Gå til innhold

Ned fem kg på fem uker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Den urgamle, ferdige snakka suppekuren. Sykehus diett som den også er kalt? Noen med erfaringer. Er på dag tre i den nå. Går helt greit med formen min. Men visst man går ned. Er det bare vann? Veier bare 55 kg men vil ned fem kg før jeg gifter meg nå i mai. Tenker på bildene vi betaler dyre dommer for osv. Har spist kylling stekt i ovn og kokte grønnsaker pluss litt nøtter og havregryn hver dag siden småen ble født for fire og en halv mnd siden. Har funket fint det og. Men nå begynner d å haste og jeg må få litt fortgang😉

Anonymkode: d5d76...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kødder du??? 55 kilo bare..dattra mi på 12 veier mer enn deg!! legg på deg 10 istedenfor du så du har litt kvinnelige former.. penere det😉 

Anonymkode: 213fa...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du då. Du har ein bitteliten baby, ikkje bruk tida og energien på å slanke deg!! Viss du ammar er det direkte skadeleg, du går tungmetall som ligg lagra i feittet ditt over i mjølka. Og viss du veg 55 kg må du vere ca 120 cm høg for å sjå tjukk ut. Og det tvilar eg liksom på? (beklagar viss nokon på 120 vart fornærma) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei. Den urgamle, ferdige snakka suppekuren. Sykehus diett som den også er kalt? Noen med erfaringer. Er på dag tre i den nå. Går helt greit med formen min. Men visst man går ned. Er det bare vann? Veier bare 55 kg men vil ned fem kg før jeg gifter meg nå i mai. Tenker på bildene vi betaler dyre dommer for osv. Har spist kylling stekt i ovn og kokte grønnsaker pluss litt nøtter og havregryn hver dag siden småen ble født for fire og en halv mnd siden. Har funket fint det og. Men nå begynner d å haste og jeg må få litt fortgang😉

Anonymkode: d5d76...f68

Jeg har gått ned 7 kg på 2 uker bare med ikke å spise karbohydrater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Toneelise skrev:

Jeg har gått ned 7 kg på 2 uker bare med ikke å spise karbohydrater.

Hvor tung er du? Dette funket fint på meg og da jeg var kjempestor (120 kg) Men nå når jeg er tilnærmet normalvekt og skal ned 10 babykilo ("babyen" er 1.5 år) sitter de bom fast.

Anonymkode: 2f2dc...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kødder du??? 55 kilo bare..dattra mi på 12 veier mer enn deg!! legg på deg 10 istedenfor du så du har litt kvinnelige former.. penere det😉 

Anonymkode: 213fa...d58

Hehe. Jeg har former og blir sett på som passelig rundt 53 kg. Glemte å si at jeg bare er 157 😊. Din datter er sikkert høyere😂

Anonymkode: d5d76...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Syngensang skrev:

Men du då. Du har ein bitteliten baby, ikkje bruk tida og energien på å slanke deg!! Viss du ammar er det direkte skadeleg, du går tungmetall som ligg lagra i feittet ditt over i mjølka. Og viss du veg 55 kg må du vere ca 120 cm høg for å sjå tjukk ut. Og det tvilar eg liksom på? (beklagar viss nokon på 120 vart fornærma) 

Helsesøster sa det gikk fint siden jeg var 53 kg når jeg ble gravid og det enda er fødselsvekten jeg tærer på😊. Hadde ikke stresset om d ikke var for bryllupet😃

Anonymkode: d5d76...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Toneelise skrev:

Jeg har gått ned 7 kg på 2 uker bare med ikke å spise karbohydrater.

Det funker også..men jeg må ha litt karbohydrater når jeg ammer. Å slanke meg går fint og jeg har myyye melk. Men med det samme jeg tar vekk karbohydrater forsvinner melken. Sprøtt

Anonymkode: d5d76...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på den suppekuren en gang, men jeg ble drittlei og gikk rett opp igjen når jeg begynte å spise vanlig mat igjen.

Anonymkode: 1aeed...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har gått på den suppekuren en gang, men jeg ble drittlei og gikk rett opp igjen når jeg begynte å spise vanlig mat igjen.

Anonymkode: 1aeed...b92

Huff. Har ikke planer om å spise vanlig etter endt kur. Men gå tilbake til kylling,tunfisk og kokte grønnsaker pluss litt byggris. Hvor mye gikk du ned?

Anonymkode: d5d76...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff. Har ikke planer om å spise vanlig etter endt kur. Men gå tilbake til kylling,tunfisk og kokte grønnsaker pluss litt byggris. Hvor mye gikk du ned?

