Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, 12-3-4 skrev:

Hjerte som banket :) hun målte meg til å være 7+5 (8mm) men i følge min eggløsning er jeg 6+6 ☺️ Da tror jeg vi kan slå oss til ro ☺️ Kanskje jeg slipper billig unna med symptomer 😂

Åå gratulerer så mye! Det må ha vært en utrolig din opplevelse😍 kos deg masse i denne tiden! Veldig misunnelig ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 12-3-4
11 timer siden, Havfrue8 skrev:

Åå gratulerer så mye! Det må ha vært en utrolig din opplevelse😍 kos deg masse i denne tiden! Veldig misunnelig ☺️

Det var så rart. Mitt tredje barn, men likevel som første gang 😂☺️ Hvordan er det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Det var så rart. Mitt tredje barn, men likevel som første gang 😂☺️ Hvordan er det med deg?

Så koselig <3 Jeg testet og fikk blendahvit test igjen. Driver med temping også, og grafen er fortsatt høy, så jeg får ha motet oppe enda :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
1 time siden, Havfrue8 skrev:

Så koselig ❤️ Jeg testet og fikk blendahvit test igjen. Driver med temping også, og grafen er fortsatt høy, så jeg får ha motet oppe enda :P 

Ok :) spennende.. hva slags tester bruker du? Mine tester fra babyverden test tidlig var negative mye lenger en RFSU sine 8 pk. De slo tydelig ut 10dpo ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Ok :) spennende.. hva slags tester bruker du? Mine tester fra babyverden test tidlig var negative mye lenger en RFSU sine 8 pk. De slo tydelig ut 10dpo ☺️

Brukte en fra Lloyds pharmacy. Sparer clearblue til evnt 13-14 dpo🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 dpo (tror jeg🙊) på ettermiddagsurin.. første bilde er tatt etter 5min, det andre etter 7 (selv om jeg vet den kan kastes etter 5min) 😅😂 men syns jeg skimter strek på 1.bilde også 😊🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Håper det ikke er skygge, selv om det ser mistenkelig ut 🙏🏼❤️

 

Hvordan går det med deg havfrue8? 💕

755B84C2-AC05-4D40-9066-61045FC80942.jpeg

04FEA9CE-D46B-4BFB-AA97-2F5DA79CE434.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
1 time siden, Ønskernummer2 skrev:

10 dpo (tror jeg🙊) på ettermiddagsurin.. første bilde er tatt etter 5min, det andre etter 7 (selv om jeg vet den kan kastes etter 5min) 😅😂 men syns jeg skimter strek på 1.bilde også 😊🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Håper det ikke er skygge, selv om det ser mistenkelig ut 🙏🏼❤️

 

Hvordan går det med deg havfrue8? 💕

755B84C2-AC05-4D40-9066-61045FC80942.jpeg

04FEA9CE-D46B-4BFB-AA97-2F5DA79CE434.jpeg

Babystrek!! 🌸❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Babystrek!! 🌸❤️

Håper virkelig det!! 🙏🏼🙏🏼 Vi er inne i 5pp på nr 2 - vi har ei lita jente på 3 fra før 😊

 

Første gang klaffa det i 1pp, så dette er veldig uvant å måtte tåle denne tålmodighetstesten det kan være å bli gravid 🙄 .. all ære til de som holder ut å prøver i år etter år 🙌🏼🙌🏼👏🏼💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

10 dpo (tror jeg🙊) på ettermiddagsurin.. første bilde er tatt etter 5min, det andre etter 7 (selv om jeg vet den kan kastes etter 5min) 😅😂 men syns jeg skimter strek på 1.bilde også 😊🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Håper det ikke er skygge, selv om det ser mistenkelig ut 🙏🏼❤️

 

Hvordan går det med deg havfrue8? 💕

755B84C2-AC05-4D40-9066-61045FC80942.jpeg

04FEA9CE-D46B-4BFB-AA97-2F5DA79CE434.jpeg

Den blir sterkere i morgen! Gleder meg til å se :D her kom spotting og lavere temp, og forventer TR for fullt i morgen. Kan love dere at det blir vin i helgen, kjenner virkelig at jeg trenger det nå 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
1 time siden, Havfrue8 skrev:

Den blir sterkere i morgen! Gleder meg til å se :D her kom spotting og lavere temp, og forventer TR for fullt i morgen. Kan love dere at det blir vin i helgen, kjenner virkelig at jeg trenger det nå 😣

Åh😣har dere prøvd lenge? Og har du barn fra før ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, 12-3-4 skrev:

Åh😣har dere prøvd lenge? Og har du barn fra før ? 

Var vår 5.PP nå, så egentlig ikke så lenge. Selv om det føles ut som en evighet.. ingen barn fra før, så kjenner skikkelig på det nå😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Havfrue8 skrev:

Den blir sterkere i morgen! Gleder meg til å se :D her kom spotting og lavere temp, og forventer TR for fullt i morgen. Kan love dere at det blir vin i helgen, kjenner virkelig at jeg trenger det nå 😣

Blir å vente til Søndag morgen (hvis jeg klarer) da tar jeg digital 😬😅🙏🏼 Så får jeg bare håååpe tanta fortsatt holder seg borte 😊 tørr ikke håpe for mye enda 😕

 

leit å høre at tr dukket opp! Kos deg med vel unt vin 👏🏼 Håper det er din tur til babylykke neste pp ❤️💕  håper vi kan oppdatere hverandre videre 🌸💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 12-3-4
11 timer siden, Havfrue8 skrev:

