Gå til innhold

Jeg har tjent kr 350 000 på en måned


Gjest Havfruene

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
1 time siden, Havfruene skrev:

Hvorfor svarer du da? Er jo bare å pelle seg (deg) ut av tråden

Oj, traff en øm tå...?

Du, dette er et åpent forum. Ingen har sensurrettigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Havfruene skrev:

Dere vet at det ikke er sant? Jeg er muligens ikke så god til å skille mellom anonym og ikke anonym, ingen kan vær flink til alt. Jeg har nå tjent kr 400 000 og dere klarer fortsatt ikke å gjette hva det er?

Men hvorfor skulle vi ha noen interesse av å gjette? Hvis du ønsker å si det så kan du jo strengt tatt bare gjøre det. Og hvorfor vil du ha det på pm? Jo, for da får du vite nicket til den som spør. Dette er bare enda et scenario du har laget i ditt eget hode, at du da skal få den kontakten du tydeligvis er helt desperat etter med brukeren du stadig stalker. Hvorfor er det så viktig for deg?

Anonymkode: add61...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor skulle vi ha noen interesse av å gjette? Hvis du ønsker å si det så kan du jo strengt tatt bare gjøre det. Og hvorfor vil du ha det på pm? Jo, for da får du vite nicket til den som spør. Dette er bare enda et scenario du har laget i ditt eget hode, at du da skal få den kontakten du tydeligvis er helt desperat etter med brukeren du stadig stalker. Hvorfor er det så viktig for deg?

Anonymkode: add61...da1

Hvilken bruker stalker hun?

Hi, hva du tjener og hvordan du tjener pengene dine er fullstendig uinteressant. Jeg følger tråden fordi du er sprø og morsom. Du har rodd deg så langt utpå at jeg er spent på å se hvor du ender. 

Anonymkode: 116ab...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken bruker stalker hun?

Hi, hva du tjener og hvordan du tjener pengene dine er fullstendig uinteressant. Jeg følger tråden fordi du er sprø og morsom. Du har rodd deg så langt utpå at jeg er spent på å se hvor du ender. 

Anonymkode: 116ab...2fa

Samme her. 🍿

Anonymkode: c440e...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken bruker stalker hun?

Hi, hva du tjener og hvordan du tjener pengene dine er fullstendig uinteressant. Jeg følger tråden fordi du er sprø og morsom. Du har rodd deg så langt utpå at jeg er spent på å se hvor du ender. 

Anonymkode: 116ab...2fa

Hun har hengt seg på Sug Lut i tråd etter tråd og mast om å få svar fra nettopp den brukeren.

Anonymkode: add61...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Havfruene skrev:

Er du den samme som jeg ba om å sende meg personlig melding= Jeg har isåfall ikke mottatt slik melding. 

Jepp. Og så spurte jeg deg hvordan man sender en slik melding. ...

Anonymkode: 96891...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor skulle vi ha noen interesse av å gjette? Hvis du ønsker å si det så kan du jo strengt tatt bare gjøre det. Og hvorfor vil du ha det på pm? Jo, for da får du vite nicket til den som spør. Dette er bare enda et scenario du har laget i ditt eget hode, at du da skal få den kontakten du tydeligvis er helt desperat etter med brukeren du stadig stalker. Hvorfor er det så viktig for deg?

Anonymkode: add61...da1

Helt enig med deg her 👍

Anonymkode: 96891...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Siden du har så mye penger så har du vel litt å gi?. Dyrt å leve nå tildags. Tar gjerne imot litt jeg altså :D

og jeg er nysgjerrig på hvor mye jobb det er å få en sånn lønn i mnd? 

Anonymkode: aea56...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tjener så mye har du med all sannsynlighet lederansvar. Synes oppriktig synd i dem som jobber for deg. Sånn som du bruker hersketeknikker her, gjør du garantert det som sjef, også. Eller ikke ...? Jeg håper at du bare tar ut frustrasjonen over en krevende jobb her så du kan behandle dine ansatte bedre i det virkelige liv. Heia kvinner som tjener 350 000 i måneden! Men ikke for enhver pris ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
På 7. april 2019 den 12.04, Anonym bruker skrev:

Kvinner her inne har lavere innteligens? 

