Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Småen92 skrev:

Hvordan tolker dere disse el testene? En fra i går og en fra i dag. Blir dem sterkere, eller er det innbilning fra meg? 😊

Øverste fra i går og nederste i dag. Jeg er bare på dag 8 i syklusen. Kom til dag 13 før jeg plutselig begynte å blø på dag 14, og det varte i 5 dager. Hele syklusen min er jo bare rar etter SA i januar. 

B20A6A65-C9B7-4A73-9AF2-BD5F0B7A5AE7.jpeg

A82F13E8-6BB5-4E82-9EDA-CB26193BB465.jpeg

Jeg syns den siste ser sterkere ut enn den første, men så vidt jeg har lest må den være like sterk eller sterkere enn kontrolltesten for at den skal være positiv? Er ny på dette, så jeg tok digital test. Når jeg fikk smilefjes (positiv) var den litt sterkere enn din siste, men ikke like sterk som kontrollstreken. Jeg opplevde også at den ble sterkere opp mot eggløsning. 

Håper og tror du nærmer deg 🙂 Ta hver dag, helt til den er negativ, og følg med på slimet så vil du nok finne ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Småen92
20 minutter siden, Første90 skrev:

Jeg syns den siste ser sterkere ut enn den første, men så vidt jeg har lest må den være like sterk eller sterkere enn kontrolltesten for at den skal være positiv? Er ny på dette, så jeg tok digital test. Når jeg fikk smilefjes (positiv) var den litt sterkere enn din siste, men ikke like sterk som kontrollstreken. Jeg opplevde også at den ble sterkere opp mot eggløsning. 

Håper og tror du nærmer deg 🙂 Ta hver dag, helt til den er negativ, og følg med på slimet så vil du nok finne ut av det.

Jeg syns også det, så da nærmer det seg kanskje. Jeg har også lest dette, er første måneden med el testing, så er ikke helt inn i det gamet enda 😊 Jeg er tydeligvis en av de som ikke har så mye slim. Det jeg derimot fikk er stikninger nederst på venstre side i går kveld, og har det fremdeles, men det er mest ved bevegelse og sånn. Før SA hadde jeg bare murringer. Men alt har blitt veldig merkelig etter det. Har kjøpt digitale i dag, så får vi se. Moro med flere som er ny på dette! 

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
4 timer siden, Småen92 skrev:

Hvordan tolker dere disse el testene? En fra i går og en fra i dag. Blir dem sterkere, eller er det innbilning fra meg? 😊

Øverste fra i går og nederste i dag. Jeg er bare på dag 8 i syklusen. Kom til dag 13 før jeg plutselig begynte å blø på dag 14, og det varte i 5 dager. Hele syklusen min er jo bare rar etter SA i januar. 

B20A6A65-C9B7-4A73-9AF2-BD5F0B7A5AE7.jpeg

A82F13E8-6BB5-4E82-9EDA-CB26193BB465.jpeg

Sterkere. Og mine ble aldri sterkere enn den siste der ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
4 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Sterkere. Og mine ble aldri sterkere enn den siste der ☺️☺️

Det blir nok litt kos i dag og i morgen ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2019 den 13.07, 12-3-4 skrev:

Mine eggløsningstester ble aldri helt positive. Men det funka tydeligvis likevel 😂 vi sikret oss hver dag i 1 uke 😂

Vi har desverre ikke den luksusen til å prøve hver dag i 1 uke😅 😉 Men vi gjør det vi kan,  så det står ikke på det 😉😁 Hadde vært kjekt visst det klaffer denne måneden 😉 Ikm er 5 mai og jeg skal levere inn bachelor oppgave noen dager senere 😉 Hadde vært en fin avslutningsgave 😁

Anonymkode: fcb1c...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har desverre ikke den luksusen til å prøve hver dag i 1 uke😅 😉 Men vi gjør det vi kan,  så det står ikke på det 😉😁 Hadde vært kjekt visst det klaffer denne måneden 😉 Ikm er 5 mai og jeg skal levere inn bachelor oppgave noen dager senere 😉 Hadde vært en fin avslutningsgave 😁

Anonymkode: fcb1c...e65

Her heller blir det ikke hver dag😊 Får prøve sånn ca rundt el tid bare 😊 Du får si ifra hvordan det går! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Småen92 skrev:

Jeg syns også det, så da nærmer det seg kanskje. Jeg har også lest dette, er første måneden med el testing, så er ikke helt inn i det gamet enda 😊 Jeg er tydeligvis en av de som ikke har så mye slim. Det jeg derimot fikk er stikninger nederst på venstre side i går kveld, og har det fremdeles, men det er mest ved bevegelse og sånn. Før SA hadde jeg bare murringer. Men alt har blitt veldig merkelig etter det. Har kjøpt digitale i dag, så får vi se. Moro med flere som er ny på dette! 

