Gå til innhold

Er Gucci in blant ungdommen nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tror gutten min har sett dette på youtube for han kom her og ville ha genser fra Gucci.

Hjelpes meg.

Anonymkode: 77af6...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er gutten?

Jeg aner ikke om det er in med det merket, men tenker at vil de ha slikt, da er det på høy tid å begynne å jobbe, måtte spare, dekke lommepenger og så se om de har tilovers til slik luksus. Da får de kanskje litt forhold til hva disse luksusmerkene faktisk koster.

Anonymkode: 8d055...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gammel er gutten?

Jeg aner ikke om det er in med det merket, men tenker at vil de ha slikt, da er det på høy tid å begynne å jobbe, måtte spare, dekke lommepenger og så se om de har tilovers til slik luksus. Da får de kanskje litt forhold til hva disse luksusmerkene faktisk koster.

Anonymkode: 8d055...30a

11 år! Han må ha sett det på noen av disse han følger med på av youtubere..

Har aldri vært opptatt av merker før. Jeg sa at han muligens kan få en t-skjorte.

Anonymkode: 77af6...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

11 år! Han må ha sett det på noen av disse han følger med på av youtubere..

Har aldri vært opptatt av merker før. Jeg sa at han muligens kan få en t-skjorte.

Anonymkode: 77af6...895

Jaja, da legger du listen for de neste årene...

Anonymkode: 8d055...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

11 år! Han må ha sett det på noen av disse han følger med på av youtubere..

Har aldri vært opptatt av merker før. Jeg sa at han muligens kan en t-skjorte.

Anonymkode: 77af6...895

En t-skjorte til flere tusen til en 11-åring? Oi!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som svarer på det jeg spør om. Trenger ikke moralisere, jeg lurer på om merket er særlig i tiden.

Anonymkode: 77af6...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ingen som svarer på det jeg spør om. Trenger ikke moralisere, jeg lurer på om merket er særlig i tiden.

Anonymkode: 77af6...895

Joda, jeg svarte at jeg ikke visste. Spiller det noen rolle fra eller til om det er in for om du lar barnet få luksusklær?

Anonymkode: 8d055...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda, jeg svarte at jeg ikke visste. Spiller det noen rolle fra eller til om det er in for om du lar barnet få luksusklær?

Anonymkode: 8d055...30a

Jeg lurer på hvor ønsket kommer fra. Lurer på om det er noe han har sett noen bruke.

Anonymkode: 77af6...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer på hvor ønsket kommer fra. Lurer på om det er noe han har sett noen bruke.

Anonymkode: 77af6...895

Hva med å spørre ham?

Du svarte ikke på det jeg spurte om?

Anonymkode: 8d055...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å spørre ham?

Du svarte ikke på det jeg spurte om?

Anonymkode: 8d055...30a

Ja det er klart at nå blir det Gucci fra innerst til ytterst. Godt jeg har oppdratt en kvalitetsbevisst kar🤣

Anonymkode: 77af6...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja det er klart at nå blir det Gucci fra innerst til ytterst. Godt jeg har oppdratt en kvalitetsbevisst kar🤣

Anonymkode: 77af6...895

 Beklager.. men du oppleves som et av de menneskene som de fleste prøver unngå på foreldremøter. Unnskyld hvis du faktisk er oppegående og oppdrar gode folk til samfunnet. Noe bare sier meg at det ikke er tilfellet. 

Men god helg til dere alle sammen☺️

Anonymkode: d14eb...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror gutten min har sett dette på youtube for han kom her og ville ha genser fra Gucci.

Hjelpes meg.

Anonymkode: 77af6...895

Tror utfordringen med denne siden er at det er i hovedsak gravide og småbarnsmødre som er her. Det å da kunne evne seg å sette seg inn i ungdomsmamma situasjonen er ikke enkelt. 

Men, for å svare på spørsmålet ditt. Gucci er ett merke som er inn i tiden ja. Veninne av sønnen min kjøpte seg nettopp belte til over 3000kr og en kompis fikk Gucci t-skjorte til jul av kjæresten. Disse går  i 9-10 klasse. 

Anonymkode: 68973...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tror utfordringen med denne siden er at det er i hovedsak gravide og småbarnsmødre som er her. Det å da kunne evne seg å sette seg inn i ungdomsmamma situasjonen er ikke enkelt. 

Men, for å svare på spørsmålet ditt. Gucci er ett merke som er inn i tiden ja. Veninne av sønnen min kjøpte seg nettopp belte til over 3000kr og en kompis fikk Gucci t-skjorte til jul av kjæresten. Disse går  i 9-10 klasse. 

Anonymkode: 68973...ed0

Det er veldig mange her som har større barn og tenåringer også, altså. Få hodet ut av baby-boblen, kanskje?

Anonymkode: 755de...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Gucci er nok litt ekstra i vinden nå. Særlig gensere Og t-skjorter med den klassiske logoen. Jeg elsker lærvarene til Gucci, men en bomulls t-skjorte til tusenvis av kroner er jo galskap

Endret av Blondzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror utfordringen med denne siden er at det er i hovedsak gravide og småbarnsmødre som er her. Det å da kunne evne seg å sette seg inn i ungdomsmamma situasjonen er ikke enkelt. 

