Gå til innhold

Botox i morgen- er plutselig blitt litt skeptisk 🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 42 og har bestilt time til botox i morgen. Har en ikke alt for sterk sinnarynke i panna som jeg tenkte ville være ok å bli kvitt før den blir for stor. Men nå er jeg redd jeg skal bli stiv og rar i blikket og ansiktet... Er det noen som har tatt botox og kan dele erfaringer i siste liten? Kommer jeg til å angre??🙈

Anonymkode: edaa6...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen erfaring, men du skal vel ikke lamme hele ansiktet. Det blir sikkert kjempe fint 🌸 jeg kommer også til å ta dette om noen år. Lykke til. Alle spørsmål får du svar på imorgen. 

Anonymkode: 0650b...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet for 2 år siden - synes det funker bra. Tar sinnarynken og kråketærne, ellers ingenting. Mannen min har ennå ikke merket det, etter 2 år. Han er i mot det, skulle bare visst.. Hehe. Jeg er 43.

 

Kjør på!

Anonymkode: 81829...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten bare gi det er forsøk. Liker du det ikke gjør du det ikke igjen. Slik som meg. Kunne ikke fordra det og angret som en hund etterpå, men det går jo heldigvis over :) 

Anonymkode: 603ff...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å prøve. Liker du det ikke, så forsvinner det etterhvert. Bare pass på at du gjør det hos noen som vet hva de driver med

Anonymkode: d7057...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke kvitt den med Botox. Den blir borte for en stund og så kommer den tilbake. Sånn funker Botox. 

Hvis du har «second thougts», kan det være lurt å avvente.

Anonymkode: a4fef...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir ikke stiv og rar i blikket og ansiktet etter en behandling 🙂 Jeg tar det selv 2 ganger i året og heller ikke her merker samboer det.

Anonymkode: fb5b3...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd, har gjort det i snart to år. Får mindre vondt i hodet også

Anonymkode: 2a9e3...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tusen hjertelig takk for fine og gode svar ❤️Da blir det behandling på meg i dag 😁 Hi

Anonymkode: edaa6...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 51 år og har aldri vurdert botox eller andre inngrep i ansiktet. Lever sunt, med mosjon, ingen røyk, sunn mat og nok søvn, og ser fortsatt mye yngre ut enn jeg er.

Jeg har naturligvis noen rynker, men de gjør ansiktet mitt mer levende ut uttrykksfullt. Rynken mellom brynene har jeg ikke fått pga sinne, men fordi jeg har konsentrert meg om alt det interessante jeg har lest, myst mot solen på alle de fine turene jeg har opplevd, og knepet sammen øynene når jeg vred meg av latter over alt det morsomme vennene og familien min sa og gjorde.

Så det er ikke en sinnarynke, det er en livsnyter-rynke, og det går helt fint å bare beholde den.
Har fortsatt draget på menn, også de som er 20 år yngre, så det kan ikke se SÅ grusomt ut.

Anonymkode: 2c5ed...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 51 år og har aldri vurdert botox eller andre inngrep i ansiktet. Lever sunt, med mosjon, ingen røyk, sunn mat og nok søvn, og ser fortsatt mye yngre ut enn jeg er.

Jeg har naturligvis noen rynker, men de gjør ansiktet mitt mer levende ut uttrykksfullt. Rynken mellom brynene har jeg ikke fått pga sinne, men fordi jeg har konsentrert meg om alt det interessante jeg har lest, myst mot solen på alle de fine turene jeg har opplevd, og knepet sammen øynene når jeg vred meg av latter over alt det morsomme vennene og familien min sa og gjorde.

Så det er ikke en sinnarynke, det er en livsnyter-rynke, og det går helt fint å bare beholde den.
Har fortsatt draget på menn, også de som er 20 år yngre, så det kan ikke se SÅ grusomt ut.

Anonymkode: 2c5ed...5e3

Det er jo supert, men for noen av oss andre som heller ser sliten og sur ut i stedet for pen og fornøyd som deg, så kan botox være en løsning. Men det er noe som heter måtehold 🙂

Anonymkode: fb5b3...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker botox! Nei, du blir ikke stiv og rar i trynet. Du får et yngre og friskere utseende😁

Og hvis du virkelig ikke liker det, så forsvinner det jo igjen likevel etter noen mnd.

Anonymkode: 4e3e0...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig aldri skjønt greia! Jeg er ung så jeg har ikke dette problemet, men at folk tar botox for å se «yngre ut» skjønner jeg ikke. Du ser uansett ut som den alderen du er i, bare litt forvrengt! At 40/50 åringer tar botox for å se yngre ut er totalt bortkastet. Ser bare ut som hekser som gjør alt de kan for å tviholde på 20-årene, noe som er long-gone🙈 Men selvfølgelig, det kommer jo an på hvor mye du tar..