Jeg merker også sterke stikk på den siden jeg har eggløsning som varer over ca 2 dager. Jeg er usikker på når ift stikkingen den faktiske eggløsningen skjer, men jeg mener det er når folikkelen er stor. Så vidt jeg har lest kan noen oppleve det når folikkelen blir stor og når egget reiser gjennom egglederen. Var hos gynekolog i forrige mnd når jeg tok ut kobberspiral og da hadde jeg ca samme smerter. Da var det grunnet en større cyste/folikkel som ikke hadde sprukket (som visstnok var normalt).

Jeg tenker tiden er inne når smertene kommer, og støtter meg på EL-test 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Småen92 skrev:

Her heller blir det ikke hver dag😊 Får prøve sånn ca rundt el tid bare 😊 Du får si ifra hvordan det går! 

Det ser ut som eggløsningen er over for denne gangen. 3-4 dager før den skulle ha kommet, i følge appene mine 🤔 Så da er der bare å vente til jeg kan teste 😉🤞 Godt jeg har en bachelor oppgave å tenke på, så kanskje tiden går litt fortere 😉

20190419_115100.jpg

Anonymkode: fcb1c...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det ser ut som eggløsningen er over for denne gangen. 3-4 dager før den skulle ha kommet, i følge appene mine 🤔 Så da er der bare å vente til jeg kan teste 😉🤞 Godt jeg har en bachelor oppgave å tenke på, så kanskje tiden går litt fortere 😉

20190419_115100.jpg

Anonymkode: fcb1c...e65

Testet første positive test 7 dpo ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, 12-3-4 skrev:

Testet første positive test 7 dpo ☺️☺️

I de forrige periodene mine, så hadde jeg ca 20 test strimler liggende og jeg testet som en gal 😉🤪 Nå har jeg 1 test strimmel og 1 digital (som jeg ikke fikk bruk for forrige periode), så da har jeg ikke mulighet å teste for tidlig 😆 Men jeg venter på flere test strimler i posten 😉 

Anonymkode: fcb1c...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
På 19.4.2019 den 21.00, Anonym bruker skrev:

I de forrige periodene mine, så hadde jeg ca 20 test strimler liggende og jeg testet som en gal 😉🤪 Nå har jeg 1 test strimmel og 1 digital (som jeg ikke fikk bruk for forrige periode), så da har jeg ikke mulighet å teste for tidlig 😆 Men jeg venter på flere test strimler i posten 😉 

Anonymkode: fcb1c...e65

Ååå så spennende! 5 dpo i dag?? Jeg tror liksom ikke på at jeg er gravid. 5 uker i dag. Tok enda en test 😂 men nå får jeg roe meg på at spiren sitter ☺️

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Ååå så spennende! 5 dpo i dag?? Jeg tror liksom ikke på at jeg er gravid. 5 uker i dag. Tok enda en test 😂 men nå får jeg roe meg på at spiren sitter ☺️

image.jpg

Har du noen tidlig symptomer du vil dele? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
4 timer siden, Havfrue8 skrev:

Har du noen tidlig symptomer du vil dele? :D

3-5 dpo hadde jeg skikkelig strekk og stikk i livmora. Aldri hatt det utenom graviditet. Så var ganske sikker tidlig at det klaffa. Ellers er jeg stuptrøtt ca fra 12 dpo, sånn at jeg må ta meg sammen for å ikke sovne hvis jeg setter Meg ned. Såre brystvorter, og periodevis kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, 12-3-4 skrev:

Ååå så spennende! 5 dpo i dag?? Jeg tror liksom ikke på at jeg er gravid. 5 uker i dag. Tok enda en test 😂 men nå får jeg roe meg på at spiren sitter ☺️

image.jpg

Er ca 6-7 dpo i dag😉 Håper disse testene kommer snart😊 Vil gjerne ta en test om 3 dager. 