Men, for å svare på spørsmålet ditt. Gucci er ett merke som er inn i tiden ja. Veninne av sønnen min kjøpte seg nettopp belte til over 3000kr og en kompis fikk Gucci t-skjorte til jul av kjæresten. Disse går  i 9-10 klasse. 

Anonymkode: 68973...ed0

Slik er det her også. Tror det er på vei til å bli det nye MK. De som tidligere kjøpte MK må jo heve lista når bermen forlengst har kommer etter. 

Anonymkode: 89ef3...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

 Beklager.. men du oppleves som et av de menneskene som de fleste prøver unngå på foreldremøter. Unnskyld hvis du faktisk er oppegående og oppdrar gode folk til samfunnet. Noe bare sier meg at det ikke er tilfellet. 

Men god helg til dere alle sammen☺️

Anonymkode: d14eb...b15

Og du oppleves som dem man generelt prøver å unngå da det er svært viktig for deg å presisere, ikke bare at du har rett, men også hvorfor du har rett. 

Så slitsomme mennesker har jeg ikke plass til i livet. 

Anonymkode: 953f0...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er veldig mange her som har større barn og tenåringer også, altså. Få hodet ut av baby-boblen, kanskje?

Anonymkode: 755de...220

Er mange år siden jeg var i babyboblen, noe du kanskje vil kunne forstå hvis du leser hele innlegget mitt 😊

Anonymkode: 68973...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke registrert her. Ikke at det hadde gjort noe fra eller til. HM, Carlings og treningstøy holder godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noen få som bruker det blant 17 åringen sine venner. Det er ingen som bruker det av 12 åringens venner. Men blant 12 åringen har det blitt kult med Nike, Adidas, Levis, Vans, Abercrombie osv. 

Jeg hadde aldri kjøpt Gucci til barna mine. 

Anonymkode: e5a99...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Anonym bruker said:

Tror gutten min har sett dette på youtube for han kom her og ville ha genser fra Gucci.

Hjelpes meg.

Anonymkode: 77af6...895

her er det mest levi, gant og en til ting ralph lauren er det heter ?

https://www.google.com/search?biw=1440&bih=826&tbm=isch&sa=1&ei=jEWXXPfGDJiHk74PwLGh0Ao&q=ralph+lauren+logo+genswr&oq=ralph+lauren+logo+genswr&gs_l=img.3...3882.4880..5029...0.0..0.78.425.7......1....1..gws-wiz-img.......0i19j0i8i30i19j0i5i30i19.cXmpeXoOnJk#imgrc=J1v7iT832Gs6jM:

Anonymkode: c3584...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 11 åring. Han er ikke mye interessert i merker. Men kompisen er det og han får en del merke klær. Når sønnen min har vært sammen han, så blir han litt påvirket. Da kan han komme hjem å si at han ønsker seg f eks merke sko. Men når jeg sier at sånne dyre sko kjøper vi ikke, så sier han bare ok 😉

Anonymkode: 64da6...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og du oppleves som dem man generelt prøver å unngå da det er svært viktig for deg å presisere, ikke bare at du har rett, men også hvorfor du har rett. 

Så slitsomme mennesker har jeg ikke plass til i livet. 

Anonymkode: 953f0...9c5

Tror anonym du svarer her ikke skjønner at jeg bruker ironi. Det er ikke alle mennesker som "tar" utsagn med dobbel bunn.

For å presisere: Jeg kommer ikke til å kle guttungen i Gucci eller andre dyre merker fra innerst til ytterst. 

Jeg er interessert i å vite hvor dette ønsket kommer fra og om det er blitt veldig i vinden nå blant ungdom. Takk for svar!

HI

Anonymkode: 77af6...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 15 og ikke spesielt interessert i klær og mote, trodde jeg i hvert fall. Så spurte han litt etter jul om jeg kjente Gucci. Var meget overrasket da ja svarte ja og fikk omtrent hakeslepp da jeg sa jeg har flere par sko fra dem. Han trodde visst det var et ungdomsmerke. :ler:

Da jeg fortalte at det er sko jeg har brukt i minst 5 år og at det er gjerne bestemødre som handler der (fordi de har råd til det) syntes han plutselig at det var ikke kult i det hele tatt.

Jeg opplyste at det er høykvalitet og høyprismerker som gjerne lager klassiske plagg, tenkt å bruke i flere år. Og dette gjaldt for Gucci, Burberry, Prada, Armani, Hermes og en haug andre.

Anonymkode: 3b67b...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 11-åring har også kommet hjem og fortalt at noen på skolen har begynt å bruke Gucci-klær. Jeg fant da ut at dette i første omgang dreier seg om to gutter med norsk far og mor fra et land lenger sør.. Jeg tror i kulturen til disse damene betyr merker veldig mye, men jeg vet at de handler på eBay. Dette har bredt rundt seg litt for mor til min sønns bestekompis fortalte at nå hadde hun bestilt noen «Gucci-klær» til sønnen på eBay... 🙈 

Anonymkode: f25e3...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...