Tjener lite ? Kritiserer andre som tjener mer ? Hva i huleste snakker du om ?😂

Skjønner nå at du IKKE tjener 350 000 i mnd...

Anonymkode: cac26...c5b

Ja, lavere intelligens i form av at de er forutinntatte blant annet. Handler ikke om hva de tjener. Jeg skreiv bare hva jeg har tjent, har ALDRI rakket ned på andre som ikke har tjent. Legger bare merke til at kvinner hater kvinner, uten å vite årsaken og dermed må det handle om intelligens, ikke lønnsnivå. Er selv glad for å ha tjent det jeg tjener, uten å være leder. Dere klarer tydeligvis ikke å gjette hva det er, og dermed tenker jeg mitt. Og PS: Jeg har ikke sagt at jeg tjener dette hver måned, jeg har kun sagt at jeg har tjent det på en måned. Beløpet er høyere nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
9 timer siden, Sisyfos skrev:

Om du tjener så mye har du med all sannsynlighet lederansvar. Synes oppriktig synd i dem som jobber for deg. Sånn som du bruker hersketeknikker her, gjør du garantert det som sjef, også. Eller ikke ...? Jeg håper at du bare tar ut frustrasjonen over en krevende jobb her så du kan behandle dine ansatte bedre i det virkelige liv. Heia kvinner som tjener 350 000 i måneden! Men ikke for enhver pris ...

Hjelper ikke å sannsynlighetsberegne i dette tilfellet, for jeg er ingen leder. Kanskje du må "komme opp med" bedre argumentasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
På 9. april 2019 den 1.32, Pashla skrev:

Oj, traff en øm tå...?

Du, dette er et åpent forum. Ingen har sensurrettigheter.

Neida, ingen øm tå her. Såklart kan du svare, dersom det gagner deg selv, men om det ikke gjør, anbefaler jeg deg å pelle deg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
På 5. april 2019 den 5.32, Pashla skrev:
På 7. april 2019 den 7.35, Anonym bruker skrev:

Det er rart med det der. Alle som mener du er usympatisk basert på dine skriverier her inne hater kvinner som gjør det godt og tjener bra. De er noen smålige hevngjerrige drittkjerringer. Du derimot er en elskelig, livsglad og positiv dame som elsker alle kvinner (med unntak av de som er på DiB selvfølgelig).

Anonymkode: c0433...d81

Synes at nettroll som ikke tør å face eller stå frem i virkeligheten er feig. Synes også at man får forklaringsproblem ovenfor barn som mobber. Hvor kommer det fra, er vi helt uskyldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.4.2019 den 1.02, Havfruene skrev:

Ingen her inne har spurt meg åssen jeg klarte det (unntatt 1 såvidt jeg veit). Typisk kvinneforum å ikke ville vite mer om det. Ny påstand: Ikke rart at dere er syk og fattig. 

Vi spør ikke fordi vi gir fullstendig faen i både deg og den inntekten du hevder du har.

Eneste grunnen til at vi fortsatt leser denne tråden, er fordi det er så patetisk at det er underholdende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Havfruene skrev:
17 minutter siden, Havfruene skrev:

Synes at nettroll som ikke tør å face eller stå frem i virkeligheten er feig. Synes også at man får forklaringsproblem ovenfor barn som mobber. Hvor kommer det fra, er vi helt uskyldig?

 

"Stå frem i virkeligheten" - gir det utsagnet faktisk mening for deg? Og "ikke tør å face" hva da? Den fortreffelige anglisismen "å face" betyr å ta inn over seg, og er et transitivt verb. Du har utelatt objektet. Hva mener du med "ovenfor" barn? Barn som står lenger ned i skibakken er det uansett ikke så lett å få kontakt med, siden de har hjelm (ikke foliehatt). En smule samsvarsbøyning er heller ikke av veien - nett-troll er FEIGE og vi er evt helt USKYLDIGE.

