkode: e0f28...81e

Jo, på lørdag skal vi i trampolineparken og søndag skal vi i gudstjeneste og skogtur etterpå. Tar med tomatsuppe på termos og ferdigkokt pasta, siden det er bålforbud 😉

Anonymkode: e0f28...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann og barn har reist på hytta mens jeg er igjen hjemme. Jeg jobber hver dag, har fått noen gode løpeturer, ordner påskeegg til folk jeg vet er hjemme, i morgen har jeg tenkt å bade i sjøen innimellom jobb, søndag skal jeg på en lokal topptur og lage god middag til familien kommer hjem.

Anonymkode: 68e9d...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påsken begynte idag. Så alt dere har gjort bortsett fra idag er ikke gjort i påsken.

Anonymkode: 7fd68...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Påsken begynte idag. Så alt dere har gjort bortsett fra idag er ikke gjort i påsken.

Anonymkode: 7fd68...3ed

Så palmehelgen er ikke en del av påsken? 

Anonymkode: d6a9f...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men hvis dere gjorde alt det dere ramser opp lørdag og søndag har dere jammen hengt i.

Mandag,tirsdag og onsdag var ikke påske.

Anonymkode: 7fd68...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tur til sverige, montering av trampolina, vasking av utemøbler og husker, skogsturer og i går hadde jeg besøk av tre vennepar med unger og vi grillet og lette etter påskeegg. 

Resten av påsken blir tilbragt i skogen eller Hagen, med lav puls og lite organisering. Jeg pleier å være på hytta i påsken, men er veldig fornøyd med årets variant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte fruen i dag. Har gått tur til stranda og plukket vårblomster og hatt litt vårrengjøring hjemme

Anonymkode: e1233...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt fri hele uken, vi har vært på tivoli, tur til bondegård, grillet, skal på middagsbesøk, å får middagsbesøk 🙂, å bare være hjemme og ikke gjøre noe spesielt. 

Anonymkode: 8b0aa...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har bakt, og så spiller vi spill og bygger Lego. I dag har vi påskepyntet leiligheten, og så har barna hver sin dag hvor de lager selvvalgt middag til oss. Ellers springer de ute med nabobarna. 

Anonymkode: a9308...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er hjemme og sitter foran pc hele dagen alle sammen. Det er såååå koselig. Og så får ungene en pølse i brød hver dag 🙂

Anonymkode: b1682...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende vær her. Vi er masse ute, leker på lekeplassen, er med andre barn, besøker familie, påskeeggjakt osv. Hjemmepåske er veldig undervurdert. 

Anonymkode: 41112...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør minst mulig😂Har pusset vinduer og klargjort festdraktene til ungene. Var en tur i byen på tirsdag, kjøpte solbriller til ungene. Prøver å ta det mest mulig med ro og nyte finværet☺️I morgen drar vi på ferie og blir frem til søndag, mandag har vi bursdagsbarn og 2 selskap.

Anonymkode: d81ef...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ungen og jeg er syk, så her er det sofa, spiller litt sammen, ser på film, og sover en hel del! Ser gjennom vinduet på det fine været 😛 

I morgen får vi besøk av familie som også har syke barn og er syke selv, blir rolig middag tror jeg 😅

Anonymkode: fcae5...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Joda, men hvis dere gjorde alt det dere ramser opp lørdag og søndag har dere jammen hengt i.

Mandag,tirsdag og onsdag var ikke påske.

Anonymkode: 7fd68...3ed

Nei kanskje ikke, men for oss som har fri er det påskeferie.

Eller lærer du ungene dine at påskeferien starter ikke før torsdag, så når skolen er stengt mandag, tirsdag og onsdag er det ikke påskeferie, det er bare fri?

Anonymkode: d6a9f...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært inne fra lørdag til tirsdag pga sykdom. Og derfor fått ryddet litt inne( pakket bort vinterklær og sko, tatt frem tynnere jakker og lettere sko) Jeg og minste har vært en tur ut på ettermiddagene når far kommer fra jobb.

Vi har fått satt opp tramplina og barna har vært mye på den. Vært på middag til oldeforeldre.

Skal på lunsj imorgen og leke ute i finværet. Foreløpig ingen plan for helga, tar det litt som det kommer og formen til barna. 

Satser på grilling en dag og rake hagen

Anonymkode: ac1e0...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte ferien i dag, har gått en tur i sola og funnet noen geocacher, og spist middag hos svigers.

Anonymkode: d5014...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen verdens ting og det er nydelig!!! Har planta 4 planter i ei kasse, ellers ingenting. 

Anonymkode: aeb6d...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griller hver dag i dette fine været 🤩☀️☀️

Vert en liten tur på hytta, gått mye tur i skogen, i morgen skal vi besøke besteforeldre som bor 2t unna ☺️ Resten blir avslapning 😁

Anonymkode: 0fccf...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøker eller får besøk av venner og familie, vært en tur i Sverige, lagd påskepynt hjemme. Ungen leker en del med nabobarna. Deilig med fri :)  Vi nyter været :sol:

Anonymkode: af1d9...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet til onsdag kl 12.00, ungene hos familie en dag og SFO en dag. Handlet i Sverige onsdag ellers hjemmepåske. Pusser opp i huset og rydder i boder og skuffer. Koser oss på terrassen og hagen etter en morningsøkt fornuftig. Startet grillsesongen og legger planer for sommerferie og prosjekter i hus og hage. 

Deilig med xtra familietid og få unna ting man ikke strekker til i hverdagen. 

Anonymkode: b2102...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...