Gå til innhold

Jeg har tjent kr 350 000 på en måned


Gjest Havfruene

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Havfruene skrev:

Herregud, har ikke peiling på det. Har du? 

Det er jo ikke jeg som forsøker å sidestille meg med henne. Det er du som forsøker å dra fokuset bort fra det at du blir konfrontert med at du svarer stygt og rakker ned på andre kvinner med å plutselig dra denne AB inn som tema, ref. ditt svar i # 106.

Om du ikke er henne så tror jeg hun ville mislikt sterkt at en person som er så stygg i sine karakteristikker av andre kvinner påstår å forsvare og elske henne...

Anonymkode: d81f6...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Havfruene
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva har hun med det at du velger å hate og rakke ned på andre kvinner? Og hva har hun med hva du tjener denne måneden å gjøre? Eller hadde du ikke svar på det at du blir konfrontert med ditt eget kvinnehat, og så prøver du å sidestille deg med en som har skrevet bok om hvordan hun misliker at kvinner hater kvinner?

Anonymkode: d81f6...0ef

Det er dere som velger å rakke ned på Anne Birth, ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke jeg som forsøker å sidestille meg med henne. Det er du som forsøker å dra fokuset bort fra det at du blir konfrontert med at du svarer stygt og rakker ned på andre kvinner med å plutselig dra denne AB inn som tema, ref. ditt svar i # 106.

Om du ikke er henne så tror jeg hun ville mislikt sterkt at en person som er så stygg i sine karakteristikker av andre kvinner påstår å forsvare og elske henne...

Anonymkode: d81f6...0ef

Din påstand at jeg er det ene og det andre. Din mening. Jeg står for det jeg sier og prater på generelt grunnlag. Hun var et eksempel fra min side og dere har alle vist at dere hverken tåler henne og sist men ikke minst, har dere trodd at jeg er henne, bare fordi jeg forsvarer henne. Dermed synes jeg at boken hennes taler for seg selv, intet annet, intet mindre, dere tåler heller ikke at jeg tjener bra. Ergo; Hun har helt rett. Regner med at de fleste av dere som har svart faktisk er kvinner. Selv er jeg intetkjønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Havfruene skrev:

Det er dere som velger å rakke ned på Anne Birth, ikke jeg. 

Ok, jeg prøver teskje-metoden.

Du har her opprettet en tråd om deg selv, at du har tjent så og så mye siste måneden. Gjennom hele tråden (men også andre tråder) har du rakket ned på andre kvinner, kalt dem lite intelligente, at det ikke er rart de tjener lite, er syke og fattige (pga. lav intelligens) m.m. Så konfronterte en annen bruker deg om dette, at du er "gjennomstygg" i svarene. Du stiller så et spørsmålstegn ved at det at du velger å forsvare AB betyr at er du gjennomstygg. NEI, det at du forsvarer henne i en annen tråd har ingenting med dette å gjøre. Det at du velger å vise ditt hat mot andre kvinner, og fortsetter å rakke ned på andre kvinner, det har ikke med henne å gjøre - det har kun med én person å gjøre - deg selv!

Denne tråden handler ikke om AB, den handler om deg. Men det har visst du vanskelig å forstå. Og det gjør jo at man tenker sitt.

 

Anonymkode: d81f6...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ok, jeg prøver teskje-metoden.

Du har her opprettet en tråd om deg selv, at du har tjent så og så mye siste måneden. Gjennom hele tråden (men også andre tråder) har du rakket ned på andre kvinner, kalt dem lite intelligente, at det ikke er rart de tjener lite, er syke og fattige (pga. lav intelligens) m.m. Så konfronterte en annen bruker deg om dette, at du er "gjennomstygg" i svarene. Du stiller så et spørsmålstegn ved at det at du velger å forsvare AB betyr at er du gjennomstygg. NEI, det at du forsvarer henne i en annen tråd har ingenting med dette å gjøre. Det at du velger å vise ditt hat mot andre kvinner, og fortsetter å rakke ned på andre kvinner, det har ikke med henne å gjøre - det har kun med én person å gjøre - deg selv!

Denne tråden handler ikke om AB, den handler om deg. Men det har visst du vanskelig å forstå. Og det gjør jo at man tenker sitt.

