Gå til innhold

Jeg har tjent kr 350 000 på en måned


Gjest Havfruene

Anbefalte innlegg

Gjest Havfruene
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at jeg også har lyst til å tjene 350.000 på en mnd. Gi meg oppskriften er du snill 😃

Anonymkode: 96891...c3e

Ja, det skulle jeg gjerne ha gjort dersom du sender meg Pm, så skal jeg fortelle deg hva det går i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Havfruene skrev:

Ja, det skulle jeg gjerne ha gjort dersom du sender meg Pm, så skal jeg fortelle deg hva det går i

Hvordan sender jeg deg Pm?? 

Anonymkode: 96891...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan sender jeg deg Pm?? 

Anonymkode: 96891...c3e

Overlater detaljer til andre. Samtidig tenker jeg at dersom du virkelig ønsker å lytte, så finner du svaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være kjempebra. 

Men ellers virker du ikke til å ha det helt bra? Har du noen i livet ditt som kan støtte deg?

Det er ikke helt bra å gå rundt og tro at andre kvinner hater deg, skjønner du. De fleste bryr seg faktisk ikke det minste om hva du driver med. 

Anonymkode: 116ab...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
3 timer siden, Havfruene skrev:

Men jeg står jo for utsagnet. Kvinner her inne har lavere intelligens. De tjener lite og kritiserer andre som tjener mer, samt har de ikke funnet noen som helst løsninger, annet enn å kritisere andre for de løsninger som er funnet. Jeg brukte Anne Brith som et eksempel. Med en gang jeg gjorde det, ble jeg oppfattet som om jeg var henne. Temaet kvinner som hater kvinner er et uttrykk jeg har skjønt lenge. Det er jo ingen på dette forumet som skjønner at andre enn Anne Brith selv kan forsvare Anne Brith. Det er en rimelig snever forståelse for andre sider av saken. Og nei, atter en gang: jeg er ikke henne. Jeg forsvarer henne og når jeg gjør det, så blir jeg opplyst om at jeg er henne. Det finnes hundre vinklinger av saken, men her inne, finnes det kun 1 vinkling. Dermed mener jeg at forumets "deltakere" er mindre smarte, eller opplyst. 

Både Anne Brith og du kan, hypotetisk sett både være usympatiske OG tjene mye penger. Dere kan også være usympatiske uten å tjene mye penger. Du kan være en blakk person med lav intelligens, eller en rik en. Man tjener ikke penger på grunn av brains, og man misliker ikke folk på grunn av penger. 

Du søker desperat etter en grunn til at du blir mislikt, og får det til å bli at det er alle de andres skyld: de liker ikke glupe folk, de liker ikke rike folk, de hater kvinner etc etc. Men dette stemmer jo ikke. Jeg ante ikke hva du tjener før du satte det i tittelen her, og jeg har aldri oppfattet deg som spesielt intelligent. Og jeg vet ikke engang om du er mann eller kvinne, du er jo bare et nick på et forum. 

Så når jeg ikke faller for din personlighet, kan du jo gjerne skylde på pengene dine, eller vettet ditt, men jeg kjenner mennesker som er BÅDE rikere og klokere  enn deg som jeg liker godt og er glad i. Det skyldes at de opptrer sympatisk, svarer klokt, har en vennlig tone, ikke jager etter applaus, ikke starter tråd etter tråd med seg selv som tema... lista er endeløs. Beklager, men det ville ikke hjelpe deg å være mann, fattig eller dum, hvis målet er å bli likt. Det eneste som vil hjelpe deg er at du tetter igjen snavla og heller åpner ørene litt, og tar til deg de meldingene du får. Man kan bli akkurat den man vil være, men da må man også jobbe for det.

Endret av Pashla
typofeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Pashla skrev:

Både Anne Brith og du kan, hypotetisk sett både være usympatiske OG tjene mye penger. Dere kan også være usympatiske uten å tjene mye penger. Du kan være en blakk person med lav intelligens, eller en rik en. Man tjener ikke penger på grunn av brains, og man misliker ikke folk på grunn av penger. 

