Gå til innhold

Jeg ønsker at mine barn skal få seg etnisk norske kjærester.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja,jeg vet at dette bestemmer de selv,men mitt ønske for dem er at de får seg etnisk norske kjærester. 

Jeg tenker at det meste blir enklere når man har mere til felles.

Noen andre som tenker dette?

Anonymkode: 0e6a5...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg driter i både etnisitet, kjønn og sosial bakgrunn. Det som er viktig er at de får omsorgsfulle snille kjærester som behandler mine barn med respekt.

Drittsekker kommer i alle varianter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis et av barna dine finner seg en svenske, så er de for forskjellige?

Anonymkode: b66f1...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja,jeg vet at dette bestemmer de selv,men mitt ønske for dem er at de får seg etnisk norske kjærester. 

Jeg tenker at det meste blir enklere når man har mere til felles.

Noen andre som tenker dette?

Anonymkode: 0e6a5...0c7

Har ikke engang tenkt tanken, nei. Syns det ville være fint om de fikk kjæreste, men utover at personen bør være snill mot sønnen min, så har jeg ingen føringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også tenkt tanken. Alle jeg vet om der den ene har utenlandsk opprinnelse fra et asiatisk land har forholdet blitt brutt etter en tid, noen lengre tid enn andre. Ser at det blir vanskeligheter for barna der den ene forelderen (særlig mor) reiser til hjemlandet for å ta vare på familie der, og blir borte i månedsvis. I et tilfelle jeg vet om sto mor i fare for å miste sitt norske statsborgerskap fordi hun hadde vært ute av landet for lenge.

Anonymkode: 2a276...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for meg hvilken nasjonalitet . Men det er enkelte religioner/sekter jeg helst ikke vil ha inngiftet, men det har ingenting med nasjonalitet å gjøre. F.eks. Jehovas vitner, hadde jeg ikke blitt overbegeistret for. Har venner som har giftet seg inn i Jehovas og de har måttet bryte omtrent all kontakt med slekt og venner utenfor menigheten. Så det hadde jeg sett mørkt på, om barna hadde valgt en partner det troen ødela familietilhørigheten og vennskap. 

Anonymkode: a908c...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, når jeg så overskriften tenkte jeg at du var utenlandsk av en eller annen grunn. Men så var du bare en trangsynt potittnordmann.. Ja, ja.. Ha det fint i den lille bobla di. 

Anonymkode: 4e5ab...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg forstår deg, for så vidt. Har venninner som har slite med kulturskilnader, bla ei som var saman med ein franskmann, og ei som var saman med ein italiener.  Det var nok fleire årsaker, men forventningane til arbeidsdeling i heimen medvirka til at det blei slutt i desse forholda.  Samstundes har eg ein flott asiatisk kollega, innvandra som vaksen, som er meir likestilt i forholdet enn mange norske menn,  så ein kan ikkje skjære alle utanlandske menn over ein kam.  

Men, det er uansett ikkje noko du kan gjere med dette.  Om du prøver, kan det føre i motsett retning av det du tenkte.  I verste fall kan ho komme heim med ein brunglinsande partysvenske! 🤣 

Anonymkode: 8ebf2...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg! 

For jeg er selv av utenlandsk opprinnelse og håper mine barn velger en av sin egen nasjonalitet. Religion er ikke så viktig. 

 

Anonymkode: 82243...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja,jeg vet at dette bestemmer de selv,men mitt ønske for dem er at de får seg etnisk norske kjærester. 

Jeg tenker at det meste blir enklere når man har mere til felles.

Noen andre som tenker dette?

Anonymkode: 0e6a5...0c7

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja,jeg vet at dette bestemmer de selv,men mitt ønske for dem er at de får seg etnisk norske kjærester. 

Jeg tenker at det meste blir enklere når man har mere til felles.

Noen andre som tenker dette?

Anonymkode: 0e6a5...0c7

Jeg ønsker at mine barn holder seg borte fra muslimer, det pga religionen og synet mange har på kvinner f eks. Ønsker heller ikke at de finner noen i sekter som f eks jehovas vitner.

Utover dette er det viktigast at barna er lykkelige og har det bra

Anonymkode: f08d0...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutes ago, Ann Christin said:

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette.

Ann Christin, admin

Hvorfår fjerner du ikke denne tråden da? Den er jo på grensen til fordommsfull og rasistisk. Skremmende at slikt liksom hører hjemme på ett slikt forum! Sletter tråder menningsløst men rasistiske fordommsfulle tråder er helt greit?