 

Anonymkode: d81f6...0ef

Det har du delvis rett i. Jeg er ikke begeistret for kvinner med lav intelligens. Jeg er heller ikke begeistret for menn med lav intelligens. Er du begeistret? Isåfall klapper jeg for deg. Nå skal jeg legge meg fordi jeg har sykt mange eventyr å delta på imorgen. Natti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Havfruene skrev:

Fru Nokasran tror at hun har en fanesak ved å be meg om å legge meg og du bygger opp under denne fanesaken. Jeg er gammel nok til selv å velge når jeg skal legge meg, så vennligst forklar hvorfor du mener at fra Nokas ran skal "tuck me in"

Seriøst, hvor er vergen din?

Anonymkode: c7fa1...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica
27 minutter siden, Havfruene skrev:

Skjønner ikke hva du mener. Du prater om kurs, men jeg var ikke klar over at jeg møtte til en slags eksamen. Faktisk trodde jeg at dette er et forum hvor man utveksler meninger. Jeg har ikke tenkt å delta på noe kurs, hva er isåfall kursavgiften og har du selv betalt den, eller ramler det inn purringer i postkassa di?

Jeg kan det som skal kunnes her. Det er vel det som er forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, jeg prøver teskje-metoden.

Du har her opprettet en tråd om deg selv, at du har tjent så og så mye siste måneden. Gjennom hele tråden (men også andre tråder) har du rakket ned på andre kvinner, kalt dem lite intelligente, at det ikke er rart de tjener lite, er syke og fattige (pga. lav intelligens) m.m. Så konfronterte en annen bruker deg om dette, at du er "gjennomstygg" i svarene. Du stiller så et spørsmålstegn ved at det at du velger å forsvare AB betyr at er du gjennomstygg. NEI, det at du forsvarer henne i en annen tråd har ingenting med dette å gjøre. Det at du velger å vise ditt hat mot andre kvinner, og fortsetter å rakke ned på andre kvinner, det har ikke med henne å gjøre - det har kun med én person å gjøre - deg selv!

Denne tråden handler ikke om AB, den handler om deg. Men det har visst du vanskelig å forstå. Og det gjør jo at man tenker sitt.

 

Anonymkode: d81f6...0ef

Så små teskjeer finnes neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Havfruene skrev:

Din påstand at jeg er det ene og det andre. Din mening. Jeg står for det jeg sier og prater på generelt grunnlag. Hun var et eksempel fra min side og dere har alle vist at dere hverken tåler henne og sist men ikke minst, har dere trodd at jeg er henne, bare fordi jeg forsvarer henne. Dermed synes jeg at boken hennes taler for seg selv, intet annet, intet mindre, dere tåler heller ikke at jeg tjener bra. Ergo; Hun har helt rett. Regner med at de fleste av dere som har svart faktisk er kvinner. Selv er jeg intetkjønn. 

Det er dine egne ord jeg har vist til, hvor du rakker ned på kvinner på forumet og i tillegg til mye annet har kalt dem lite intelligente. Det er dine egne ord, ikke min påstand. Du opprettet jo til og med en egen tråd for å opplyse om hvor lavt intelligensnivå du mener det er på forumet.

Ikke dra meg inn i folk som mener noe om denne AB, jeg hadde aldri hørt om henne før du begynte å mase om henne. Jeg har etter det sett et bilde av henne i en avis og fått med meg at hun akkurat har utgitt denne boken. Utover det vet jeg ingenting om henne, og bryr meg helt ærlig ikke om det heller.

Det at boken hennes taler for seg selv, det er mulig, det aner jeg ikke og ikke har jeg tenkt å lese den heller. Det som er vanskelig for de fleste er å forstå hvorfor nettopp du, som så sterkt forsvarer henne og boken og innholdet i boken, er den som aller sterkest har uttrykt hat mot kvinner og til og med opprettet egen tråd om hvordan du hater andre kvinner. For det er det du i flere tråder nå har vist i praksis. Dette handler ikke om å mislike henne. Det handler om at du selv sprer det hatet du kritiserer andre for å ha.

Og atter en gang - hva du tjener - hva har det med hennes bok å gjøre, siden du slenger det inn i samme setning.

Ja, hun har helt rett i at det finnes kvinner som hater kvinner. Du er et veldig godt eksempel på akkurat den typen kvinner.

