Gå til innhold

Hvorfor kler folk i USA på menneskelignende klær på katter (og hunder)?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At man setter på en chihuahua som er avlet frem for å leve i Mexico en ullgenser når de bor i et land med kuldegrader er det rett og slett for at de ikke skal fryse. Noen hunder mangler underull, og noen raser er avlet frem for å leve i varme land også tas de til kulden. En nakenhund ville rett og slett fryse ihjel i nordnorge midtvinters uten klær på.

Når de kler på en hund med underull en skinnjakke når de oppholder seg i plussgrader er det bare jåleri ;)

 

Anonymkode: 2cc3f...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke på varmende klær! Heller ikke kostymer, som kan være festlig om man ikke overdriver og tvinger. Stakkars dyr.

Tenker først og fremst på klær som skal gi dyra menneskelige trekk. Til innestengt. Bsby aktige klær. Ser ut som dyra blir en erstatning for barn😬

Anonymkode: d12ae...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi de er lavpanna. Og fremmedgjorte.

Anonymkode: 0a3ad...bfe

De som kler på dyr, eller alle amerikanere? 

Anonymkode: 44a15...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De som kler på dyr, eller alle amerikanere? 

Anonymkode: 44a15...d1a

Håper det kun er de som kler på dyr. Men frykter at det er flere.

Anonymkode: 0a3ad...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Håper det kun er de som kler på dyr. Men frykter at det er flere.

Anonymkode: 0a3ad...bfe

De fleste amerikanere er flotte og oppegående mennesker, bare så det er sagt. Gale dyreeiere finner man overalt. 

Anonymkode: 44a15...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste amerikanere er flotte og oppegående mennesker, bare så det er sagt. Gale dyreeiere finner man overalt. 

Anonymkode: 44a15...d1a

De fleste amerikanere tror på Gud, og mange stemmer på Trump. Så eh... nei, jeg vet ikke helt, jeg! 

Anonymkode: 0a3ad...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste amerikanere tror på Gud, og mange stemmer på Trump. Så eh... nei, jeg vet ikke helt, jeg! 

Anonymkode: 0a3ad...bfe

Okay, du er en av dem... Ha en fin dag videre. 

Anonymkode: 44a15...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste amerikanere tror på Gud, og mange stemmer på Trump. Så eh... nei, jeg vet ikke helt, jeg! 

Anonymkode: 0a3ad...bfe

Ikke sett nordmenn i et dårlig lys...

Anonymkode: 342a1...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Okay, du er en av dem... Ha en fin dag videre. 

Anonymkode: 44a15...d1a

En av dem som mener religiøs begrunnelse av politikk er idioti? Ja. Det et jeg.

Og en av dem som syns at det da er merkelig inkonsekvent å sette en dement sexforbryter/oligark/ mislykket eiendomsinvestor på tronen samtidig som man heier på hans hykleriske kvasireligiøse retorikk med fascistisk slagside? Ja. En av dem er jeg.

At de samme folka setter brudekjole på en cocker spaniel er ikke inkonsekvent, da. Det gir fullkomment mening.

Anonymkode: 0a3ad...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke sett nordmenn i et dårlig lys...

Anonymkode: 342a1...bbb

For at vi ga Erna og Siv makten? 

Vel, hun er #ikkeminstatsminister.

Anonymkode: 0a3ad...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2019 den 17.27, Anonym bruker skrev:

En av dem som mener religiøs begrunnelse av politikk er idioti? Ja. Det et jeg.

Og en av dem som syns at det da er merkelig inkonsekvent å sette en dement sexforbryter/oligark/ mislykket eiendomsinvestor på tronen samtidig som man heier på hans hykleriske kvasireligiøse retorikk med fascistisk slagside? Ja. En av dem er jeg.

At de samme folka setter brudekjole på en cocker spaniel er ikke inkonsekvent, da. Det gir fullkomment mening.

Anonymkode: 0a3ad...bfe

Det er fryktelig lett for velfødde nordmenn å mene ting om amerikanere. Bo der litt, snakk med menneskene og se tilstanden enkelte må leve i, så kanskje du forandrer mening. 

Du kan jo begynne med å se på antall hjemløse i California, kontra hvor mye de bruker på illegale innvandrere, før du begynner å kritisere hvorfor grensestater vil ha mur mot Mexico. (noe som forøvrig både Obama og Clinton innførte uten at noen kalte den rasister av den grunn) 

Anonymkode: 44a15...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er fryktelig lett for velfødde nordmenn å mene ting om amerikanere. Bo der litt, snakk med menneskene og se tilstanden enkelte må leve i, så kanskje du forandrer mening. 

Du kan jo begynne med å se på antall hjemløse i California, kontra hvor mye de bruker på illegale innvandrere, før du begynner å kritisere hvorfor grensestater vil ha mur mot Mexico. (noe som forøvrig både Obama og Clinton innførte uten at noen kalte den rasister av den grunn) 

Anonymkode: 44a15...d1a

Mener du SERIØST at de hjemløse i California blir representert av oligarken? At han på en korrekt måte speiler deres liv og gir dem det de trenger...? 

 

Anonymkode: 0a3ad...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2019 den 17.12, Anonym bruker skrev:

Hva..? Kler de på dem menneskearmer og tar på dem menneskemaske?

Anonymkode: 342a1...bbb

Haha!!! 😂 Dagens!

Anonymkode: 6b130...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2019 den 17.27, Anonym bruker skrev:

En av dem som mener religiøs begrunnelse av politikk er idioti? Ja. Det et jeg.

Og en av dem som syns at det da er merkelig inkonsekvent å sette en dement sexforbryter/oligark/ mislykket eiendomsinvestor på tronen samtidig som man heier på hans hykleriske kvasireligiøse retorikk med fascistisk slagside? Ja. En av dem er jeg.

At de samme folka setter brudekjole på en cocker spaniel er ikke inkonsekvent, da. Det gir fullkomment mening.

Anonymkode: 0a3ad...bfe

Spot on! 

Anonymkode: a6d72...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...