Var vår 5.PP nå, så egentlig ikke så lenge. Selv om det føles ut som en evighet.. ingen barn fra før, så kjenner skikkelig på det nå😣

Ja det skjønner jeg godt. Jeg har alltid blitt gravid på 1 forsøk, men hadde sikkert gått til legen etter forsøk nr 3 😂 veldig utålmodig.. men samtidig er jeg litt misunnelig på deg nå. Jeg vil også ha vin😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2019 den 21.38, Havfrue8 skrev:

Den blir sterkere i morgen! Gleder meg til å se :D her kom spotting og lavere temp, og forventer TR for fullt i morgen. Kan love dere at det blir vin i helgen, kjenner virkelig at jeg trenger det nå 😣

 

På 10.5.2019 den 16.27, 12-3-4 skrev:

Ja det skjønner jeg godt. Jeg har alltid blitt gravid på 1 forsøk, men hadde sikkert gått til legen etter forsøk nr 3 😂 veldig utålmodig.. men samtidig er jeg litt misunnelig på deg nå. Jeg vil også ha vin😂

Her ser det ut for at tr dukket opp! Tenker ikke det kan være så sen festeblødning 😢 så snakkes vi i neste pp havfrue8! Da er det vel vår tur 🤷🏼‍♀️🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
På 12.5.2019 den 20.29, Ønskernummer2 skrev:

 

Her ser det ut for at tr dukket opp! Tenker ikke det kan være så sen festeblødning 😢 så snakkes vi i neste pp havfrue8! Da er det vel vår tur 🤷🏼‍♀️🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼💕

Åh.. så kjedelig. Hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92

Hei damer 😊 

Nå må jeg bare få ut litt.. Denne gangen håper jeg prøvingen går bra! Har liksom ikke fått prøvd ordentlig siden SA, fordi alt har vært så ustabilt.. Det kan virke som om syklusene mine stabiliserer seg😁 Hadde el slim i går kveld og små murringer i dag som kan ligne på menssmerter, men ikke like sterke. Og nå ble el testen positiv 😁

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Småen92 skrev:

Hei damer 😊 

Nå må jeg bare få ut litt.. Denne gangen håper jeg prøvingen går bra! Har liksom ikke fått prøvd ordentlig siden SA, fordi alt har vært så ustabilt.. Det kan virke som om syklusene mine stabiliserer seg😁 Hadde el slim i går kveld og små murringer i dag som kan ligne på menssmerter, men ikke like sterke. Og nå ble el testen positiv 😁

Hei @Småen92 :D Godt å høre at det begynner å stabilisere seg! Jeg tror at kroppen min har tatt ganske lang tid for å stabilisere seg etter at jeg sluttet på P piller i juni, da jeg har gått på pillen i flere år..Jeg føler også at ting begynner å se bra ut. Hadde en fin syklus sist i følge tester og temping.

Ønsker deg masse lykke til denne gangen. Legg inn masse aksjer og husk å trene! Håper det sitter denne gang:strix: 

Gleder meg til å høre mer fra dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
3 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Hei @Småen92:D Godt å høre at det begynner å stabilisere seg! Jeg tror at kroppen min har tatt ganske lang tid for å stabilisere seg etter at jeg sluttet på P piller i juni, da jeg har gått på pillen i flere år..Jeg føler også at ting begynner å se bra ut. Hadde en fin syklus sist i følge tester og temping.

Ønsker deg masse lykke til denne gangen. Legg inn masse aksjer og husk å trene! Håper det sitter denne gang:strix: 

Gleder meg til å høre mer fra dere!

Så moro å høre at det er flere det stabiliserer seg for! Lykke til til deg også😊 Jeg venter på å komme til dpo land. Fortsatt positiv el test i dag og no voldsomme eggløsningssmerter. La inn aksjer på lørdag og mandag uten at jeg egentlig visste når el skulle komme, samt at vi la inn i går 😊 Blir spennende å høre framover med dere også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
8 timer siden, 12-3-4 skrev:

Hvordan er det med dere damer ?? Jeg er 9/ 10(ifølge ul)uker i dag ☺️

Så bra! Hvordan er symptomene?? ☺️

Jeg er 7 dpo i dag, men har ingen symptomer, annet enn at jeg har litt murringer, noe jeg pleier å få ca en ukes tid før TR. Så tror ikke det har klaffet denne gangen.. TR skal komme 30/5 og det kan tyde på at den gjør det.. 

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎22‎.‎05‎.‎2019 den 21.18, Småen92 skrev:

Så bra! Hvordan er symptomene?? ☺️

Jeg er 7 dpo i dag, men har ingen symptomer, annet enn at jeg har litt murringer, noe jeg pleier å få ca en ukes tid før TR. Så tror ikke det har klaffet denne gangen.. TR skal komme 30/5 og det kan tyde på at den gjør det.. 

Venter på EL.. kjedelig tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
5 timer siden, Havfrue8 skrev:

Venter på EL.. kjedelig tid :P

Vi driver med mye venting. Det er kjedelig å vente på el og det er kjedelig å vente å se om TR kommer eller ikke. 

Jeg er 9 dpo nå, tok en test for moro skyld i dag, den er så hvit som den kan få blitt og det visste jeg jo egentlig 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎05‎.‎2019 den 14.14, Småen92 skrev:

Vi driver med mye venting. Det er kjedelig å vente på el og det er kjedelig å vente å se om TR kommer eller ikke. 

Jeg er 9 dpo nå, tok en test for moro skyld i dag, den er så hvit som den kan få blitt og det visste jeg jo egentlig 😛

Noe positiv utvikling? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...