Anonymkode: d81f6...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Havfruene skrev:

Det har du delvis rett i. Jeg er ikke begeistret for kvinner med lav intelligens. Jeg er heller ikke begeistret for menn med lav intelligens. Er du begeistret? Isåfall klapper jeg for deg. Nå skal jeg legge meg fordi jeg har sykt mange eventyr å delta på imorgen. Natti :)

Du er lite begeistret for deg selv med andre ord

Anonymkode: d99cd...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor må vi være så voldsomt interessert i hvordan du har tjent mer denne måneden enn du gjør andre måneder? Ja, for hvis dette var din vanlige månedslønn, hadde du ordlagt deg på en annen måte, du som er så intelligent. At du ikke kan fortelle hvordan, annet enn på pm, sier vel sitt om sannhetsgehalten i det hele. Aksepter at måten du tjener penger eller annet på , ikke er superspennende for oss som ikke kjenner deg. Jeg tjente mye over en million en måned, det var da jeg solgte en liten tomt og en gammel båt samtidig. Ikke noe stort intelligensmessing kunststykke det.

Anonymkode: 4b864...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Havfruene skrev:

 

Du mener altså at du er modig i denne tråden og ikke oppfører deg nedlatende og bøllete? Og forskjellen på med og uten nick er vel ikke så stor her inne at du fortjener applaus.

Anonymkode: c0433...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send meg pm så får du vite.

Driver du med rekruttering til egen bedrift? Driver du med pyramidespill? 

Slike ting er vel ulovlig her inne?

Jeg tenker mitt om hvem du er. Jeg tenker livet er kjedelig nå som du har sluttet å blogge og du trenger en annen arena å få ut dritt. 

Bruk de 400’ og betal restskatten din du. 

Anonymkode: c7d8e...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel solgt noe med gevinst da? 

Hvorfor tenker du at dette er interessant for oss å vite?

Hvorfor blir du sur av at ingen gidder å spør om hvordan du tjener pengene dine?

Hvorfor tror du at alle hater deg?

Hvorfor snakker du om en som heter Anne Brit? 

Anonymkode: 116ab...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne

Er det nå du skal reklamere for en eller annen type pyramide spill? 

Veldig smart forsøk på trolling :) Ser ut som du fikk veldig mange med deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, er AMO-kurs så godt betalt!

Anonymkode: f601c...f8d

Selvsagt ikke. Det tror du vel ikke?

Anonymkode: 116ab...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt ikke. Det tror du vel ikke?

Anonymkode: 116ab...2fa

Du skjønte vel at det var ironi?

Anonymkode: d99cd...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du skjønte vel at det var ironi?

Anonymkode: d99cd...9e3

Jeg skjønte at det var et tåpelig forsøk på hersketeknikk. 

Anonymkode: 116ab...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
På 11. april 2019 den 12.21, Anonym bruker skrev:

Send meg pm så får du vite.

Driver du med rekruttering til egen bedrift? Driver du med pyramidespill? 

Slike ting er vel ulovlig her inne?

Jeg tenker mitt om hvem du er. Jeg tenker livet er kjedelig nå som du har sluttet å blogge og du trenger en annen arena å få ut dritt. 

Bruk de 400’ og betal restskatten din du. 

Anonymkode: c7d8e...8ea

Du får melde meg inn til administrator dersom du mener at jeg driver med pyramidespill. Jeg har aldri hatt noen blogg og har heller ikke kr 400 000 i restskatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
På 11. april 2019 den 13.14, Anonym bruker skrev:

Du har vel solgt noe med gevinst da? 

Hvorfor tenker du at dette er interessant for oss å vite?

Hvorfor blir du sur av at ingen gidder å spør om hvordan du tjener pengene dine?

Hvorfor tror du at alle hater deg?

Hvorfor snakker du om en som heter Anne Brit? 

Anonymkode: 116ab...2fa

Jeg vet ikke om det er så interessant for dere å vite hvor mye jeg tjente. Jeg trodde, men tok feil. Jeg er på ingen måte sur for at ingen spurte hvordan jeg tjener penger. Jeg er nok ganske hatet her inne men ikke i det "virkelige" liv. Jeg snakker om Anne Brith fordi jeg synes at hun har fått altfor mye kritikk og straks man forsøker å forsvare henne, mistenkes det (ihvertfall i dette forumet) at man er henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
På 15.4.2019 den 7.24, Anonym bruker skrev:

HavfruENE. Hvorfor drar du opp en tråd som døde for fire dager siden?

Anonymkode: c440e...2a9

Er 4 dager lenge for din del? Kanskje er du «på» her hele tiden, men det er ikke jeg. Fikk du svar på ditt spørsmål nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...