Anonymkode: d5d76...f68

Det husker jeg ikke helt, men tror ikke det var noe mer enn 2- 4 kilo. Før eller siden så går du tilbake til vanlig kosthold

Anonymkode: 1aeed...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kødder du??? 55 kilo bare..dattra mi på 12 veier mer enn deg!! legg på deg 10 istedenfor du så du har litt kvinnelige former.. penere det😉 

Anonymkode: 213fa...d58

Du vet da ingenting om hennes høyde og fasong? Min ideelle vekt er også 55, uten å være underernært i det hele tatt.

Anonymkode: 1718f...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff. Har ikke planer om å spise vanlig etter endt kur. Men gå tilbake til kylling,tunfisk og kokte grønnsaker pluss litt byggris. Hvor mye gikk du ned?

Anonymkode: d5d76...f68

Har du tenkt å leve resten av livet på det?

Anonymkode: 6ac38...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har du tenkt å leve resten av livet på det?

Anonymkode: 6ac38...eca

Nei såklart ikke. Men i hverdagen kommer jeg til å holde meg til nøtter, havre, rent kjøtt og i allefall mat fra bunn😊. Det kombinert med trening har jeg gjort i mange år. Men med noen utskeielser med snop, vin osv😊

Anonymkode: d5d76...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å slanke seg mens man ammer er frarådet! Med god grunn..

Anonymkode: e2cf8...6bf

Ikke de kg man har lagt på seg de siste ni mnd

Anonymkode: d5d76...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke de kg man har lagt på seg de siste ni mnd

Anonymkode: d5d76...f68

Er de giftfrie??

Anonymkode: e2cf8...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er de giftfrie??

Anonymkode: e2cf8...6bf

Stemmer. De er giftfrie. Man legger på seg litt ekstra under graviditeten for å ha noe å rutte med når man ammer. Giftstoffer finnes i fett som har vært på kroppen lenge, ikke i nye fettceller. 

Anonymkode: d5d76...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stemmer. De er giftfrie. Man legger på seg litt ekstra under graviditeten for å ha noe å rutte med når man ammer. Giftstoffer finnes i fett som har vært på kroppen lenge, ikke i nye fettceller. 

Anonymkode: d5d76...f68

Da kan jeg opplyse deg om at antallet fettceller på voksne mennesker er konstant. Det er kun fylden som varierer. Slank= tynne fettceller. Teorien din er feil. 

Anonymkode: e2cf8...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei såklart ikke. Men i hverdagen kommer jeg til å holde meg til nøtter, havre, rent kjøtt og i allefall mat fra bunn😊. Det kombinert med trening har jeg gjort i mange år. Men med noen utskeielser med snop, vin osv😊

Anonymkode: d5d76...f68

Du har jo barn. Skal det også leve på den dietten eller tenker du at dere ikke skal ha felles måltider?

Anonymkode: 6ac38...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har jo barn. Skal det også leve på den dietten eller tenker du at dere ikke skal ha felles måltider?

Anonymkode: 6ac38...eca

Hva er galt med å la barn spise havre, nøtter, rent kjøtt og mat fra bunnen???

Anonymkode: 0e948...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da kan jeg opplyse deg om at antallet fettceller på voksne mennesker er konstant. Det er kun fylden som varierer. Slank= tynne fettceller. Teorien din er feil. 

Anonymkode: e2cf8...6bf

Ja stemmer. Sa det bare feil. Helsesøster sa isåfall at de fleste, eller mange damer går ned til vekten de var før graviditet bare pga amming. Og at det er derfor vi legger på oss litt ekstra under graviditeten. Slik at kroppen skal ha litt ekstra til nettopp melken, og at det da var best å ta fra det fettet som var lagret minst. 

Anonymkode: d5d76...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har jo barn. Skal det også leve på den dietten eller tenker du at dere ikke skal ha felles måltider?

Anonymkode: 6ac38...eca

Har to barn fra før. Og ja. De lever på mat fra bunn, grønnsaker og kjøtt. Fisk, kylling,biff. Vi har ofte ris,potet og pasta som tilbehør ved siden av grønnsaker. Da velger jeg sjelden pasta eller potet. Ungene liker det og får selvfølgelig spise det. Ellers er middagene like. De spiser grovbrød og jeg spiser protein rundstykker. En av ungene liker også de rundstykkene. Er det noe rart med sånn mat?

Anonymkode: d5d76...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kødder du??? 55 kilo bare..dattra mi på 12 veier mer enn deg!! legg på deg 10 istedenfor du så du har litt kvinnelige former.. penere det😉 

Anonymkode: 213fa...d58

Hva er det for en uspiselig måte å snakke til andre på

Anonymkode: 1aeed...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe. Jeg har former og blir sett på som passelig rundt 53 kg. Glemte å si at jeg bare er 157 😊. Din datter er sikkert høyere😂

Anonymkode: d5d76...f68

157 og 53 kilo er ikke former... sorry! Hilsen en som er lavere en deg!

157 og 50 kilo er helt i nedre grense av normalvektig...

Anonymkode: 7bfa7...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...