Du søker desperat etter en grunn til at du blir mislikt, og får det til å bli at det er alle de andres skyld: de liker ikke glupe folk, de liker ikke rike folk, de hater kvinner etc etc. Men dette stemmer jo ikke. Jeg ante ikke hva du tjener før du satte det i tittelen her, og jeg har aldri oppfattet deg som spesielt intelligent. Og jeg vet ikke engang om du er mann eller kvinne, du er jo bare et nick på et forum. 

Så når jeg ikke faller for din personlighet, kan du jo gjerne skylde på pengene dine, eller vettet ditt, men jeg kjenner mennesker som er BÅDE rikere og klokere  enn deg som jeg liker godt og er glad i. Det skyldes at de opptrer sympatisk, svarer klokt, har en vennlig tone, ikke jager etter applaus, ikke starter tråd etter tråd med seg selv som tema... lista er endeløs. Beklager, men det ville ikke hjelpe deg å være mann, fattig eller dum, hvis målet er å bli likt. Det eneste som vil hjelpe deg er at du tetter igjen snavla og heller åpner ørene litt, og tar til deg de meldingene du får. Man kan bli akkurat den man vil være, men da må man også jobbe for det.

:klappe:  :klappe:  :klappe:  :klappe:  :klappe:  :klappe:  :klappe:  :klappe:

Anonymkode: d99cd...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner deg jo ikke, så hvorfor skulle jeg bry meg om hvor mye du tjener i måneden? Hadde du vært en jeg kjente hadde jeg syntes det var flott for deg. Men dersom du hadde lagt det frem på måten du gjør her, så hadde jeg nok sagt at nå må du jekke deg ned noen hakk, og ikke bli så høy på deg selv. Det virker lite likandes og en smule uintelligent.

Anonymkode: 4b864...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer kanskje et snev av janteloven frem. Det er ikke kjønnsavhengig.

Jeg tviler dog på at du tjente så mye på en måned, den type inntekt må man som regel jobbe mye for og da har man ikke tid eller interesse å henge på et forum som har hovedtema barn.

Anonymkode: 0f450...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skiftet nick, Evabraun? 

Hva jeg tenker om dette avhenger selvfølgelig av det totale bildet; hvem og hvordan du er, hva slags bakgrunn du har, utdanning og tidligere jobb og eksakt hva du har gjort for å tjene disse pengene. Min umiddelbare tanke er at du er en blogger som har utgitt en bok. 

Anonymkode: efdc2...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Havfruene skrev:

Overlater detaljer til andre. Samtidig tenker jeg at dersom du virkelig ønsker å lytte, så finner du svaret

? Det var ikke til særlig stor hjelp....

Anonymkode: 96891...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig interesserer deg for temaet anbefaler jeg denne boken. Jeg har ikke lest bloggeboken du henviser til, og det er godt mulig den er et fantastisk stykke litteratur, men Liza Marklund er i alle fall en kunnskapsrik og dyktig journalist og forfatter, og boken er verdt å lese.

https://www.piratforlaget.se/bocker/det-finns-en-sarskild-plats-i-helvetet-for-kvinnor-som-inte-hjalper-varandra/

 

Anonymkode: f7df3...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden, men hvorfor kaller du deg HavfruENE? Altså i flertall?

Anonymkode: c440e...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Havfruene skrev:

Men jeg står jo for utsagnet. Kvinner her inne har lavere intelligens. De tjener lite og kritiserer andre som tjener mer, samt har de ikke funnet noen som helst løsninger, annet enn å kritisere andre for de løsninger som er funnet. Jeg brukte Anne Brith som et eksempel. Med en gang jeg gjorde det, ble jeg oppfattet som om jeg var henne. Temaet kvinner som hater kvinner er et uttrykk jeg har skjønt lenge. Det er jo ingen på dette forumet som skjønner at andre enn Anne Brith selv kan forsvare Anne Brith. Det er en rimelig snever forståelse for andre sider av saken. Og nei, atter en gang: jeg er ikke henne. Jeg forsvarer henne og når jeg gjør det, så blir jeg opplyst om at jeg er henne. Det finnes hundre vinklinger av saken, men her inne, finnes det kun 1 vinkling. Dermed mener jeg at forumets "deltakere" er mindre smarte, eller opplyst. 

