Gå til innhold

Ned fem kg på fem uker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

157 og 53 kilo er ikke former... sorry! Hilsen en som er lavere en deg!

157 og 50 kilo er helt i nedre grense av normalvektig...

Anonymkode: 7bfa7...58f

Det kommer vel an på kroppsbygging osv. Jeg har pupper og ganske mye rumpe. Litt lår, men har alltid vært smal rundt livet. Jeg synes former kan være mer enn fett

Anonymkode: d5d76...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

157 og 53 kilo er ikke former... sorry! Hilsen en som er lavere en deg!

157 og 50 kilo er helt i nedre grense av normalvektig...

Anonymkode: 7bfa7...58f

Det er ikke helt i nedre grense nei. 157 cm og 50 kilo gir en bmi på 20,3. Selvfølgelig kan hun ha former med den vekta

Anonymkode: 1aeed...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet etter følgende regel:

Sitat

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

*Spiseforstyrrelser. Vi vil fjerne/stenge innlegg/tråder som inneholder alt for lite mattinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak. Helseskadelige råd fjernes.
- Tråder hvor trådstarter ber om råd til å bli undervektig ifølge BMI-kalkulator vil bli stengt. BMI er ikke likt for alle og man kan gjerne diskutere hvorvidt det er et godt mål for absolutt alle, men vi anser det som en god nok grense for hvor langt man kan gå med å gi råd for å gå ned i vekt. Les mer om hvorfor vi har valgt dette på kvinneguidens forum.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er galt med å la barn spise havre, nøtter, rent kjøtt og mat fra bunnen???

Anonymkode: 0e948...b52

Ingenting galt med de matvarene, men vanskelig å gjennomføre et slikt kosthold med barn. Det tar lang tid å lage pasta fra bunnen av for eksempel. I en travel hverdag, når du kommer hjem med slitne barn etter barnehagen kan det vre veldig greit å ty til tør padta, ferdig tomatsaus og så bare dele opp og steke kjøtt og grønnsaker selv for eksempel.

Det tar mye tid å bake brød, lage pålegg ol og i tillegg e det ofte demotiverende når ungene får "liker-ikke-faser".

Anonymkode: 6ac38...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingenting galt med de matvarene, men vanskelig å gjennomføre et slikt kosthold med barn. Det tar lang tid å lage pasta fra bunnen av for eksempel. I en travel hverdag, når du kommer hjem med slitne barn etter barnehagen kan det vre veldig greit å ty til tør padta, ferdig tomatsaus og så bare dele opp og steke kjøtt og grønnsaker selv for eksempel.

Det tar mye tid å bake brød, lage pålegg ol og i tillegg e det ofte demotiverende når ungene får "liker-ikke-faser".

Anonymkode: 6ac38...eca

Jeg lager ikke pålegg. Foruten om syltetøy. Mener ren mat og ikke toro osv. Grønnsaker, eventuelt saus fra bunn. Baker brød men kjøper også grovbrød og spelt til ungene. Pasta lager jeg til selskaper men kjøper det og til ungene. Ofte fullkorn

Anonymkode: d5d76...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lager ikke pålegg. Foruten om syltetøy. Mener ren mat og ikke toro osv. Grønnsaker, eventuelt saus fra bunn. Baker brød men kjøper også grovbrød og spelt til ungene. Pasta lager jeg til selskaper men kjøper det og til ungene. Ofte fullkorn

Anonymkode: d5d76...f68

Da går det jo an, vi har bare en ganske ulik oppfattning av hva "fra bunnen av" betyr.

Anonymkode: 6ac38...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da går det jo an, vi har bare en ganske ulik oppfattning av hva "fra bunnen av" betyr.

Anonymkode: 6ac38...eca

Det hun beskriver er da fra bunnen av.

Anonymkode: 1aeed...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hun beskriver er da fra bunnen av.

Anonymkode: 1aeed...b92

Ja slik jeg ser det er det fra bunnen😊. Vet at man kan lage alt fra bunn. Men det var ikke det jeg mente😉. Tenker at det er bra å unngå ferdig pizza, torosupper og McDonalds liksom. Men herlighet. Vi spiser det og i blant. Det er bare ikke sånn mat som råder i hverdagen her i hus

Anonymkode: d5d76...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tilbake til suppe kuren. Dag tre overstått. Drit lei suppe, stappfull i magen, tisser i ett sett og har gått opp et kg 😂. Var på tur i går i ca en time. Over en time i dag og pluss en time på styrketrening. Ork. Er det kroppen som tviholder på vesken eller hva?

Anonymkode: d5d76...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 16.47, Anonym bruker skrev:

Du vet da ingenting om hennes høyde og fasong? Min ideelle vekt er også 55, uten å være underernært i det hele tatt.

Anonymkode: 1718f...c89

55 kilo er ingenting. Om man er under 130 er de sikkert normalt men utover det tror jeg de fleste ser veldig tynne ut. Hver sin smak. 

Anonymkode: 213fa...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

55 kilo er ingenting. Om man er under 130 er de sikkert normalt men utover det tror jeg de fleste ser veldig tynne ut. Hver sin smak. 

Anonymkode: 213fa...d58

Kutt nå ut da, det er innafor normal bmi. Men du er vel i tyngre enden regner jeg med

Anonymkode: 1aeed...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 16.26, Anonym bruker skrev:

Huff. Har ikke planer om å spise vanlig etter endt kur. Men gå tilbake til kylling,tunfisk og kokte grønnsaker pluss litt byggris. Hvor mye gikk du ned?

Anonymkode: d5d76...f68

Du har jo helt tydelig spiseforstyrrelse. Har du søkt hjelp ? 

Anonymkode: f34a5...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.4.2019 den 21.53, Anonym bruker skrev:

Du har jo helt tydelig spiseforstyrrelse. Har du søkt hjelp ? 

Anonymkode: f34a5...157

Seriøst?

Anonymkode: d5d76...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...