Gå til innhold

Lus som ikke forsvinner, brukt blå linicin, hva gjør jeg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kammet og kammet under kuren og har gjort det flere ganger. 

Anonymkode: 0b311...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kammet og kammet under kuren og har gjort det flere ganger. 

Anonymkode: 0b311...3ac

Fortsett med det minst hver andre dag 30 minutter hver dag. Med helt kort hår holder det kanskje med litt kortere. Ta seksjon for seksjon + ny kjemisk behandling hver 8.dag.

Anonymkode: 70f1e...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektrisk lusekam kombinert med nitty gritty har gjort susen her. Har tre gutter med kort hår bak og på sidene, så når en av dem har fått lus så tar alle en runde med barbermaskinen. 

Jeg er den eneste i familien med langt hår, så på meg selv har jeg også brukt linicin forebyggende. Har aldri hatt lus selv. Vi har hatt lus tre ganger på tretten år, to av gangene hadde bare ett barn lus. Sist hadde de to yngste lus begge to. De sover ofte i samme seng. 

Anonymkode: d4d91...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk blå linicin ( sjampo), funker ikke, det er den grønne du må bruke! Skolene sender ut brev i forbindelse med lus, der står det hva stoff produktene må inneholde! Den blå inneholder ikke dette!!! 

Så viktig å kamme mye

Anonymkode: 63414...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kamming et hele arbeidet! Viktig og gjør det skikkelige og få mer hver eneste egg. Se om du får kjøpt slik rød lus farge som man kan ta i håret. Det skal virke i en halv time ca og spyle ut. Så skal alle eggene hver farget røde slik at det et lettere for å se dem. Men kam kam kam.. hadde 2 jenter i fjor som fikk det og de har håret ned på rompa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...