Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en av samme kjønn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Leste at 60% av kvinner fantaserer/drømmer om det. Betyr det at over halvparten av oss ville gjort det/har gjort det? 

Anonymkode: 1b939...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja det kommer jo an på om du tror på det tallet eller ikke. Jeg har aldri hatt og ønsker ikke å ha sex med en dame. 

Anonymkode: cbf6c...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det og synes det var veldig godt! Kunne tenkt meg det igjen og.

Anonymkode: 77082...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt trekant med et par der hun var bifil men jeg syntes det var lite givende så det ble med den ene gangen.

Anonymkode: f7d55...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri hatt meg med en dame. Jeg har aldri prøvd og kommer aldri til å prøve. 

Anonymkode: 185f2...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri fantasert om og aldri hatt lyst å prøve, aldri forsøkt og kommer heller ikke til å gjøre det.

Anonymkode: 8d04d...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det kunne jeg ikke. Har aldri fantasert om det eller blitt tent av en kvinne. 

Anonymkode: 5a51d...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri fantasert om andre kvinner. Ikke vil jeg ha sex med dem heller. Har skjedd kanskje ett par ganger at jeg har blitt .. hva skal jeg si... betatt ? Beundret ? Men det er mere kjemien som stemmer, ikke seksuelt. 

Anonymkode: 7fc90...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det og det kan hende jeg gjør det igjen. Hvem jeg blir forelsket og tiltrukket av vet jeg ikke før jeg blir det, så om det er en av motsatt kjønn eller samme kjønn bryr jeg meg lite om. 

Anonymkode: 3e2e6...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det kunne jeg ikke tenke meg. Jeg kan synes at kvinner er utrolig vakre å se på, egentlig penere enn menn, men det er ikke noe seksuelt i det. Er 100% heterofil og kunne aldri hatt sex med en dame. 

Anonymkode: 8c3ec...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da skulle jeg vært desperat. Tenner ikke på kvinner, så jeg hadde heller kjørt solo i mangel på en mann. 

Anonymkode: 9c2b3...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker. Jeg kan tenne på å se seksualiserte bilder av kvinner, men har bare blitt forelsket i menn. Jeg tror jeg kunne prøvd, men vet ikke om jeg hadde likt det.

Anonymkode: 00387...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt, men har fantasert om det. Jeg er ikke homofil/bifil, men tror absolutt jeg kunne tent seksuelt på en av samme kjønn. 

Hvem vet, hvis jeg noen gang blir singel igjen så kanskje jeg prøver 🤔

Anonymkode: 1164c...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri fått romantiske følelser for en kvinne, og kunne ikke tenke meg å kysse en kvinne. Men kunne tenke meg å forsøke å tilfredsstille en annen kvinne seksuelt. Det tenner meg.

Anonymkode: 711c9...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne som sagt hatt sex med en kvinne uten å blunke..

Men det måtte vært en jeg tente på, og som er erfaren. Kunne ikke knota meg frem sammen med noen dom heller ikke hadde gjort det før.

Jeg har flere kandidater som helt klart hadde vært aktuelle for meg. 

Anonymkode: 9e5c2...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg kunne som sagt hatt sex med en kvinne uten å blunke..

Men det måtte vært en jeg tente på, og som er erfaren. Kunne ikke knota meg frem sammen med noen dom heller ikke hadde gjort det før.

Jeg har flere kandidater som helt klart hadde vært aktuelle for meg. 

Anonymkode: 9e5c2...bdb

Jeg har også «green card» fra min mann. Kommer jeg i en situasjon hvor det er aktuelt så kan jeg gjøre det. Tror ikke han ser den trusselen det kunne vært følelsesmessig.

Jeg tror uansett at jeg ikke er typen som jenter faller for. Har alltid fått mye oppmerksomhet fra menn, men ikke jenter. 

Og nå er jeg kanskje også litt for gammel til å kaste meg ut i det..

Anonymkode: 9e5c2...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...