Anonymkode: a8ee7...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfår fjerner du ikke denne tråden da? Den er jo på grensen til fordommsfull og rasistisk. Skremmende at slikt liksom hører hjemme på ett slikt forum! Sletter tråder menningsløst men rasistiske fordommsfulle tråder er helt greit?

Anonymkode: a8ee7...731

Denne tråden bryter ikke med noen av våre regler og vil derfor ikke bli fjernet. Om du mener tråder som ikke skulle vært slettet er blitt det, kan du ta kontakt med en administrator. Alle tråder som blir slettet ligger også i slettetråden på ris & ros i en periode hvor det er oppgitt grunn til slettingen. Evt videre kommentarer på moderering bes tas på Ris & Ros for å unngå ytterligere avsporinger i tråden.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blandingsbarn som dere så fint kaller det. Og de er de nydeligste barna i hele verden! Får også alltid kommentarer på hvor nydelige de er. Selv ønsker vi at gud vil sende den riktige kone og mann til de. vi ønsker at de blir gift med muslim da vi er muslimer. Men vi vil ikke tvinge de det er dem sitt valg! Og vi vil alltid være der for dem. Ps ønsker ikke og få rasistiske kommentarer fordi jeg er muslim og har verdens nydeligste barn! Takk.

Anonymkode: a8ee7...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Ann Christin said:

Denne tråden bryter ikke med noen av våre regler og vil derfor ikke bli fjernet. Om du mener tråder som ikke skulle vært slettet er blitt det, kan du ta kontakt med en administrator. Alle tråder som blir slettet ligger også i slettetråden på ris & ros i en periode hvor det er oppgitt grunn til slettingen. Evt videre kommentarer på moderering bes tas på Ris & Ros for å unngå ytterligere avsporinger i tråden.

Ann Christin, admin

Jøss merkelig at du fjerner tråder som også ikke er brudd på regelverket da!

Anonymkode: a8ee7...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har blandingsbarn som dere så fint kaller det. Og de er de nydeligste barna i hele verden! Får også alltid kommentarer på hvor nydelige de er. Selv ønsker vi at gud vil sende den riktige kone og mann til de. vi ønsker at de blir gift med muslim da vi er muslimer. Men vi vil ikke tvinge de det er dem sitt valg! Og vi vil alltid være der for dem. Ps ønsker ikke og få rasistiske kommentarer fordi jeg er muslim og har verdens nydeligste barn! Takk.

Anonymkode: a8ee7...731

Jeg har også blandingsbarn. Får høre av mange at de også hadde ønsket seg så fine barn. Og de er like mye verdt som hvite barn. 😡

Anonymkode: 4f4aa...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg har også blandingsbarn. Får høre av mange at de også hadde ønsket seg så fine barn. Og de er like mye verdt som hvite barn. 😡

Anonymkode: 4f4aa...4f2

Er helt enig med deg! Mennesker som er fordommsfulle og fylt med hat og rasister burde ikke få barn! Er man rasist og fordommsfull smitter dette også på barna og de blir en utfordring for samfunnet! Jeg har mine meninger om enkelte hvite foreldre med hvite barn men velger og holde det for meg selv. 

Anonymkode: a8ee7...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker også det for mine barn. Spesielt håper jeg de holder seg unna muslimer. 

Anonymkode: 6d94c...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har også tenkt tanken. Alle jeg vet om der den ene har utenlandsk opprinnelse fra et asiatisk land har forholdet blitt brutt etter en tid, noen lengre tid enn andre. Ser at det blir vanskeligheter for barna der den ene forelderen (særlig mor) reiser til hjemlandet for å ta vare på familie der, og blir borte i månedsvis. I et tilfelle jeg vet om sto mor i fare for å miste sitt norske statsborgerskap fordi hun hadde vært ute av landet for lenge.

Anonymkode: 2a276...681

Eeeeehhh… det siste der er nok ikke helt sant, du. Norsk statsborgerskap blir du innvilget på livstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ønsker også det for mine barn. Spesielt håper jeg de holder seg unna muslimer. 

Anonymkode: 6d94c...83f

Muslim er ikke en etnisitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de finner noen som ikke er oppdratt med religion som en viktig og avgjørende del av sitt liv da vi foreldrene er ateister og ikke tror på noe utenom det vi kan se. Mannen er fra et annet europeisk land så kan vel ikke nekte de å komme hjem med en skotte. 

Anonymkode: fc11a...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja,jeg vet at dette bestemmer de selv,men mitt ønske for dem er at de får seg etnisk norske kjærester. 

Jeg tenker at det meste blir enklere når man har mere til felles.

Noen andre som tenker dette?

Anonymkode: 0e6a5...0c7

Enig.

Anonymkode: e9b27...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...