Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Småen92

Hei alle 😊 

Det blødde igjen i dag også, omtrent samme tid som i går, men ikke noe mer etter det. Jeg forstår ingenting og er egentlig bare kjempebekymret. Ringte legevakt igjen i dag og, men får bare beskjed om å vente.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Småen92 skrev:

Hei alle 😊 

Det blødde igjen i dag også, omtrent samme tid som i går, men ikke noe mer etter det. Jeg forstår ingenting og er egentlig bare kjempebekymret. Ringte legevakt igjen i dag og, men får bare beskjed om å vente.. 

Håper det går over og at alt er som det skal når du kommer på ul .. lenge å vente, men den bekreftelsen på at alt står bra til er så fantastisk ❤️

 

Sender gode tanker og vibber din vei 🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Småen92 skrev:

Hei alle 😊 

Det blødde igjen i dag også, omtrent samme tid som i går, men ikke noe mer etter det. Jeg forstår ingenting og er egentlig bare kjempebekymret. Ringte legevakt igjen i dag og, men får bare beskjed om å vente.. 

Har det på samme måte jeg også.. livredd for at noe er galt. Skal måle hcg nivået igjen imorgen. Så er ganske spent. Men hos meg er det mer brun utflod enn blod hver dag. Men hadde en liten blødning sent igår kveld og idag tidlig. Men kun når jeg går på do.. aldri i truseinnlegget. 

Så sånn sett, så tror jeg nok at det går bra både med deg og meg 🙂 En småblødning sier de at er ganske ufarlig, så jeg klamrer meg til håpet.

Anonymkode: b9422...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Småen92 skrev:

Hei alle 😊 

Det blødde igjen i dag også, omtrent samme tid som i går, men ikke noe mer etter det. Jeg forstår ingenting og er egentlig bare kjempebekymret. Ringte legevakt igjen i dag og, men får bare beskjed om å vente.. 

❤️🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å her var det lyserosa på papiret nå, så jeg tenker TR har meldt sin ankomst og tikker inn for fullt i morgen 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har det på samme måte jeg også.. livredd for at noe er galt. Skal måle hcg nivået igjen imorgen. Så er ganske spent. Men hos meg er det mer brun utflod enn blod hver dag. Men hadde en liten blødning sent igår kveld og idag tidlig. Men kun når jeg går på do.. aldri i truseinnlegget. 

Så sånn sett, så tror jeg nok at det går bra både med deg og meg 🙂 En småblødning sier de at er ganske ufarlig, så jeg klamrer meg til håpet.

Anonymkode: b9422...963

Jeg håper det bare er vi som er overdrevent bekymra. Men syns liksom ikke at jeg har noen symptomer lenger, ikke engang ømme nipler. Skulle tro man hadde noen symptomer 6+2. 

Vi får bare prøve å klamre oss til håpet begge to.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Småen92
6 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

Å her var det lyserosa på papiret nå, så jeg tenker TR har meldt sin ankomst og tikker inn for fullt i morgen 😢

Det er jo typisk.. Hadde håpet det klaffet for deg😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Småen92 skrev:

Jeg håper det bare er vi som er overdrevent bekymra. Men syns liksom ikke at jeg har noen symptomer lenger, ikke engang ømme nipler. Skulle tro man hadde noen symptomer 6+2. 

Vi får bare prøve å klamre oss til håpet begge to.. 

Jeg har skikkelig ømme nipler 🙈 Og hvis jeg snur meg for fort mens jeg ligger, så strekker det seg i lysken og er kjempe vondt. Igår hadde jeg og samboeren litt sengehygge, og idag kom det litt ferskt blod på papiret.. Men ikke mer enn bare litt heldigvis.. Vil sååå gjerne vite alt idag! Og ikke vente til siste prøvesvaret på onsdag 😋 hehe..utålmodig.. i tillegg så har vi bestilt sydentur til neste uke.. Så spent om legen gir meg klarsignal på å reise 🙈

Anonymkode: b9422...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Småen92 skrev:

Jeg håper det bare er vi som er overdrevent bekymra. Men syns liksom ikke at jeg har noen symptomer lenger, ikke engang ømme nipler. Skulle tro man hadde noen symptomer 6+2. 

Vi får bare prøve å klamre oss til håpet begge to.. 

Lettere sagt enn gjort,men prøv å ikke tenk for mye. Bestill deg evt en time på privat ul. De vil nok kanskje se et hjerte nå? Kanskje du også blir litt roligere🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, Anonym80c skrev:

Lettere sagt enn gjort,men prøv å ikke tenk for mye. Bestill deg evt en time på privat ul. De vil nok kanskje se et hjerte nå? Kanskje du også blir litt roligere🥰

Har fått time hos fastlegen i dag, skal dit om 45 minutter. Så har jeg bestilt privat ul om onsdag. Jeg håper dem kan se noe da, for da vil jeg være 6+4. Hvordan er det med deg i dag? 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Småen92 skrev:

Har fått time hos fastlegen i dag, skal dit om 45 minutter. Så har jeg bestilt privat ul om onsdag. Jeg håper dem kan se noe da, for da vil jeg være 6+4. Hvordan er det med deg i dag? 🥰

Lurt👍🏼

Jeg er 9+2 i dag og formen er stigende. Men trøtt på kvelden og litt små uggen i ny og ne. Men bedre👍🏼 Nå venter jeg bare på time til duo test på Rikshospitalet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har skikkelig ømme nipler 🙈 Og hvis jeg snur meg for fort mens jeg ligger, så strekker det seg i lysken og er kjempe vondt. Igår hadde jeg og samboeren litt sengehygge, og idag kom det litt ferskt blod på papiret.. Men ikke mer enn bare litt heldigvis.. Vil sååå gjerne vite alt idag! Og ikke vente til siste prøvesvaret på onsdag 😋 hehe..utålmodig.. i tillegg så har vi bestilt sydentur til neste uke.. Så spent om legen gir meg klarsignal på å reise 🙈

Anonymkode: b9422...963

Det er jo positivt med litt symptomer da ☺️ Får håpe alt er ok og at dere får reise til syden neste uke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
30 minutter siden, Anonym80c skrev:

Lurt👍🏼

Jeg er 9+2 i dag og formen er stigende. Men trøtt på kvelden og litt små uggen i ny og ne. Men bedre👍🏼 Nå venter jeg bare på time til duo test på Rikshospitalet. 