Anonymkode: e530d...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har egentlig aldri skjønt greia! Jeg er ung så jeg har ikke dette problemet, men at folk tar botox for å se «yngre ut» skjønner jeg ikke. Du ser uansett ut som den alderen du er i, bare litt forvrengt! At 40/50 åringer tar botox for å se yngre ut er totalt bortkastet. Ser bare ut som hekser som gjør alt de kan for å tviholde på 20-årene, noe som er long-gone🙈 Men selvfølgelig, det kommer jo an på hvor mye du tar..

Anonymkode: e530d...64e

Haha for noe tull! Ikke snakk om ting du ikke kan noe om

Anonymkode: 4e3e0...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har egentlig aldri skjønt greia! Jeg er ung så jeg har ikke dette problemet, men at folk tar botox for å se «yngre ut» skjønner jeg ikke. Du ser uansett ut som den alderen du er i, bare litt forvrengt! At 40/50 åringer tar botox for å se yngre ut er totalt bortkastet. Ser bare ut som hekser som gjør alt de kan for å tviholde på 20-årene, noe som er long-gone🙈 Men selvfølgelig, det kommer jo an på hvor mye du tar..

Anonymkode: e530d...64e

Men du, da tenker jeg at vi kan snakkes når du pusher 40, og så ser vi. Frem til da så kan du jo bare tenke at andres valg ikke er dine. ☺️

Var som deg når jeg var i 20årene også. Kunne ikke forstå. Men nå ser jeg det. Og for meg handler det ikke om å se ut som når jeg var 20, det blir for dumt. Men å se litt mindre sliten ut. Pannerynken blir ikke borte, bare mindre prominent. Man ser fortsatt 40 ut, bare ikke så " utslitt 40åring med to barn full jobb og studier, som ikke har sovet en hel natt siden 2012" ut 😉😂 Fortsatt er hårene grå, selvtilitten på sitt sterkeste, celulittene på lårene tydelige og bhen litt mindre "push up". 

Det er forskjell på "Miami barbi" 40 og "føle seg litt fresh" 40 

Anonymkode: 60a03...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer dette selv. Mest fordi jeg sliter en del med vondt i hodet som kommer sv at jeg «myser» alt for mye. Skulle gjerne visst litt om hva som er vanlig pris å betale?

Anonymkode: 13582...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vurderer dette selv. Mest fordi jeg sliter en del med vondt i hodet som kommer sv at jeg «myser» alt for mye. Skulle gjerne visst litt om hva som er vanlig pris å betale?

Anonymkode: 13582...e59

Pris kommer an på hvor du gjør det, men fra rundt 2500 og oppover

Anonymkode: d7057...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er 42 og har bestilt time til botox i morgen. Har en ikke alt for sterk sinnarynke i panna som jeg tenkte ville være ok å bli kvitt før den blir for stor. Men nå er jeg redd jeg skal bli stiv og rar i blikket og ansiktet... Er det noen som har tatt botox og kan dele erfaringer i siste liten? Kommer jeg til å angre??🙈

Anonymkode: edaa6...741

Har du gjort det?

Anonymkode: d7057...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har egentlig aldri skjønt greia! Jeg er ung så jeg har ikke dette problemet, men at folk tar botox for å se «yngre ut» skjønner jeg ikke. Du ser uansett ut som den alderen du er i, bare litt forvrengt! At 40/50 åringer tar botox for å se yngre ut er totalt bortkastet. Ser bare ut som hekser som gjør alt de kan for å tviholde på 20-årene, noe som er long-gone🙈 Men selvfølgelig, det kommer jo an på hvor mye du tar..

Anonymkode: e530d...64e

Jeg er 40 år og er likevel enig i dette. 

Anonymkode: 80c8c...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Pris kommer an på hvor du gjør det, men fra rundt 2500 og oppover

Anonymkode: d7057...87c

Det var dyrt. Jeg tar hos en bra klinikk med godt rykte og betaler bare 1800,-

Anonymkode: 0b69d...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var dyrt. Jeg tar hos en bra klinikk med godt rykte og betaler bare 1800,-

Anonymkode: 0b69d...105

Jeg ser jeg skrev feil, det skulle stå fra 2000 og oppover, ikke 2500

Anonymkode: d7057...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var dyrt. Jeg tar hos en bra klinikk med godt rykte og betaler bare 1800,-

Anonymkode: 0b69d...105

Hvor er dette og er det bare synna rynken

Anonymkode: bc6fe...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...