Gå til innhold

Tips til ting å gjøre i påsken når man har ingen penger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså kan dette søkes via nettsiden eller må jeg ta kontakte direkte. Beklager dårlig formulert. Har ikke en egen saksbehandler 🌸 Men skal sjekke opp litt rundt dette. Takk for tipset. 

Anonymkode: b7c8b...5c2

Beklager det vet jeg ikke. Men sjekk det opp, sjekk med kommunen og, vet noen kommuner har tilbud til familier med dårlig råd. Jeg er sikker på at dere kommer til å få en fin påske uansett hva dere finner på :)

Anonymkode: 7d080...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha😅

Det er slike opplevelser unger husker og får glede av så lenge du tar det med godt humør. Vi hadde iallfall ledd av det ;) 

Dumt de var sultne på vei hjem, men de tåler det. 

Kos dere med kino-kveld! Er sikker på ungene dine kommer til å få en fin påske :) 

Anonymkode: 4f3d1...ace

Ha ha ja altså forsøkte å le av det altså, men med en baby og 3 åring, så var det ikke så lett 😅👍 De lo ikke, men alle lo når han spiste maten, men da ble jeg litt sånn uhh det var jo det siste av maten. 😅 Lot de leke lenge så de var ekstra sultne i tillegg. Ha ha uff. De gleder seg masse til kino kveld. 🌸 Tusen takk. En god påske til deg og dine❤

Anonymkode: b7c8b...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:
Hi her.
 
Vi har hatt en kjempe koselig dag. Vi har tatt tipset med å dra til gård. Smurte med meg brødskiver, og tok med vann. Vi skulle til å spise. Barna maste om is og diverse men fikk lagt fokuset over på de gode brødskivene mamma hadde smurt. Helt til vi var på vei til å spise, så hadde den ene geita vært borti, og stod å spiste av posen som lå i vognen. Der hadde han forsynt seg av en brødskive, også tygd på alle de andre før jeg fikk hysjet han vekk. Så da var det å slenge alle 4 i bilen, kjøre i 30 km/t tilbake hjem som var 40 min unna siden jeg kjører en el bil som kun hadde 55 km igjen (De som har el bil vet 55 km ikke er 55 km). Mens barna skrek i bakgrunn hvor sultne de var. Uff he he.. Det begynte så bra, men ser nå at man nesten må ha noen kroner til uforutsette opplevelser kan du si. Så imorgen prøver jeg meg på kino kveld 😅

Anonymkode: b7c8b...5c2

Dere gjorde en geit lykkelig i dag 😂

Anonymkode: 7d080...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Anonym bruker said:

Mulig den ødelegges av at mor er uten empati og med sosiale antenner som en ambøbe?

Anonymkode: d59c4...655

må bare le av slike dumme fjols på nett. er så digg at du ikke vet noenting om meg. har massevis av Empati,men når man har barn, har man penger også, ikke greit for barna og vokse opp i et fattig miljø, her kan de søke krisehjelp hos nav, når mor har blitt ødelagt etter fødsel,eller gå til sak mot sykehuset.. er forsket på at barn som lever under fattigdom kommer svakere når det gjelder jobb, sosialt liv og skolegang

Anonymkode: 6154c...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

må bare le av slike dumme fjols på nett. er så digg at du ikke vet noenting om meg. har massevis av Empati,men når man har barn, har man penger også, ikke greit for barna og vokse opp i et fattig miljø, her kan de søke krisehjelp hos nav, når mor har blitt ødelagt etter fødsel,eller gå til sak mot sykehuset.. er forsket på at barn som lever under fattigdom kommer svakere når det gjelder jobb, sosialt liv og skolegang

Anonymkode: 6154c...cac

Det er kun du som oppfører deg som et fjols her. Det er heller ikke vanskelig å skjønne hvem du er

Anonymkode: 7d080...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

må bare le av slike dumme fjols på nett. er så digg at du ikke vet noenting om meg. har massevis av Empati,men når man har barn, har man penger også, ikke greit for barna og vokse opp i et fattig miljø, her kan de søke krisehjelp hos nav, når mor har blitt ødelagt etter fødsel,eller gå til sak mot sykehuset.. er forsket på at barn som lever under fattigdom kommer svakere når det gjelder jobb, sosialt liv og skolegang

Anonymkode: 6154c...cac

At du sier at du har empati hjelper jo ikke når du viser at du er fullstendig blottet for det. 

Hi gir barna sine en fin påske. Du er ikke et bra menneske. 

Anonymkode: d59c4...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

må bare le av slike dumme fjols på nett. er så digg at du ikke vet noenting om meg. har massevis av Empati,men når man har barn, har man penger også, ikke greit for barna og vokse opp i et fattig miljø, her kan de søke krisehjelp hos nav, når mor har blitt ødelagt etter fødsel,eller gå til sak mot sykehuset.. er forsket på at barn som lever under fattigdom kommer svakere når det gjelder jobb, sosialt liv og skolegang

Anonymkode: 6154c...cac

Har for lengst gått til sak mot sykehus, men det er en lang prosess. Vi har ikke hatt dårlig råd, men vi har blitt satt ufrivillig i det livet. Men liker ikke ordet fattig, for vi er "fattige" på penger for øyeblikket, håper dette er øyeblikk, men ikke på kjærlighet. Barna vokser ikke opp i et "fattig" hjem. Vi har de samme tingene, men det som er usikkert nå er om man får beholde alt. Det livet vi skapte før min skade. Det er det vi kjemper med å beholde, men som er en forferdelig kamp for alle oss. Barna merker forandringene, og det gjør vondt for dette var ikke det livet jeg så fra meg. På et sekund ble det ufrivillig stjeler fra meg. Liker ikke å kategoriseres som fattig fordi om det er tilfelle akkurat nå. Hadde bygd et annet liv. Skulle ønske jeg kunne stilt tiden tilbake. 

Anonymkode: b7c8b...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har for lengst gått til sak mot sykehus, men det er en lang prosess. Vi har ikke hatt dårlig råd, men vi har blitt satt ufrivillig i det livet. Men liker ikke ordet fattig, for vi er "fattige" på penger for øyeblikket, håper dette er øyeblikk, men ikke på kjærlighet. Barna vokser ikke opp i et "fattig" hjem. Vi har de samme tingene, men det som er usikkert nå er om man får beholde alt. Det livet vi skapte før min skade. Det er det vi kjemper med å beholde, men som er en forferdelig kamp for alle oss. Barna merker forandringene, og det gjør vondt for dette var ikke det livet jeg så fra meg. På et sekund ble det ufrivillig stjeler fra meg. Liker ikke å kategoriseres som fattig fordi om det er tilfelle akkurat nå. Hadde bygd et annet liv. Skulle ønske jeg kunne stilt tiden tilbake. 

Anonymkode: b7c8b...5c2

*stjelt

Anonymkode: b7c8b...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...