Til å være så lynende intelligent har du jammen meg oppsiktsvekkende dårlig formuleringsevne.

Anonymkode: b66e8...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at det er fint for deg. Ikke mitt problem hva du tjener på en mnd. Heia de som klarer å tjene mye penger på gode ting. Har du solgt kroppen din forkaster jeg deg, men det vil jeg anta du ikke har. Jeg syns dog det er unødvendig å tjene så mye penger på en mnd. Hva skal man med det? Og hva er det som gjør at man faktisk kan tjene så mye? Det er jo galskap. Samme om du er kvinne eller mann.

Anonymkode: 8e955...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor skulle man hate noen for det? Å mislike deg basert på de nedlatende innleggene dine derimot er noe helt annet. Du burde forresten lære deg forskjellene på de to begrepene (sammen med Anne Brith, basert på det andre innlegget ditt, som du også er inne på i tråden her).

Anonymkode: 96a6c...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt på siden, men hvorfor kaller du deg HavfruENE? Altså i flertall?

Anonymkode: c440e...2a9

Antakelig er det "det royale vi".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det er fint for deg. Ikke mitt problem hva du tjener på en mnd. Heia de som klarer å tjene mye penger på gode ting. Har du solgt kroppen din forkaster jeg deg, men det vil jeg anta du ikke har. Jeg syns dog det er unødvendig å tjene så mye penger på en mnd. Hva skal man med det? Og hva er det som gjør at man faktisk kan tjene så mye? Det er jo galskap. Samme om du er kvinne eller mann.

Anonymkode: 8e955...29a

Unødvendig å tjene så mye? Heeeeelt uenig med deg. Hadde jeg tjent så mye så hadde jeg jobbet kun to mnd og tatt fri resten av året. Tenk for en frihet det hadde vært.

Anonymkode: 96891...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg si: godt jobbet, kos deg med veltjente penger.

 

Deretter vil jeg be deg være forsiktig med å kaste stein i glasshus.

Anonymkode: c12c0...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at da har du tjent 350.000 kr på en måned. Ok. Jeg kjenner en hel del mennesker som tjener bedre enn deg og mange som tjener mindre.

Jeg skjønner ikke helt den blanda salaten du presenterer her; din månedsinntekt, kvinner som hater kvinner og en blogger. Pussig sammenblanding av temaer. 

Du skriver litt rotete og litt aggressivt også lurer man jo på hvorfor du henger på et sted du mener folk er så underlegne i forhold til deg. Trenger du en arena å fore egoet ditt på? 🤔

Anonymkode: 117b5...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint for deg, da tjener du halvparten i måneden som det jeg tjener på et år.
Ditt valg, ditt liv, jeg personlig syns ungene mine er viktigere enn den lønnen...

Når de blir store, hvem vet

Anonymkode: 5c786...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene

Her var ihvertfall mange interessante svar, om ikke annet. Oppgulpene som kom var slettes ikke uventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Havfruene skrev:

Her var ihvertfall mange interessante svar, om ikke annet. Oppgulpene som kom var slettes ikke uventet.

Det er rart med det der. Alle som mener du er usympatisk basert på dine skriverier her inne hater kvinner som gjør det godt og tjener bra. De er noen smålige hevngjerrige drittkjerringer. Du derimot er en elskelig, livsglad og positiv dame som elsker alle kvinner (med unntak av de som er på DiB selvfølgelig).

Anonymkode: c0433...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2019 den 5.32, Pashla skrev:

Antakelig er det "det royale vi".

??

Anonymkode: c440e...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok sjaman i forkledning som havfrue dette. Overse...er kun henne som har behov for å flashe lønnen sin😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...