Jump to content
Anonym bruker

Botox i morgen- er plutselig blitt litt skeptisk 🙈

Recommended Posts

Anonym bruker
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor er dette og er det bare synna rynken

Anonymkode: bc6fe...315

Sier ikke hvor men det er bare sinna rynka. 

Anonymkode: 0b69d...105

Fortsetter under...

Anonym bruker
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sier ikke hvor men det er bare sinna rynka. 

Anonymkode: 0b69d...105

Ok... merrkelige greier🙄

Anonym bruker
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor er dette og er det bare synna rynken

Kan svare jeg, men her i Østfold så koster det ca 1600 - 1800 for 1 område.

Anonymkode: cb5c1...99b

Anonym bruker
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 51 år og har aldri vurdert botox eller andre inngrep i ansiktet. Lever sunt, med mosjon, ingen røyk, sunn mat og nok søvn, og ser fortsatt mye yngre ut enn jeg er.

Jeg har naturligvis noen rynker, men de gjør ansiktet mitt mer levende ut uttrykksfullt. Rynken mellom brynene har jeg ikke fått pga sinne, men fordi jeg har konsentrert meg om alt det interessante jeg har lest, myst mot solen på alle de fine turene jeg har opplevd, og knepet sammen øynene når jeg vred meg av latter over alt det morsomme vennene og familien min sa og gjorde.

Så det er ikke en sinnarynke, det er en livsnyter-rynke, og det går helt fint å bare beholde den.
Har fortsatt draget på menn, også de som er 20 år yngre, så det kan ikke se SÅ grusomt ut.

Anonymkode: 2c5ed...5e3

Jeg er 33 og blir spurt om legitimasjon om jeg kjøper øl, likevel har jeg forståelse for at folk tar botox. Går man rundt og har vondt i hodet og ser gretten ut, så er det gode grunner for å gjøre det. Botox er ute igjen av kroppen etter noen måneder, så drastisk er det ikke. 

Google humble bragging, forresten. Du lider av det, nemlig. 

Anonymkode: 5a17a...fdc

Anonym bruker

Ja, da har jeg tatt! Føles litt rart ut...Jeg fikk en veldig, veldig liten dose-og skal heller etterfylle om nødvendig om to uker 😉 Fikk god info. Synes jeg ser en liten forskjell selv, men kanskje det bare er psykologisk 😉😅Mannen har ikke sett noe 😁Kan oppdatere om 10-14 dager når virkningen har begynt. Betalte kr 2200,-

hi

Anonymkode: edaa6...741

Anonym bruker

Nå er det fire dager siden jeg tok. Ser forandring, men kan rynke bryna sammen, litt svakt. Har fått litt vondt i nesetippen (av alle ting!), men vet ikke om det kommer og botoxen? I tillegg kjenner jeg liksom botoxen i panna, at den sitter der...Vil denne følelsen avta og forsvinne, tro? Den er Litt ubehagelig... 🤔

hi

Annonse

Anonym bruker
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det fire dager siden jeg tok. Ser forandring, men kan rynke bryna sammen, litt svakt. Har fått litt vondt i nesetippen (av alle ting!), men vet ikke om det kommer og botoxen? I tillegg kjenner jeg liksom botoxen i panna, at den sitter der...Vil denne følelsen avta og forsvinne, tro? Den er Litt ubehagelig... 🤔

hi

Hva mener du med kjenner botoxen? Du venner det nok til deg, men foreløpig så er du veldig bevisst på det. Jeg setter mot migrene, og setter nok ganske mye mer enn deg. Jeg husker jeg syntes det var veldig rart første gangen jeg gjorde det, det føltes stramt og merkelig å miste all pannemimikk. men nå er jeg så vant til det at jeg ikke tenker på at det.

Anonymkode: d7057...87c

Anonym bruker
På 12.4.2019 den 13.17, Anonym bruker skrev:

Jeg vurderer dette selv. Mest fordi jeg sliter en del med vondt i hodet som kommer sv at jeg «myser» alt for mye. Skulle gjerne visst litt om hva som er vanlig pris å betale?

Anonymkode: 13582...e59

Briller? 

Anonymkode: 35bef...1f1

Anonym bruker
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Briller? 

Anonymkode: 35bef...1f1

Skal du ha så mye som de setter ved migrene koster det 5000,-++ pr gang. Gjentas hver 12uke. De som er sterkt plaget får det på frikortet og med egenandel.Tror synskorrigering er det riktige for deg;)

Anonymkode: eca48...17b

Anonym bruker
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du med kjenner botoxen? Du venner det nok til deg, men foreløpig så er du veldig bevisst på det. Jeg setter mot migrene, og setter nok ganske mye mer enn deg. Jeg husker jeg syntes det var veldig rart første gangen jeg gjorde det, det føltes stramt og merkelig å miste all pannemimikk. men nå er jeg så vant til det at jeg ikke tenker på at det.

Jeg kjenner at panna er litt stiv. Akkurat som om det ligger å trykker noe over øyenbrynene. I tillegg har jeg vondt i nesetippen ved berøring... 😳🤨

hi

Anonym bruker

Jeg kjenner at panna er litt stiv. Akkurat som om det ligger å trykker noe over øyenbrynene. I tillegg har jeg vondt i nesetippen ved berøring... 😳🤨

hi

Ja, hvis de treffer en nerve, kan det oppstå forskjellige plager.

Anonymkode: d1b80...e35

Anonym bruker

hi

Da kan det være at de kan ha truffet litt feil. Var den erfaren den som gjorde det? Den første gangen jeg gjorde det, så bommet nevrologen litt, og det ene øye mitt hang litt i begynnelsen.

Anonym bruker
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da kan det være at de kan ha truffet litt feil. Var den erfaren den som gjorde det? Den første gangen jeg gjorde det, så bommet nevrologen litt, og det ene øye mitt hang litt i begynnelsen.

Ja, erfaren behandler... Håper det går over om ikke så lenge. Takk for svar 😊

hi

Annonse

Anonym bruker
På ‎12‎.‎04‎.‎2019 den 12.11, Anonym bruker skrev:

Haha for noe tull! Ikke snakk om ting du ikke kan noe om

Anonymkode: 4e3e0...ec3

Eh, jo. Det er sant som hun sier. De som trur de mirakuløst ser yngre ut, lever i fornektelse.

Anonymkode: b673c...428

Anonym bruker
På 12.4.2019 den 13.17, Anonym bruker skrev:

Jeg vurderer dette selv. Mest fordi jeg sliter en del med vondt i hodet som kommer sv at jeg «myser» alt for mye. Skulle gjerne visst litt om hva som er vanlig pris å betale?

Anonymkode: 13582...e59

Du tror ikke det er bedre med briller da?