Gå til innhold

Påskeegg uten godteri - tips? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jente 3,5 år. Er det noen her som har tips til hva jeg kan putte i påskeegget, som ikke er godteri? Både spiselig og ikke spiselig! :)

Anonymkode: b5a99...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen som har laget dette før og som vil dele tips?😄

Anonymkode: b5a99...6dc

Alle her har landet på at påskeegg uten godteri er like dumt som å feire jul i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosiner, halspastiller, tyggis, druer, blåbær, sukkererter, kjeks, kinobillett, gavekort på badeland, vannmaling og pensler til eggmaling, slim...

Men skjønner ikke helt vitsen med å kutte ut godteri helt da, påskeegg må liksom inneholde litt snop synes jeg.

Anonymkode: 69ebe...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun ikke tåler det?

Klementin, kjeks, rosiner. Fargestifter og lego. 

Anonymkode: f9945...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Alle her har landet på at påskeegg uten godteri er like dumt som å feire jul i mai.

Sludder.  Ikke alle barn liker godteri vettu. Skal ikke disse barna få noe da ? Hyggelig av deg...

Anonymkode: 4787c...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Alle her har landet på at påskeegg uten godteri er like dumt som å feire jul i mai.

Vel, hun liker ikke godteri. Tenkte å lage påskeegg til henne likevel, håper det er i orden for deg Fru Banderas. 

Anonymkode: b5a99...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rosiner, halspastiller, tyggis, druer, blåbær, sukkererter, kjeks, kinobillett, gavekort på badeland, vannmaling og pensler til eggmaling, slim...

Men skjønner ikke helt vitsen med å kutte ut godteri helt da, påskeegg må liksom inneholde litt snop synes jeg.

Anonymkode: 69ebe...4fa

 

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje hun ikke tåler det?

Klementin, kjeks, rosiner. Fargestifter og lego. 

Anonymkode: f9945...c1d

Takk for tips!!  😊

Anonymkode: b5a99...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sludder.  Ikke alle barn liker godteri vettu. Skal ikke disse barna få noe da ? Hyggelig av deg...

Anonymkode: 4787c...420

Barn som ikke liker godteri? Vi er genetisk kodet å like søtsaker (og fett), så barn som ikke liker verken godteri eller salt snacks er mest sannsynligvis indoktrinert av sine foreldre.

Anonymkode: b9a7b...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, hun liker ikke godteri. Tenkte å lage påskeegg til henne likevel, håper det er i orden for deg Fru Banderas. 

Anonymkode: b5a99...6dc

Mini chips poser, nøttter, bær, sukkererter, blad, rosiner, babygulrøtter, perleplate formet som påskeegg eller kylling, påskefigur,  diy kit påskefigurer, rett i koppen kakao, smoothie, såpebobler, karsefrø, solbriller, gatekritt

https://panduro.com/nb-no/products/barn-junior/hama-perler/perleplater-tilbehor/perleplate-midi-egg-450478
https://www.globalhobby.no/produkt/hama-midi-piggplate-kylling/
https://panduro.com/nb-no/products/barn-junior/diy-kit/801010?page=1&sort=5

Anonymkode: bac02...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barn som ikke liker godteri? Vi er genetisk kodet å like søtsaker (og fett), så barn som ikke liker verken godteri eller salt snacks er mest sannsynligvis indoktrinert av sine foreldre.

Anonymkode: b9a7b...de7

😂 For en påstand.. Jeg er 10 kg overvektig og er veldig glad i sjokolade. Ingen helseforetak, med andre ord. Min treåring får velge seg to godterier hver lørdag, smaker på det og kaster det. Jeg nekter å ta på meg skylda for at hun ikke liker, altså. Hun kan velge seg en liten pose smågodt som hun syns ser gode ut, og liker bokstavelig talt ingenting. 

Anonymkode: b5a99...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mini chips poser, nøttter, bær, sukkererter, blad, rosiner, babygulrøtter, perleplate formet som påskeegg eller kylling, påskefigur,  diy kit påskefigurer, rett i koppen kakao, smoothie, såpebobler, karsefrø, solbriller, gatekritt

https://panduro.com/nb-no/products/barn-junior/hama-perler/perleplater-tilbehor/perleplate-midi-egg-450478
https://www.globalhobby.no/produkt/hama-midi-piggplate-kylling/
https://panduro.com/nb-no/products/barn-junior/diy-kit/801010?page=1&sort=5

Anonymkode: bac02...a2a

Takk!!! 😄

Anonymkode: b5a99...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barn som ikke liker godteri? Vi er genetisk kodet å like søtsaker (og fett), så barn som ikke liker verken godteri eller salt snacks er mest sannsynligvis indoktrinert av sine foreldre.