Jeg forstår nå hva dem mener med at gravide er konstant bekymret for et eller annet ihvertfall. Og spesielt kanskje når alt ikke virker som om det er som det skal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Småen92 skrev:

Jeg forstår nå hva dem mener med at gravide er konstant bekymret for et eller annet ihvertfall. Og spesielt kanskje når alt ikke virker som om det er som det skal. 

Ja,det er jo veldig forståelig. Hormoner er jo i konstant sving🥴

Anonymkode: 9edf0...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Småen92 skrev:

Det er jo typisk.. Hadde håpet det klaffet for deg😔

Jeg også... Nok en prøveperiode da... begynner å lure på om det er verdt det.. vi er jo veldig fornøyd med hun vi har og elsker livet med henne ❤️ Men får stå på en stund til før jeg gir opp helt 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja,det er jo veldig forståelig. Hormoner er jo i konstant sving🥴

Anonymkode: 9edf0...8d1

Jeg fikk ihvertfall ikke spesielt mye hjelp av fastlegen min.. Hun sa noe slikt som: «hvis man mister, så er det ikke så mye vi får gjort» Fikk ikke ta blodprøve heller. 

Altså, jeg vet jo det at ingen får gjort noe hvis jeg mister...🙄 Håper ihvertfall at dem kan gi meg et svar på om det lever eller ikke på onsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
48 minutter siden, Ønskernummer2 skrev:

Jeg også... Nok en prøveperiode da... begynner å lure på om det er verdt det.. vi er jo veldig fornøyd med hun vi har og elsker livet med henne ❤️ Men får stå på en stund til før jeg gir opp helt 😢

Ikke gi opp helt enda, plutselig så sitter den 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Småen92 skrev:

Jeg fikk ihvertfall ikke spesielt mye hjelp av fastlegen min.. Hun sa noe slikt som: «hvis man mister, så er det ikke så mye vi får gjort» Fikk ikke ta blodprøve heller. 

Altså, jeg vet jo det at ingen får gjort noe hvis jeg mister...🙄 Håper ihvertfall at dem kan gi meg et svar på om det lever eller ikke på onsdag. 

Sånn har det vært de 5 gangene jeg har mistet også,bortsett fra den gangen jeg mistet seint. Så jeg sverger til privat og får orden på hue slik i steden. Vært privat 2 ganger nå også. Men skal på første kontroll hos lege til fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, Anonym80c skrev:

Sånn har det vært de 5 gangene jeg har mistet også,bortsett fra den gangen jeg mistet seint. Så jeg sverger til privat og får orden på hue slik i steden. Vært privat 2 ganger nå også. Men skal på første kontroll hos lege til fredag. 

Blir privat ul på onsdag, for jeg takler ikke gå å tenke og bekymre meg sånn. Har mistet før, så vet liksom at det ikke er mye man kan gjøre. Fastlegen min var skikkelig ufin... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

Jeg også... Nok en prøveperiode da... begynner å lure på om det er verdt det.. vi er jo veldig fornøyd med hun vi har og elsker livet med henne ❤️ Men får stå på en stund til før jeg gir opp helt 😢

Jeg ga også opp, selv om innerst inne så hadde jeg et håp. Men når jeg først ga slipp og tenkte at nå er det min og samboeren sin tid ilag og vi skal nyte det sommeren og høsten uten barn nå når vi kan, så ble jeg pina dø gravid 😅 Måtte tydeligvis gi opp 😅

Anonymkode: b9422...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Småen92 skrev:

Blir privat ul på onsdag, for jeg takler ikke gå å tenke og bekymre meg sånn. Har mistet før, så vet liksom at det ikke er mye man kan gjøre. Fastlegen min var skikkelig ufin... 

Rart han ikke ville ta å sjekke HCG en gang da😝det er dårlig syns jeg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
10 timer siden, Anonym80c skrev:

Rart han ikke ville ta å sjekke HCG en gang da😝det er dårlig syns jeg!! 

Det syns jeg også. Han var fryktelig arrogant og nedlatende, så jeg skal bruke jordmor for første svangerskapskontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Småen92 skrev:

Det syns jeg også. Han var fryktelig arrogant og nedlatende, så jeg skal bruke jordmor for første svangerskapskontroll. 

Bytt fastlege!

Anonymkode: bdc93...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bytt fastlege!

Anonymkode: bdc93...880

Er på saken. Bare ingen ledige her hvor jeg bor, så står på venteliste. 

Han fikk meg til å føle i går at jeg var til bryderi som kom til hastetime. Han mente det var altfor tidlig til at jeg skulle bli hysterisk.

Pratet med jm og fikk time hos henne på fredag allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Småen92 skrev:

Det syns jeg også. Han var fryktelig arrogant og nedlatende, så jeg skal bruke jordmor for første svangerskapskontroll. 

Lurt👍🏼Fikk tlf fra riksen i dag,da skal jeg inn å ta blodprøve i morgen og ul om 2 uker. Greit å få det unna kjenner jeg☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...