Gå til innhold

Botox i morgen- er plutselig blitt litt skeptisk 🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor er dette og er det bare synna rynken

Anonymkode: bc6fe...315

Sier ikke hvor men det er bare sinna rynka. 

Anonymkode: 0b69d...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sier ikke hvor men det er bare sinna rynka. 

Anonymkode: 0b69d...105

Ok... merrkelige greier🙄

Anonymkode: bc6fe...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor er dette og er det bare synna rynken

Anonymkode: bc6fe...315

Kan svare jeg, men her i Østfold så koster det ca 1600 - 1800 for 1 område.

Anonymkode: cb5c1...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 51 år og har aldri vurdert botox eller andre inngrep i ansiktet. Lever sunt, med mosjon, ingen røyk, sunn mat og nok søvn, og ser fortsatt mye yngre ut enn jeg er.

Jeg har naturligvis noen rynker, men de gjør ansiktet mitt mer levende ut uttrykksfullt. Rynken mellom brynene har jeg ikke fått pga sinne, men fordi jeg har konsentrert meg om alt det interessante jeg har lest, myst mot solen på alle de fine turene jeg har opplevd, og knepet sammen øynene når jeg vred meg av latter over alt det morsomme vennene og familien min sa og gjorde.

Så det er ikke en sinnarynke, det er en livsnyter-rynke, og det går helt fint å bare beholde den.
Har fortsatt draget på menn, også de som er 20 år yngre, så det kan ikke se SÅ grusomt ut.

Anonymkode: 2c5ed...5e3

Jeg er 33 og blir spurt om legitimasjon om jeg kjøper øl, likevel har jeg forståelse for at folk tar botox. Går man rundt og har vondt i hodet og ser gretten ut, så er det gode grunner for å gjøre det. Botox er ute igjen av kroppen etter noen måneder, så drastisk er det ikke. 

Google humble bragging, forresten. Du lider av det, nemlig. 

Anonymkode: 5a17a...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg tatt! Føles litt rart ut...Jeg fikk en veldig, veldig liten dose-og skal heller etterfylle om nødvendig om to uker 😉 Fikk god info. Synes jeg ser en liten forskjell selv, men kanskje det bare er psykologisk 😉😅Mannen har ikke sett noe 😁Kan oppdatere om 10-14 dager når virkningen har begynt. Betalte kr 2200,-

hi

Anonymkode: edaa6...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det fire dager siden jeg tok. Ser forandring, men kan rynke bryna sammen, litt svakt. Har fått litt vondt i nesetippen (av alle ting!), men vet ikke om det kommer og botoxen? I tillegg kjenner jeg liksom botoxen i panna, at den sitter der...Vil denne følelsen avta og forsvinne, tro? Den er Litt ubehagelig... 🤔

hi

Anonymkode: edaa6...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det fire dager siden jeg tok. Ser forandring, men kan rynke bryna sammen, litt svakt. Har fått litt vondt i nesetippen (av alle ting!), men vet ikke om det kommer og botoxen? I tillegg kjenner jeg liksom botoxen i panna, at den sitter der...Vil denne følelsen avta og forsvinne, tro? Den er Litt ubehagelig... 🤔

hi

Anonymkode: edaa6...741

Hva mener du med kjenner botoxen? Du venner det nok til deg, men foreløpig så er du veldig bevisst på det. Jeg setter mot migrene, og setter nok ganske mye mer enn deg. Jeg husker jeg syntes det var veldig rart første gangen jeg gjorde det, det føltes stramt og merkelig å miste all pannemimikk. men nå er jeg så vant til det at jeg ikke tenker på at det.

Anonymkode: d7057...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2019 den 13.17, Anonym bruker skrev:

Jeg vurderer dette selv. Mest fordi jeg sliter en del med vondt i hodet som kommer sv at jeg «myser» alt for mye. Skulle gjerne visst litt om hva som er vanlig pris å betale?

Anonymkode: 13582...e59

Briller? 

Anonymkode: 35bef...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Briller? 

Anonymkode: 35bef...1f1

Skal du ha så mye som de setter ved migrene koster det 5000,-++ pr gang. Gjentas hver 12uke. De som er sterkt plaget får det på frikortet og med egenandel.Tror synskorrigering er det riktige for deg;)

Anonymkode: eca48...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du med kjenner botoxen? Du venner det nok til deg, men foreløpig så er du veldig bevisst på det. Jeg setter mot migrene, og setter nok ganske mye mer enn deg. Jeg husker jeg syntes det var veldig rart første gangen jeg gjorde det, det føltes stramt og merkelig å miste all pannemimikk. men nå er jeg så vant til det at jeg ikke tenker på at det.

Anonymkode: d7057...87c

Jeg kjenner at panna er litt stiv. Akkurat som om det ligger å trykker noe over øyenbrynene. I tillegg har jeg vondt i nesetippen ved berøring... 😳🤨

hi

Anonymkode: edaa6...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner at panna er litt stiv. Akkurat som om det ligger å trykker noe over øyenbrynene. I tillegg har jeg vondt i nesetippen ved berøring... 😳🤨

hi

Anonymkode: edaa6...741

Ja, hvis de treffer en nerve, kan det oppstå forskjellige plager.

Anonymkode: d1b80...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner at panna er litt stiv. Akkurat som om det ligger å trykker noe over øyenbrynene. I tillegg har jeg vondt i nesetippen ved berøring... 😳🤨

hi

Anonymkode: edaa6...741

Da kan det være at de kan ha truffet litt feil. Var den erfaren den som gjorde det? Den første gangen jeg gjorde det, så bommet nevrologen litt, og det ene øye mitt hang litt i begynnelsen.