Igår ettermiddag/kveld så var jeg plaget med menslignendesmerter og tyngdefølelse 😉 Kjenner litt ubehag i samme område i dag 😊

Spiren sitter garantert hos deg nå ja 🥰 Får ikke mer positiv test enn det der 😉

Anonymkode: fcb1c...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er ca 6-7 dpo i dag😉 Håper disse testene kommer snart😊 Vil gjerne ta en test om 3 dager. 

Igår ettermiddag/kveld så var jeg plaget med menslignendesmerter og tyngdefølelse 😉 Kjenner litt ubehag i samme område i dag 😊

Spiren sitter garantert hos deg nå ja 🥰 Får ikke mer positiv test enn det der 😉

Anonymkode: fcb1c...e65

Jeg testet i dag tidlig, 8 DPO, 6 dager før IKM, med tidlig tester. Det var helt klart en strek, men selvfølgelig veldig svak. Jeg tørr ikke håpe før det blir tydeligere. Jeg mener også den er rosa, ikke grå, men det får tiden vise. Selvfølgelig spent på å hlre hva dere tror! Hadde vært kult om det klaffet- søstera mi er 5 uker gravid 🥰

IMG_20190424_054357.jpg

IMG_20190424_054301.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Første90 skrev:

Jeg testet i dag tidlig, 8 DPO, 6 dager før IKM, med tidlig tester. Det var helt klart en strek, men selvfølgelig veldig svak. Jeg tørr ikke håpe før det blir tydeligere. Jeg mener også den er rosa, ikke grå, men det får tiden vise. Selvfølgelig spent på å hlre hva dere tror! Hadde vært kult om det klaffet- søstera mi er 5 uker gravid 🥰

IMG_20190424_054357.jpg

IMG_20190424_054301.jpg

Oi, bildene ble "dratt". Se her i stedet? 🧐😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, 12-3-4 skrev:

Testet i dag?

Takk for spør 🙃 Fortsatt ganske svak, men den er der! Har kjøpt inn flere. Tenker å teste igjen i morgen bare for å lande litt, og ta en igjen på søndag (om jeg greier å vente..) Tok en vanlig babyplan i dag tidlig, men den ble negativ så den venter jeg med til IKM tirsdag. 

IMG_20190425_072314~2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Første90 skrev:

Takk for spør 🙃 Fortsatt ganske svak, men den er der! Har kjøpt inn flere. Tenker å teste igjen i morgen bare for å lande litt, og ta en igjen på søndag (om jeg greier å vente..) Tok en vanlig babyplan i dag tidlig, men den ble negativ så den venter jeg med til IKM tirsdag. 

IMG_20190425_072314~2.jpg

Jeg har siden DPO 4 kjent en ganske tydelig stikking i livmor, en distinkt følelse jeg kun har hatt en gang før. Det var når jeg satte inn spiral hos gyn og de brukte en piggtang for å dra ut livmoren, slik at den ble satt inn korrekt. Det som jeg kjenner nå er type 8-10% av den smerten. Jeg kjenner den hver dag, men den varieter utover dagen. Det føles også ut som et trykk når jeg må på do. Ellers har jeg veldig såre bryst (og ut mot sidene), jeg er varm, noe jeg aldri er ellers, jeg gråter bare av å tenke på ting, og jeg tisser mye oftere enn før! Men det er det med livmoren som gjør at jeg er ganske sikker på at det er noe som foregår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Første90 skrev:

I dag var det heeelt negativ test 😭 Tok to RSFU. 

Positiv i går (som det er bilde av over) ble tatt kl. 07. Jeg testet på nytt med urin fra kl. 11 (4 timer siden do sist og hadde ikke drukket). Den var blenda, men jeg tenkte det var pga at det ikke var nok konsentrasjon. Huff, vet ikke helt nå.. MA? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Første90 skrev:

Positiv i går (som det er bilde av over) ble tatt kl. 07. Jeg testet på nytt med urin fra kl. 11 (4 timer siden do sist og hadde ikke drukket). Den var blenda, men jeg tenkte det var pga at det ikke var nok konsentrasjon. Huff, vet ikke helt nå.. MA? 

KA*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...