Gå til innhold

Hvor mange dager har dere vært hjemme fra jobb pga sykdom siden jul?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

17 dager sykemelding for meg (lungebetennelse) og 0 sykt barn-dager.

Anonymkode: 99f30...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 dagers sykmelding pga alvorlig infeksjon. Null syk barn dager. Men mannen har hatt tre syk barn dager da :)

Anonymkode: a20e3...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen når det kommer til meg selv. 1 sykt barn dag pga operasjon.

 

Anonymkode: ed71f...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen egenmeldingsdager. 

Ingen sykt barn dager heller. Jentungen har vært hjemme 1 dag, men da hadde jeg uansett fri.

Er for øvrig 50% sykemeldt, og har vært det siden januar.

Anonymkode: 889e2...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Masse 100% sm fra jan til mars. Svangerskapskvalme. 

5 dager sykt barn. Der 2 av dem hadde jeg samlet legetime, bup og en ting til på en dag. 

Anonymkode: 6f9e8...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en egenmeldingsdag i 2014. Dro tidlig hjem fra jobb en gang i fjor fordi et av barna var blitt syke, men nå er de for gamle til at jeg får sykt barn dager. Heldigvis er vi velsignet med godt immunforsvar både jeg og ungene, så vi har svært lite fravær noen av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 sykt barn og 2 dager på meg selv. Omgangssyke. Har fire barn og jobber i bhg.

Anonymkode: 474a0...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått hjem en dag pga migrene og et av barna har vært syk en dag

Anonymkode: 71fdc...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen 

Både jeg og mannen har fleksible jobber så vi har vel aldri brukt sykt barn dager. Vi deler bare opp dagen og ukene så vi ikke jobber samtidig. 

10-åringen har vært hjemme fra skolen to dager, syk fra onsdag kveld, fin igjen til mandag. 

15-åringen en uke og 17-åringen i fire dager, men de er vi jo ikke hjemme med lenger.

Alle har vært kraftig forkjølet med feber, oppkast og full pakke. Muligens influensa? 

Anonymkode: 1b260...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 på meg, 1 med synt barn (har tre barn - de to eldste har nesten ikke vært borte fra skolen en eneste dag - går i 4. og 6.)

Anonymkode: 30dcc...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og hvor mange sykt barn-dager har dere hatt?

 

Anonymkode: 5f964...b55

17... blindtarmentil g

 

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og hvor mange sykt barn-dager har dere hatt?

 

Anonymkode: 5f964...b55

17... blindtarmen til 10 åringen sprakk og han var enormt dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt en dårlig periode, jeg har vært hjemme to dager selv og minst 2 dager med sykt barn. 

Anonymkode: cd7f9...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har hatt en dårlig periode, jeg har vært hjemme to dager selv og minst 2 dager med sykt barn. 

Anonymkode: cd7f9...b8f

😂

 

Jeg har vært borte én dag med en skade og fire med influensa. Var «heldig» og fikk den i ferien så jeg slapp å bruke flere. Sykt barn har mannen tatt, han kan ha hjemmekontor og trekke fra tiden han ikke jobber. Jeg kan kun ta hele dager.

Anonymkode: 33798...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0

Vår 2,5  åring har ikke vært syk en eneste dag så langt barnehageåret 2018/2019, til vår store forundring.

Kan det være fordi hun ble ammet til hun var 2 år? 

Anonymkode: 5f623...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på meg selv og ingen på ungene. Første gang jeg har vært hjemme fra jobb pga egen sykdom siden 2015 

Endret av frk Nilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

0

Vår 2,5  åring har ikke vært syk en eneste dag så langt barnehageåret 2018/2019, til vår store forundring.

Kan det være fordi hun ble ammet til hun var 2 år? 

Anonymkode: 5f623...79b

Supert å ha friske barn, det har vi alltid også hatt, minimalt med sykdom bortsett fra vannkopper og et par runder med omgangssyke iløpet av barnehagelivet og første skoleår. 

Men begge har kun fått 150 ml morsmelk da mine melkeganger var 98% ødelagt så flaskebarn holder seg også friske. Så amming er nok ikke eneste svaret. Hurra for friske barn! 

Anonymkode: 2af3c...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært hjemme med ungene. Jeg har vært hjemme 10 dager selv pga influensa. 

Anonymkode: 1ac4e...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

0

Vår 2,5  åring har ikke vært syk en eneste dag så langt barnehageåret 2018/2019, til vår store forundring.

Kan det være fordi hun ble ammet til hun var 2 år? 

Anonymkode: 5f623...79b

Neppe, mine ble ammet de var ca 10 mnd, og har bare hatt et par dager hver i hele sin barnehagekarriere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En egenmeldingsdag, en uke sykmeldt, tre uker delvis sykmeldt. Ingen på barna, de er for store, og selv om ene barnet har vært innlagt på sykehus, så har jeg og mannen klart å få kabalen til å gå opp. Vi har litt fleksibilitet på jobb, begge to. 

Anonymkode: a70ae...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager egenmelding på meg selv, fikk influensa i januar. Eneste jeg har vært borte siden jeg startet i mai i fjor. 

Anonymkode: c13e3...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...