Men uansett hvor mye du retter på grammatikken din så er det vel helt andre ting du sliter mer med. Å kalle alle her inne uintelligente fordi de ikke er interesserte i hva fremmede tjener og hvordan, å be dem "pelle seg ut" av tråden din, og å anta at alle som ikke sender deg pm fortjener å fortsette (!) å være "syke og fattige" - det er ikke lett å se hva du egentlig ønsker å oppnå når du sauser alt dette sammen med at "kvinner hater kvinner".

Anonymkode: add61...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Stå frem i virkeligheten" - gir det utsagnet faktisk mening for deg? Og "ikke tør å face" hva da? Den fortreffelige anglisismen "å face" betyr å ta inn over seg, og er et transitivt verb. Du har utelatt objektet. Hva mener du med "ovenfor" barn? Barn som står lenger ned i skibakken er det uansett ikke så lett å få kontakt med, siden de har hjelm (ikke foliehatt). En smule samsvarsbøyning er heller ikke av veien - nett-troll er FEIGE og vi er evt helt USKYLDIGE.

Men uansett hvor mye du retter på grammatikken din så er det vel helt andre ting du sliter mer med. Å kalle alle her inne uintelligente fordi de ikke er interesserte i hva fremmede tjener og hvordan, å be dem "pelle seg ut" av tråden din, og å anta at alle som ikke sender deg pm fortjener å fortsette (!) å være "syke og fattige" - det er ikke lett å se hva du egentlig ønsker å oppnå når du sauser alt dette sammen med at "kvinner hater kvinner".

Anonymkode: add61...da1

Det kan godt hende at du ikke skjønner det men hvorfor blander du to ulike tråder? Kanskje må jeg be moderator rydde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
Akkurat nå, MrsGrey skrev:

Jeg lurer fortsatt på hvordan! 

Ja, nå er denne tråden så ødelagt av andre innblandinger og det er ikke lengre mulig å si noe som helst. Send meg en PM, så skal jeg så gjerne forklare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Havfruene skrev:

Det kan godt hende at du ikke skjønner det men hvorfor blander du to ulike tråder? Kanskje må jeg be moderator rydde? 

Haha, hva mener du moderator skal rydde? Kanskje hun skal rydde at du ikke klarer å holde deg innenfor reglene

Anonymkode: d99cd...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
23 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Vi spør ikke fordi vi gir fullstendig faen i både deg og den inntekten du hevder du har.

Eneste grunnen til at vi fortsatt leser denne tråden, er fordi det er så patetisk at det er underholdende.

Kanskje slå på tven heller? Den har bedre underholdning. Jeg er sånn B program. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Havfruene skrev:

Legger bare merke til at kvinner hater kvinner, uten å vite årsaken og dermed må det handle om intelligens, ikke lønnsnivå.

 

2 minutter siden, Havfruene skrev:

Det kan godt hende at du ikke skjønner det men hvorfor blander du to ulike tråder? Kanskje må jeg be moderator rydde? 

Det er ingen trådblanding her - du sier i denne tråden at kvinner hater kvinner. Ingen grunn til å henge på moderator som en stygg kjønnsvorte av den grunn.

Anonymkode: add61...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
52 minutter siden, Havfruene skrev:

Neida, ingen øm tå her. Såklart kan du svare, dersom det gagner deg selv, men om det ikke gjør, anbefaler jeg deg å pelle deg ut. 

Du anbefaler? Basert på hva da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene

Ha,ha, nei, ingenting, det var kun ment til ditt eget beste, siden du virker til å hisse deg opp pga trådens emne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Det er ingen trådblanding her - du sier i denne tråden at kvinner hater kvinner. Ingen grunn til å henge på moderator som en stygg kjønnsvorte av den grunn.

Anonymkode: add61...da1

Elsker Anne Birth og at hun tjener penger. Gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...