Gå til innhold

Kjenner du på din egen kroppslukt når du skal ha mensen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Rart spørsmål.

Snakket med en venninne i går om å gå i svømmehallen med ungene i dag. Jeg sier at det er med et lite forbehold om jeg har fått mensen. (Jeg blør KRAFTIG første dagen så da kan jeg ikke gå i svømmehallen) Jeg har svært uregelmessig mens så vet aldri når den kommer. Men.... dagen før jeg begynner å blø så merker jeg det på svettelukten min. Det lukter søtlig og annerledes.  Så sier jeg at jeg tror den kommer snart. Hun lurte på hvordan jeg visste det og jeg sier da at jeg kjenner det på svettelukten. Hun gapskratta og mente det var høyst unormalt å kunne det. Så da spør jeg dere, kan dere kjenne dette? Eller er jeg en freak? Og ja, jeg har nå fått mensen. 

Anonymkode: fcbb8...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan lukte om jeg er gravid på svettelukten, den forandrer seg før de mest sensitive testene blir positive. Har mistet ni ganger, så har lang trening i å lukte meg fram til graviditet. Mensen kan jeg derimot ikke lukte på forhånd.

Anonymkode: 2171c...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du er ikke rar. Svetten lukter anderledes pga hormonforandringene. 

Anonymkode: 46e36...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lukter det, men ikke på svetten. Lukten av underlivet mitt blir annerledes og lukter "jern" i et døgn eller så før mensen kommer. Det rare er at mannen min ikke kjenner forskjell i lukta selv om han rett som det er er nærmere "kilden". 

Anonymkode: 3f355...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lukter det, men ikke på svetten. Lukten av underlivet mitt blir annerledes og lukter "jern" i et døgn eller så før mensen kommer. Det rare er at mannen min ikke kjenner forskjell i lukta selv om han rett som det er er nærmere "kilden". 

Anonymkode: 3f355...c27

Ja det lukter også sterkt fra underlivet, vi svetter jo der også. Lukten kommer nok mest derfra. Merker det spesielt på morgenen når jeg løfter dyna. 🥴

Anonymkode: fcbb8...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner det jeg også. Fra der nede. Før så fikk jeg en "stinkearmhule", bare den ene, når jeg skulle ha mensen. 

Anonymkode: 8dadf...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen i 40 årene? Forandrer mensen seg? Før så kjente jeg det litt i brystene i 2 dager, så litt blødning i 1 dag og så vanlig mens i 4 dager. Men nå har jeg hatt vondt i brystene og småblødd i 4 dager før plutselig kraftig blødning i dag. Vanlig det? 

Anonymkode: f0efe...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...