Gå til innhold

Kan Flo appen være sikker på at jeg er 6 uker på vei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg fant ut den 13.mars at jeg er gravid, fikk en svak strek. Tok deretter en ny test den 16.mars og fikk positiv. Den 18.mars tok jeg en ny test hos aleris, og den var helt klart positiv også. Jeg liker å være 100% sikker. Jeg er mye bekymret for at det skal skje noe galt, selv om jeg vet at mange svangerskap ender i spontanabort. Den 9.februar fikk jeg en liten blødning som varte i 11 dager. Det kan ha vært festeblødning, om jeg ikke tar feil. Jeg bruker en "Flo" app på min iPhone, der jeg har loggført ubeskyttet seg, humør, mensen, utflod og andre blødninger. Da jeg førte opp på Flo appen den 16.mars, at jeg fikk positiv test, så kom det opp at jeg var 6 uker på vei. Kan dette stemme?

Er det noen andre som bruker denne appen? Jeg skal på ultralyd den 10.april.

Anonymkode: 29e71...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lengden på svangerskapet regnes fra første dag i siste mens. Dette kan du regne ut selv, uten en app. Antar appen tror at blødningen du hadde 9. februar var siste mens, for hvis det var en festeblødning er du lenger på vei enn 6 uker. Tror heller det var en mens enn festeblødning, siden denne ikke varer i 11 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pobie skrev:

Lengden på svangerskapet regnes fra første dag i siste mens. Dette kan du regne ut selv, uten en app. Antar appen tror at blødningen du hadde 9. februar var siste mens, for hvis det var en festeblødning er du lenger på vei enn 6 uker. Tror heller det var en mens enn festeblødning, siden denne ikke varer i 11 dager.

Jeg er så utrolig interessert i dette. Er helt merkelig hvordan livet fungerer. Da var det nok mens, men mensen varer jo heller ikke i 11 dager. Får bare håpe på det beste gjennom hele svangerskapet<3

Anonymkode: 29e71...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...