Gå til innhold

Jeg har tjent kr 350 000 på en måned


Gjest Havfruene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvinner som gjør det bra er supert! Om du tjener 1 mill i mnd eller 25.000 i mnd. Problemet med kvinner som hater kvinner er ikke at AB har suksess. Hun har derimot 600.000 i restskatt og ingen jobb, det misunner jeg ingen, selv ikke folk som trakkaserer andre.

Anonymkode: da336...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle på dette mennesket? 😅 Det er vel ingen normalt oppegående mennesker som har behov for å gå inn på et forum å skrive hvor mye de liksom tjente en mnd😅 

Anonymkode: dac4d...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2019 den 22.37, Havfruene skrev:

Hva synes dere om det? Gir dere meg tommelen opp, eller hater dere meg for å være kvinne som gjør det bra? Etterfulgt av kvinner som hater kvinner. 

Imponerende.😁

Men virkelig hater om folk som skryter av det. 

Anonymkode: cac26...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2019 den 23.05, Havfruene skrev:

Men jeg står jo for utsagnet. Kvinner her inne har lavere intelligens. De tjener lite og kritiserer andre som tjener mer, samt har de ikke funnet noen som helst løsninger, annet enn å kritisere andre for de løsninger som er funnet. Jeg brukte Anne Brith som et eksempel. Med en gang jeg gjorde det, ble jeg oppfattet som om jeg var henne. Temaet kvinner som hater kvinner er et uttrykk jeg har skjønt lenge. Det er jo ingen på dette forumet som skjønner at andre enn Anne Brith selv kan forsvare Anne Brith. Det er en rimelig snever forståelse for andre sider av saken. Og nei, atter en gang: jeg er ikke henne. Jeg forsvarer henne og når jeg gjør det, så blir jeg opplyst om at jeg er henne. Det finnes hundre vinklinger av saken, men her inne, finnes det kun 1 vinkling. Dermed mener jeg at forumets "deltakere" er mindre smarte, eller opplyst. 

Kvinner her inne har lavere innteligens? 

Tjener lite ? Kritiserer andre som tjener mer ? Hva i huleste snakker du om ?😂

Skjønner nå at du IKKE tjener 350 000 i mnd...

Anonymkode: cac26...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror alle på dette mennesket? 😅 Det er vel ingen normalt oppegående mennesker som har behov for å gå inn på et forum å skrive hvor mye de liksom tjente en mnd😅 

Anonymkode: dac4d...6cf

Enig med deg 😊

Anonymkode: cac26...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Havfruene
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig med deg 😊

Anonymkode: cac26...c5b

Ingen her inne har spurt meg åssen jeg klarte det (unntatt 1 såvidt jeg veit). Typisk kvinneforum å ikke ville vite mer om det. Ny påstand: Ikke rart at dere er syk og fattig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Havfruene skrev:

Ingen her inne har spurt meg åssen jeg klarte det (unntatt 1 såvidt jeg veit). Typisk kvinneforum å ikke ville vite mer om det. Ny påstand: Ikke rart at dere er syk og fattig. 

Vi trenger jo ikke å spørre, vi vet😉

Anonymkode: cbff7...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Havfruene skrev:

Ingen her inne har spurt meg åssen jeg klarte det (unntatt 1 såvidt jeg veit). Typisk kvinneforum å ikke ville vite mer om det. Ny påstand: Ikke rart at dere er syk og fattig. 

😂 For en rik fjott du er... prøv å kjøp deg en personlighet og litt sosial intelligens for de pengene du, kanskje det blir noe «årning» på deg...

Anonymkode: dac4d...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Havfruene skrev:

Ingen her inne har spurt meg åssen jeg klarte det (unntatt 1 såvidt jeg veit). Typisk kvinneforum å ikke ville vite mer om det. Ny påstand: Ikke rart at dere er syk og fattig. 

Joda. Men du fikk sletta alle. Og ingen tror på deg, forøvrig. Selv om vi verken er syke eller fattige eller hater kvinner. 

Anonymkode: add61...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
11 timer siden, Havfruene skrev:

Ingen her inne har spurt meg åssen jeg klarte det (unntatt 1 såvidt jeg veit). Typisk kvinneforum å ikke ville vite mer om det. Ny påstand: Ikke rart at dere er syk og fattig. 

Ville noen ha blitt friskere av å vite hvordan du tjener penger...? Da bør du patentere og selge den infoen til Pfizer, så kan de gjøre den om til medisiner. Du vil dermed tjene enda mer.

Nei, vet du hva, det skyldes nok for det første at de færreste tror deg, og for det annet: det er ikke alle som deler dine verdier. Det som er viktig for deg er ikke SÅ om å gjøre for meg, og sikkert flere enn meg. Jeg ønsker ikke å tjene mer enn nå, for jeg planlegger ikke å kjøpe eller forbruke mer enn jeg gjør nå. Snarere mindre. Og jeg er ikke så opptatt av å bli likt og beundret som du er, så jeg halser ikke rundt etter folk for å spørre om de «hater» meg. Og ikke bryr det meg hva folk mener om intelligensen min heller. Å rope høyt hvor glup man er kan uansett ikke motbevise de dumme tingene man ellers gjør og sier. Så der kan jo enhver trekke sin konklusjon, jeg kan ikke nekte dem eller overbevise dem - ikke på annen måte enn at jeg prøver å låte like glup hele tida. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Havfruene skrev:

Ingen her inne har spurt meg åssen jeg klarte det (unntatt 1 såvidt jeg veit). Typisk kvinneforum å ikke ville vite mer om det. Ny påstand: Ikke rart at dere er syk og fattig. 

