Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Småen92
13 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Da er det bare å hoppe i høyet :legrine: Du har ikke tatt en G test bare for sikkerhets skyld?

Da er det bare å mase på gubben i kveld også 😂 Nei, har ikke det. Tenkte ikke noe mer på det siden TR kom på fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Småen92 skrev:

Da er det bare å mase på gubben i kveld også 😂 Nei, har ikke det. Tenkte ikke noe mer på det siden TR kom på fredag. 

Man vet jo aldri med denne kroppen! :legrine: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
6 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Man vet jo aldri med denne kroppen! :legrine: 

Det er jammen meg sant 😂 Makan til ustabilitet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
9 timer siden, Småen92 skrev:

Det er jammen meg sant 😂 Makan til ustabilitet 😂

Merkelig med positiv eggløsningstest nå da ? Dag 6 i syklusen ? 🤔 hadde du ordentlig mensen ? Her er eggløsning over. Nå nesten blanke tester 😄 Sengekos hver dag i en uke 😂 så håper det funka ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 minutt siden, 12-3-4 skrev:

Merkelig med positiv eggløsningstest nå da ? Dag 6 i syklusen ? 🤔 hadde du ordentlig mensen ? Her er eggløsning over. Nå nesten blanke tester 😄 Sengekos hver dag i en uke 😂 så håper det funka ☺️☺️

Det syns jeg og, men er 110% sikker på at jeg hadde mensen.. 

Så spennende! Krysser fingre og håper det har satt seg en liten spire ☺️☺️ Hold oss oppdatert da😁

Her blir det også sengekos i 1-2 to uker framover nå 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Småen92
29 minutter siden, 12-3-4 skrev:

5 dpo kveld!!! Kan det stemme da ? 

DA3B218C-44F9-46AE-8E61-785812676199.jpeg

For noen vises det jo tidlig, men så tidlig da?🤔 Men jeg krysser fingrene og håper den er positiv☺️ Si ifra når du har tatt ny test igjen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
2 minutter siden, Småen92 skrev:

For noen vises det jo tidlig, men så tidlig da?🤔 Men jeg krysser fingrene og håper den er positiv☺️ Si ifra når du har tatt ny test igjen da??

Jeg er 100 % sikker på at jeg ikke er lenger. Her har den tørket vel og merke. Var ikke så synlig med det samme.. men kjenner ikke godt til rosa babyplan. Aner ikke om det er vanlig md skygge. Fikk jo en sånn med RFSU den var falsk.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
2 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Jeg er 100 % sikker på at jeg ikke er lenger. Her har den tørket vel og merke. Var ikke så synlig med det samme.. men kjenner ikke godt til rosa babyplan. Aner ikke om det er vanlig md skygge. Fikk jo en sånn med RFSU den var falsk.. 

6 dpo kveld, ikke 5 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 12-3-4 skrev:

Var noe galt med gårsdagens test. Morgenurin 7 dpo

80560D67-EE21-4833-B1FA-4CD9CDABAB2A.jpeg

Vent et par dager til før du tester. Vet det er vanskelig å la være🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
1 time siden, Havfrue8 skrev:

Vent et par dager til før du tester. Vet det er vanskelig å la være🙈

Jeg elsker å teste😂, og det er heller ingen krise om jeg ikke er gravid. Så for min del gjør det ingenting. Bare morsomt. Har også masse tester. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, 12-3-4 skrev:

Jeg elsker å teste😂, og det er heller ingen krise om jeg ikke er gravid. Så for min del gjør det ingenting. Bare morsomt. Har også masse tester. 😂

Det er noe ved det å teste, er sånn selv 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, 12-3-4 skrev:

8 dpo kveld 😅 kan dere skimte noe ?

7B471C6A-F511-4BF6-AE6E-141B39339D2C.jpeg

Ser ingenting, men kanskje det er tydeligere i virkeligheten? Håper du tar en på morgenurinen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4

I dag er 8 dpo! Man regner jo ikke med eggløsningsdagen. Denne er på morgen urin. Kom en kjempe svak strek etter 45 sek. 

9802F089-754A-4B56-98D3-332B0ADA151B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, 12-3-4 skrev:

I dag er 8 dpo! Man regner jo ikke med eggløsningsdagen. Denne er på morgen urin. Kom en kjempe svak strek etter 45 sek. 

9802F089-754A-4B56-98D3-332B0ADA151B.jpeg

Jeg ser en strek!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
22 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Jeg ser en strek!! :bolledeig:

Ja jeg og ☺️👍🏻 Den kom med en gang. Og var lett synlig i 10 min. Men nå har testen tørka, og jeg ser den nesten ikke ? 🤔 skal den ikke bli tydeligere da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Ja jeg og ☺️👍🏻 Den kom med en gang. Og var lett synlig i 10 min. Men nå har testen tørka, og jeg ser den nesten ikke ? 🤔 skal den ikke bli tydeligere da

Du skal jo ikke lese av etter at det har gått litt tid. Så jeg ville stolt på hva testen viste de første 10 minuttene. Blir gøy å se om den blir sterkere i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
7 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Babystrek!! Gratulerer :bolledeig: Har du noen symptomer?

Takk :) men tørr ikke tro det. Tok digital og den var negativ. Ja hadde mye strekk og stikk i livmor dag 3-6. Vondt i puppene frem til for 2 dager siden også er jeg faktisk kvalm! Selv om det kanskje er i tidligste laget og kanskje bare tilfeldig 😂 har også blødd i tannkjøttet, høy temp og tett nese. Men har trodd alt har vært innbilning. Og er enda usikker 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Takk :) men tørr ikke tro det. Tok digital og den var negativ. Ja hadde mye strekk og stikk i livmor dag 3-6. Vondt i puppene frem til for 2 dager siden også er jeg faktisk kvalm! Selv om det kanskje er i tidligste laget og kanskje bare tilfeldig 😂 har også blødd i tannkjøttet, høy temp og tett nese. Men har trodd alt har vært innbilning. Og er enda usikker 😂

Kan du prøve en clearblue med pluss. Jeg fikk sånne også,  og negativ digital men var gravid. Men med clearblue pluss var jeg ikke i tvil 

Anonymkode: bdc93...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Takk :) men tørr ikke tro det. Tok digital og den var negativ. Ja hadde mye strekk og stikk i livmor dag 3-6. Vondt i puppene frem til for 2 dager siden også er jeg faktisk kvalm! Selv om det kanskje er i tidligste laget og kanskje bare tilfeldig 😂 har også blødd i tannkjøttet, høy temp og tett nese. Men har trodd alt har vært innbilning. Og er enda usikker 😂

Husk å gå litt turer. Leste at livmoren trenger litt ekstra blodsirkulasjon for at egget skal feste seg ordentlig 👍

Anonymkode: bdc93...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...