Anonymkode: b9a7b...de7

😂😂😂

Prøver du å provosere? 😂😂😂

Minste min var ikke glad i søtt før han var 3 år, fikk servert/tilbud om alt storebror fikk. Da kunne han drikke litt saft. Bær og noe frukt spiste han. Men fikk han servert juice eller saft drakk han noen slurker også ville han ha vann. Syltetøy liker han enda ikke. 8 år nå. Brus begynte han å like i fjor. Og alt søtt går ned på høykant nå. 

Anonymkode: 71512...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk!!! 😄

Anonymkode: b5a99...6dc

Bare hyggelig :) Håper du kan bruke noe av det :)

Anonymkode: bac02...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vel, hun liker ikke godteri. Tenkte å lage påskeegg til henne likevel, håper det er i orden for deg Fru Banderas. 

Anonymkode: b5a99...6dc

Da goreslår jeg å putte i det du vet hun liker. Det vet du sansynlig vis bedre enn oss.

Anonymkode: 4cbe2...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk at om du begynner med leker i tillegg til noe hun synes er godt nå kommer hun til å bli skuffet om det er bare snop i egget neste år, selv om hun da liker snop.

Anonymkode: 4cbe2...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da goreslår jeg å putte i det du vet hun liker. Det vet du sansynlig vis bedre enn oss.

Anonymkode: 4cbe2...73c

Herlighet, hun kan da spørre om hva hun vil. Det er mange som spør om tips til påskeegg, julegaver, bursdagsgaver osv.

Anonymkode: bac02...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jente 3,5 år. Er det noen her som har tips til hva jeg kan putte i påskeegget, som ikke er godteri? Både spiselig og ikke spiselig! :)

Anonymkode: b5a99...6dc

Jeg putter oppi litt av hvert til mine barn. Jenta mi på 3 fikk noen hårspenner, neglelakk, lipgloss, lommelykt, blyant, lommespeil, liten boks lego og godteri. 

Anonymkode: 0dc69...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Barn som ikke liker godteri? Vi er genetisk kodet å like søtsaker (og fett), så barn som ikke liker verken godteri eller salt snacks er mest sannsynligvis indoktrinert av sine foreldre.

Anonymkode: b9a7b...de7

Hahahahaha!!!!

Anonymkode: 622ea...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da goreslår jeg å putte i det du vet hun liker. Det vet du sansynlig vis bedre enn oss.

Anonymkode: 4cbe2...73c

Hun liker det aller meste, unntak godteri, derfor jeg lurte på om noen hadde tips til hva som er morsomt å få i egget. At et påskeegg uten godteri skulle være noe å diskutere overrasker meg, selv på DIB.

Anonymkode: b5a99...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bare husk at om du begynner med leker i tillegg til noe hun synes er godt nå kommer hun til å bli skuffet om det er bare snop i egget neste år, selv om hun da liker snop.

Anonymkode: 4cbe2...73c

Notert! Skal passe på å ikke gå all in 😊

Anonymkode: b5a99...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vel, hun liker ikke godteri. Tenkte å lage påskeegg til henne likevel, håper det er i orden for deg Fru Banderas. 

Anonymkode: b5a99...6dc

&

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sludder.  Ikke alle barn liker godteri vettu. Skal ikke disse barna få noe da ? Hyggelig av deg...

Anonymkode: 4787c...420

Begge to: Det er ikke min personlige mening, chill. Personlig markerer jeg påske på en helt annen måte enn det man gjør i Norge, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om påskeegg, og spesielt ikke hva anonyme mødre legger i egget. Jeg viste til tidligere tråder, der de aller aller fleste er enige om hva man skal legge i påskeegget. Ok, frøken hårsåre? Djeez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Anonym bruker said:

Jente 3,5 år. Er det noen her som har tips til hva jeg kan putte i påskeegget, som ikke er godteri? Både spiselig og ikke spiselig! :)

Anonymkode: b5a99...6dc

her får 6åring :

en liten pose med hare sjokolade

kinder egg maxi

tyggis

en t skjorte

et sommersett

2 boxere

en aktivitetbok og farger

et blad

synes det er en uting og ha bare godt i påske egget. han får ett av besteforeldrene med bare godt og et av faren med bær, han elsker bær

Anonymkode: d0507...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

her får 6åring :

en liten pose med hare sjokolade

kinder egg maxi

tyggis

en t skjorte

et sommersett

2 boxere

en aktivitetbok og farger

et blad

synes det er en uting og ha bare godt i påske egget. han får ett av besteforeldrene med bare godt og et av faren med bær, han elsker bær

Anonymkode: d0507...29a

Du synes det er en uting?😅 Fordi påskeegg med godteri var traumatisk i barndommen din? 

Påskeegg med undertøy gir sikkert mye mer glede.

Anonymkode: 622ea...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...