Jeg er verken syk eller fattig. Kan du fortelle hvordan du tjente 350.000? 

Anonymkode: c440e...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/7/2019 at 11:31 AM, Anonym bruker said:

Tror alle på dette mennesket? 😅 Det er vel ingen normalt oppegående mennesker som har behov for å gå inn på et forum å skrive hvor mye de liksom tjente en mnd😅 

Anonymkode: dac4d...6cf

ikke et ord

Anonymkode: e01c7...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Havfruene skrev:

Ingen her inne har spurt meg åssen jeg klarte det (unntatt 1 såvidt jeg veit). Typisk kvinneforum å ikke ville vite mer om det. Ny påstand: Ikke rart at dere er syk og fattig. 

Jeg spurte deg hvordan du fikk det til og bad om oppskrift... Svaret ditt var dessverre veldig skuffende....

Anonymkode: 96891...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg spurte deg hvordan du fikk det til og bad om oppskrift... Svaret ditt var dessverre veldig skuffende....

Anonymkode: 96891...c3e

Å? Hva da?

Anonymkode: 0cbc2...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Havfruene skrev:

Ingen her inne har spurt meg åssen jeg klarte det (unntatt 1 såvidt jeg veit). Typisk kvinneforum å ikke ville vite mer om det. Ny påstand: Ikke rart at dere er syk og fattig. 

Det er fordi vi vet at det ikke er sant, etter alle dine tråder så det helt utelukket at du tjener det. Du skal ha oss til å tro at en som ikke en gang kan lære seg til å ikke skrive med nick og som anonym i samme tråd fordi hun ikke gidder å huske det, en som konsekvent dytter egne tråder som anonym, en som ikke evner å lese de svarene hun får, en som er nedlatende og rakker ned på andre, en som kaster stein i glasshus så det ljomer etter, en som ikke evner å svare den ene som faktisk spurte deg om oppskriften har tjent det?

Anonymkode: d99cd...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er fordi vi vet at det ikke er sant, etter alle dine tråder så det helt utelukket at du tjener det. Du skal ha oss til å tro at en som ikke en gang kan lære seg til å ikke skrive med nick og som anonym i samme tråd fordi hun ikke gidder å huske det, en som konsekvent dytter egne tråder som anonym, en som ikke evner å lese de svarene hun får, en som er nedlatende og rakker ned på andre, en som kaster stein i glasshus så det ljomer etter, en som ikke evner å svare den ene som faktisk spurte deg om oppskriften har tjent det?

Anonymkode: d99cd...9e3

Dere vet at det ikke er sant? Jeg er muligens ikke så god til å skille mellom anonym og ikke anonym, ingen kan vær flink til alt. Jeg har nå tjent kr 400 000 og dere klarer fortsatt ikke å gjette hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg spurte deg hvordan du fikk det til og bad om oppskrift... Svaret ditt var dessverre veldig skuffende....

Anonymkode: 96891...c3e

Er du den samme som jeg ba om å sende meg personlig melding= Jeg har isåfall ikke mottatt slik melding. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
8 minutter siden, Havfruene skrev:

Dere vet at det ikke er sant? Jeg er muligens ikke så god til å skille mellom anonym og ikke anonym, ingen kan vær flink til alt. Jeg har nå tjent kr 400 000 og dere klarer fortsatt ikke å gjette hva det er?

Du klarer fortsatt ikke å ta inn at det ikke er relevant for oss å vite? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Havfruene skrev:

Er du den samme som jeg ba om å sende meg personlig melding= Jeg har isåfall ikke mottatt slik melding. 

Hun spurte deg om hvordan sende pm, og svaret du gav henne var mildt sagt pinlig

Anonymkode: d99cd...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun spurte deg om hvordan sende pm, og svaret du gav henne var mildt sagt pinlig

Anonymkode: d99cd...9e3

Nei, det er ikke et pinlig svar i det hele tatt. Det er enkelt å sende pm. Dersom hun ikke vet åssen sende pm, kan jeg dessverre ikke hjelpe henne, da det å tjene det jeg har gjort krever mye mer enn å sende en pm. 

 

 

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
15 minutter siden, Pashla skrev:

Du klarer fortsatt ikke å ta inn at det ikke er relevant for oss å vite? 

Hvorfor svarer du da? Er jo bare å pelle seg (deg) ut av tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Havfruene skrev:

Nei, det er ikke et pinlig svar i det hele tatt. Det er enkelt å sende pm. Dersom hun ikke vet åssen sende pm, kan jeg dessverre ikke hjelpe henne, da det å tjene det jeg har gjort krever mye mer enn å sende en pm. 

 

 

.

Det må være litt stusselig når ingen tror på deg

Anonymkode: d99cd...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det må være litt stusselig når ingen tror på deg

Anonymkode: d99cd...9e3

Å tro på meg er helt frivillig. Jeg har ingen baktanker i det hele tatt og hadde tenkt å dele en gode. Jeg innser at dere rett og slett ikke er interessert og for min del, er det selvfølgelig helt ok. I am in, you are out. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...