Gå til innhold

Dater en mann som sier han driver med idrett på en litt høyt nivå


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså det er ikke noe sånn proffe greier og han gjør det kun på fritiden men nivået er visst ganske bra. Men.. når jeg har googlet(ja vet det er snikete) laget han visstnok spiller på står det ingenting om han der. Det er kun to mulige lag han kan spille på i denne regionen men jeg har ikke funnet et eneste bilde eller navnet hans nevnt. Er ikke det litt rart?

Anonymkode: f6f9d...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, det er litt rart. Trenger ikke være han lyver, men det er nok til at du bør finne ut av det.

Ikke la ham få vite at du har googlet, men spør direkte spørsmål, hvilket lag han spiller på, hvor lenge han har spilt der, når neste kamp er osv. Vis det som er en helt normal interesse for hans interesser, men ikke grav etter detaljer. Og så kan du heller google litt mer etterpå. Kan være en helt naturlig forklaring. Eller han lyver.

Anonymkode: 6c3e4...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så vanlig å finne alle på et lag navngitt noe sted i lagidrettene, om han ikke er på aller høyeste nivå. Men å starte ut med mistenksomhet og snoking er uansett et dødsdømt forhold.

Anonymkode: b3dec...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fotball? I så fall kan du gå inn på fotball.no og søke på navnet hans. Da får du opp lag, antall spilte kamper, mål, kort etc. Dette gjelder i alle fall fra ungdomsidretten og opp, selv om de laveste nivåene ikke alltid er oppdatert,

Anonymkode: 31119...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke så vanlig å finne alle på et lag navngitt noe sted i lagidrettene, om han ikke er på aller høyeste nivå. Men å starte ut med mistenksomhet og snoking er uansett et dødsdømt forhold.

Anonymkode: b3dec...99e

I 2019 starter nok de fleste forhold sånn. Dette er en generasjonsgreie altså. De eldre generasjonene kaller det snoking, men for de yngre er dette helt innafor. Vi som studerer i dag vet f.eks. veldig mye om lærerne våre på høgskolen eller universitetet. Når de giftet seg, når de skilte seg, når de fikk ny kjæreste, hvor de har bodd, hva slags jobber de har hatt, hva de har skrevet oppgaver om, hva de stemmer, og alle mulige andre ting. Hadde jeg skulle datet i dag, hadde jeg nok sjekket potensielle beilere. Hvis man ikke ønsker at folk skal vite noe om deg, så må du selv holde deg usynlig. 

Anonymkode: ee333...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...