Gå til innhold

Du som har sentralstøvsuger; har du kjøpt nytt slangesett før? Gjerne flere ganger også?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi flyttet inn i nytt hus for ca 6 år siden. Noen år senere (2-3?) sluttet støvsugeren å virke. Dvs at den startet opp, men stoppet selv underveis. Da måtte vi skifte stilling/vri på slangen, så startet den igjen. Dette skjedde flere ganger ila få minutter. Jeg kjøpte nytt slangesett, og støvsugeren virket som den skulle igjen. 

Nå, 2-4 år senere, har det skjedd igjen! Det kan vel neppe være normalt? Skal man måtte kjøpe nytt slangesett til 3-4000 kr hvert 3. år? 😳

Anonymkode: b89d2...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bodd her i over 6 år, bygget nytt. Samme støvsuger og null problem. 

Anonymkode: 69a67...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde problemer med å slå vår av og på så og si fra starten og ble skikkelig håpløst etter ca 3 år. Så burde kjøpt ny ja. Men gikk heller over til vanlig støvsuger. Jeg var ikke helt fornøyd med sentralstøvsugeren sånn generelt sett, syns den var for svak, fikk f eks ikke med seg sand og småstein i gangen.

Er Flexit vi har. 

 

Anonymkode: 889e6...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ikke normalt ut, nei. Vi har hatt samme sentralstøvsuger i 11 år (bygget nytt hus) og aldri hatt problemer. Veldig fornøyd med den. 

Anonymkode: 8302c...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier! Jeg tenker jo selv at det neppe kan være normalt. Jeg lurer sånn på om det kam være noe med selve støvsugeren som på en måte ødelegger slangesettet? Støvsugeren er VillaVent, og slangen er fra Electrolux. 

Anonymkode: b89d2...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...