Gå til innhold

Jeg er så ond!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen eldes tidligere, noen eldes dårlig og noen holder seg bedre.
Men det går alltid igjen at man "har en hard tid i vente" 😛 Det er ikke lov å synes man er pen selv. 
Dette er en unnskyldning fra folk som ser ut som takras, at "hvorfor bry seg om utseendet når du blir stygg om mange år likevel" ?

Anonymkode: bb26f...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg regner ikke med at alle er som meg.

Men når mennesker sulter i hjel i verden, så forundrer det meg at folk blir sjokkerte og rasende over at jeg godter meg litt i enerom. Det er sikkert fordi dere er rynkete og blir fornærma... 😉

Anonymkode: 82283...5ef

Jeg er hverken sjokkert eller rasende, ser ingen andre i tråden som er det heller 😂 Men jeg er enda mer overbevist om at du er en usikker fjott

Anonymkode: d43a5...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men de fleste er jo mer eller mindre enig med hun

Anonymkode: d43a5...eea

Dei fleste er einige i at dei ser betre ut enn andre jamnaldrande, men nektar for å godt seg over det. Og då føler vel kanskje hi(med rette?) at dei som svarer er litt dobbelmoralistiske eller noko i den dur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg regner ikke med at alle er som meg.

Men når mennesker sulter i hjel i verden, så forundrer det meg at folk blir sjokkerte og rasende over at jeg godter meg litt i enerom. Det er sikkert fordi dere er rynkete og blir fornærma... 😉

Anonymkode: 82283...5ef

Viss folk hadde hatt evna til å engasjere seg i det som verkeleg betyr noko hadde nok verda vore ein betre plass å bu i for dei fleste av oss... Vi er desverre ganske hykleriske og lite istand til å ta gode val for alle når det kjem til stykket. Men vi likar ikkje å bli minne på det veit du!

Eg kjem som regel dårleg ut når eg samanliknar meg med andre forresten, så det kan hende du har rett i at eg er fornærma😉. Eller eg ser jo ikkje skrukkete ut for eg har ganske mykje naturleg fyllstoff. Men eg har sjeldan gleda over å godte meg over at nokon på min alder ser eldre ut enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Syngensang skrev:

Eg kjem som regel dårleg ut når eg samanliknar meg med andre forresten, så det kan hende du har rett i at eg er fornærma😉. Eller eg ser jo ikkje skrukkete ut for eg har ganske mykje naturleg fyllstoff. Men eg har sjeldan gleda over å godte meg over at nokon på min alder ser eldre ut enn meg.

Altså, det er vel nettopp naturlig fyllstoff som berger meg her. 

Note to self: aldri tape vekt!

Anonymkode: 82283...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Syngensang skrev:

Dei fleste er einige i at dei ser betre ut enn andre jamnaldrande, men nektar for å godt seg over det. Og då føler vel kanskje hi(med rette?) at dei som svarer er litt dobbelmoralistiske eller noko i den dur. 

Er det helt umulig at det finnes folk som ikke godter seg over at andre har det mindre bra altså

Anonymkode: d43a5...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det helt umulig at det finnes folk som ikke godter seg over at andre har det mindre bra altså

Anonymkode: d43a5...eea

 Nei, det er slett ikkje umogleg, finst nok mange av dei òg. Men det er nok fleire som godtar seg over at andre eldast fortare enn seg sjølv enn denne tråden tilseier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kanskje rynkefri, men særlig hyggelig virker du ikke. Jeg vet at du ikke vil høre det, men når jeg nå har lest hele tråden og ser hvordan du svarer andre så fremstår du virkelig svært usikker. Du takler dårlig at noen er uenig (eller altfor enig) med deg  

Jeg har lite rynker, har alltid hatt god hud. Men jeg tror ikke at jeg ser særlig yngre ut enn andre på min alder, likevel. Man kler jo ofte alderen sin uansett. 

Anonymkode: e15fe...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er kanskje rynkefri, men særlig hyggelig virker du ikke. Jeg vet at du ikke vil høre det, men når jeg nå har lest hele tråden og ser hvordan du svarer andre så fremstår du virkelig svært usikker. Du takler dårlig at noen er uenig (eller altfor enig) med deg  

Jeg har lite rynker, har alltid hatt god hud. Men jeg tror ikke at jeg ser særlig yngre ut enn andre på min alder, likevel. Man kler jo ofte alderen sin uansett. 

Anonymkode: e15fe...1b9

Nei, jeg ser på det som humor. Beklager at jeg ikke traff.

Anonymkode: 82283...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du tenker alt for mye på utseende ditt, og tror at utseende er det viktigste i livet.  Du er ikke alene der, det er mange som er slik. 

 

Og kanskje ser du ikke så godt selv hvordan du selv eldes? Du ser deg selv hver dag, men gamle klassekammerater aldri/ sjelden. Kanskje bare på fb?

 

Ellers så er det vel vanlig å « godte seg» litt i skjul  over at en har det bedre enn andre? 

Tror du egentlig er ganske «normal» mange som er som deg, og veldig opptatt av utseendet sitt.. bare se på fb, insta og snap... det er noen selfies fra vanlige folk..🙈

 

Anonymkode: 76760...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg ser på det som humor. Beklager at jeg ikke traff.

Anonymkode: 82283...5ef

Hva ser du som humor? 

Anonymkode: e15fe...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva ser du som humor? 

Anonymkode: e15fe...1b9

Egentlig hele tråden. Men ekstra morsomt blir det jo når folk spiller så sjokkerte, og ender med å godte seg over hvor mye bedre de er enn meg som mennesker, fordi de ikke godter seg over egen mangel på rynker... ser du virkelig ikke komikken i det? 

Anonymkode: 82283...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Egentlig hele tråden. Men ekstra morsomt blir det jo når folk spiller så sjokkerte, og ender med å godte seg over hvor mye bedre de er enn meg som mennesker, fordi de ikke godter seg over egen mangel på rynker... ser du virkelig ikke komikken i det? 

Anonymkode: 82283...5ef

Nei. 

Jeg ser ikke det som du ser, tror jeg. De fleste svarer deg ordentlig, mens du er veldig på hugget. 

Men humor kan jo være så mangt. 

Anonymkode: e15fe...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...