Anonymkode: d7057...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da kan det være at de kan ha truffet litt feil. Var den erfaren den som gjorde det? Den første gangen jeg gjorde det, så bommet nevrologen litt, og det ene øye mitt hang litt i begynnelsen.

Anonymkode: d7057...87c

Ja, erfaren behandler... Håper det går over om ikke så lenge. Takk for svar 😊

hi

Anonymkode: edaa6...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎12‎.‎04‎.‎2019 den 12.11, Anonym bruker skrev:

Haha for noe tull! Ikke snakk om ting du ikke kan noe om

Anonymkode: 4e3e0...ec3

Eh, jo. Det er sant som hun sier. De som trur de mirakuløst ser yngre ut, lever i fornektelse.

Anonymkode: b673c...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2019 den 13.17, Anonym bruker skrev:

Jeg vurderer dette selv. Mest fordi jeg sliter en del med vondt i hodet som kommer sv at jeg «myser» alt for mye. Skulle gjerne visst litt om hva som er vanlig pris å betale?

Anonymkode: 13582...e59

Du tror ikke det er bedre med briller da?

Anonymkode: d7057...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: ja, da er det full virkning. Sinnarynken er borte, og jeg ser kanskje litt mindre streng ut... Men jeg savner å kunne trekke bryna sammen! Veldig rart...Føler jeg for en sånn rar nesegrimase når jeg gjør det, f.eks når jeg ler 😳😲Ingen har kommentert at jeg ser annerledes ut... Usikker om noen egentlig ser forskjell... Tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det igjen...

hi

Anonymkode: edaa6...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2019 den 20.52, Anonym bruker skrev:

Eh, jo. Det er sant som hun sier. De som trur de mirakuløst ser yngre ut, lever i fornektelse.

Anonymkode: b673c...428

Dette. De tror de ser yngre ut og at det er så diskret, og så ser de ikke at de ser prikk like ut. Samme merkelige drag over neseryggen, samme snodige smil og samme trekk over øynene. De har leppenenebb og smiler søtt med de hvite tennene sine og er heeeeelt sikre på at ingen ser hva de har gjort for det er sååååå naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare alle andres høflighet som gjør at vi later som vi slett ikke ser det og guuuud så naturlig det ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser heeeelt naturlig ut med 40åringer uten sinnarynke, kråketær og rynker i panna... der er da ingen som kommenterer at sinnarynka mangler. Men det registreres!

Anonymkode: 54279...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser heeeelt naturlig ut med 40åringer uten sinnarynke, kråketær og rynker i panna... der er da ingen som kommenterer at sinnarynka mangler. Men det registreres!

Anonymkode: 54279...8a9

Uff da... Hm... rart ikke mannen min eller andre i familien har nevnt noe, da.... Men jeg har jo kråketær og noen rynker i panna, ikke mange, det har jeg aldri hatt.... Men tror jeg hadde fått høre om noen hadde mistenkt botox 🤨😉

hi

Anonymkode: edaa6...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff da... Hm... rart ikke mannen min eller andre i familien har nevnt noe, da.... Men jeg har jo kråketær og noen rynker i panna, ikke mange, det har jeg aldri hatt.... Men tror jeg hadde fått høre om noen hadde mistenkt botox 🤨😉

hi

Anonymkode: edaa6...741

Tror du virkelig det? Tror du virkelig mannen din eller svigermor eller naboen ville spurt deg om du hadde fjernet rynkene dine? Tror du mannen tar sjansen på å spørre om du har tatt botox i all hemmelighet? Og dermed risikere å bli tolket dithen at han mener du er rynkete uten botox? Det er som å be ham legge hodet pent inn i giljotinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sug lut skrev:

Det er jo bare alle andres høflighet som gjør at vi later som vi slett ikke ser det og guuuud så naturlig det ser ut.

Dette!

og ja, det vises! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nesten ikke bevege panna og tror at ingen har lagt merke til det? Jeg hadde blitt sur hvis ikke mannen min hadde kommentert at jeg hadde mistet mye av ansiktsmimikken, det hadde jeg tolket sin at han ikke legger merke til meg. 

Anonymkode: 80c8c...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oppdatering: ja, da er det full virkning. Sinnarynken er borte, og jeg ser kanskje litt mindre streng ut... Men jeg savner å kunne trekke bryna sammen! Veldig rart...Føler jeg for en sånn rar nesegrimase når jeg gjør det, f.eks når jeg ler 😳😲Ingen har kommentert at jeg ser annerledes ut... Usikker om noen egentlig ser forskjell... Tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det igjen...

hi

Anonymkode: edaa6...741

Blir man så stiv i panna av bare litt botox i sinnarynka altså, det trodde jeg ikke det. Det er jo ikke så my som sprøytes inn vel

Anonymkode: d7057...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oppdatering: ja, da er det full virkning. Sinnarynken er borte, og jeg ser kanskje litt mindre streng ut... Men jeg savner å kunne trekke bryna sammen! Veldig rart...Føler jeg for en sånn rar nesegrimase når jeg gjør det, f.eks når jeg ler 😳😲Ingen har kommentert at jeg ser annerledes ut... Usikker om noen egentlig ser forskjell... Tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det igjen...

hi

Anonymkode: edaa6...741

Botox kan føre til rynker (jepp) oppe ved nesen. Så når du ler eller smiler vil de komme frem. Du ser det tydelig på enkelte kjendiser som feks Nicole Kidman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...