Gå til innhold

Hva gjør dere med klær som er brukt, men fortsatt rene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Om du kaller det svettestank eller ufrisk lukt er det samme. Poenget er at dine klær lukter vondt fortere enn andres, og at det trolig er et problem du kan få hjelp med. 

Anonymkode: 3f1cc...056

Jeg har ikke sagt at det gjelder mine klær. Hvis du leser det jeg har skrevet så skrev jeg at jeg har kjent denne lukten fra andre som nettopp ikke vasker så ofte. Jeg vasker jo mine klær når de er brukt så jeg går ikke rundt og sprer lukt. Var dette virkelig så vanskelig å få med seg? 

Anonymkode: 2cf22...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sagt at det gjelder mine klær. Hvis du leser det jeg har skrevet så skrev jeg at jeg har kjent denne lukten fra andre som nettopp ikke vasker så ofte. Jeg vasker jo mine klær når de er brukt så jeg går ikke rundt og sprer lukt. Var dette virkelig så vanskelig å få med seg? 

Anonymkode: 2cf22...e1a

Men du sprer jævlig mye dritt, og nesten samtlige i denne nå fem sider lange tråden, reagerer på dine sykelige vaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må ha en ekstremt stram kroppslukt. Eller en ekstremt finslig nese. Eller litt bakteriefobi. Det er visst også mikrobiologer som er uenig med deg med tanke på håndklevask. 

Anonymkode: 78cd9...794

Lær dere anonymkoder. 

Anonymkode: 2cf22...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du bruker 20 sekund på å vaske klær?

Du er jammen superwoman du!

Som du ser så er du ganske alene om p mene at alt må vaskes etter en gangs bruk. Noen ganger er det smarteste man kan gjøre å innse at man er litt i utakt med andre og trekke seg stille ut. Ellers så oppleves man fort som litt slitsom og opphengt. 

Vi legger alle klærne (ikke yttertøy) til barna til vask etter en gangs bruk, men vi voksne kan bruke de flere ganger. Jeg har en stol på rommet som fungerer som mellomstasjon. Funker flott. 

Anonymkode: a9c58...afd

Hvis du leser i denne tråden er det flere som også vasker brukte klær, hvordan greier du vri det til at det bare er meg? Dessuten opplever jeg at det er nettopp disse ikke vaskerne sim roper høyest og påberoper seg p ha rett. Gjelder nok her inne også, det er jo mest sære på DIB. 

Anonymkode: 2cf22...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Men du sprer jævlig mye dritt, og nesten samtlige i denne nå fem sider lange tråden, reagerer på dine sykelige vaner.

Nei, mange er enige med meg, men dere greier jo ikke lese anonymkoder engang😂

Anonymkode: 2cf22...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, mange er enige med meg, men dere greier jo ikke lese anonymkoder engang😂

Anonymkode: 2cf22...e1a

Klarer du? Klarer du å lese? De fleste her er nemlig uenig med deg og de synes du er ganske ufordragelig.

Anonymkode: 78cd9...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Beskyttelsesdrakt hadde kanskje vært en ide?

Anonymkode: a9c58...afd

Ingen sånne drakter er helt tette. Og det er vel kanskje greit p ikke svette ihjel under drakta heller. Ikke dekker vi til hele ansiktet heller. 

Anonymkode: 65120...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hånd håndklær byttes daglig. Litt

 

Ja, sitte på DIB er jo mye mer produktivt....,

Anonymkode: 2cf22...e1a

Det er vesentlig morsommere.

Anonymkode: ae6bd...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Klarer du? Klarer du å lese? De fleste her er nemlig uenig med deg og de synes du er ganske ufordragelig.

Anonymkode: 78cd9...794

Er du et ekko?

Anonymkode: 2cf22...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...