Gå til innhold

Er det noen som har evner, som vet hvor folk som er savnet kan befinne seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I så fall, vet du hvor Madeleine McCann er, eller hva som skjedde med henne?

Jeg ser på dokumentaren nå og husker den saken så godt. Hver gang det kommer opp i media får jeg vondt i magen og skulle ønske at saken ble oppklart, som mange andre. 

Anonymkode: d995c...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig merkelig det der, alle disse synske folkene rundt omkring, men det har vel strengt tatt aldri ført til oppklaring av en forsvinningssak.... Sier litt om hele opplegget...

Anonymkode: e62b1...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er veldig merkelig det der, alle disse synske folkene rundt omkring, men det har vel strengt tatt aldri ført til oppklaring av en forsvinningssak.... Sier litt om hele opplegget...

Anonymkode: e62b1...c06

Der tar du feil. Anna Elisabeth Westerlund hjalp politiet i mange saker for å finne forsvunnede personer.

 

Hi, om noen hadde visst hadde de nok kontaktet politiet for lenge siden.

Anonymkode: 3db05...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Der tar du feil. Anna Elisabeth Westerlund hjalp politiet i mange saker for å finne forsvunnede personer.

 

Hi, om noen hadde visst hadde de nok kontaktet politiet for lenge siden.

Anonymkode: 3db05...2a5

Google det du, så kan du lese mange artikler hvor etterforskere uttaler seg om hvor mange tips de mottar i forsvinningssaker og at det aldri har skjedd at det har oppklart en sak. Bare i Madeleine McCann saken kom det tips fra hele verden, ingenting ledet fram til noe som helst.. 

Anonymkode: e62b1...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Google det du, så kan du lese mange artikler hvor etterforskere uttaler seg om hvor mange tips de mottar i forsvinningssaker og at det aldri har skjedd at det har oppklart en sak. Bare i Madeleine McCann saken kom det tips fra hele verden, ingenting ledet fram til noe som helst.. 

Anonymkode: e62b1...c06

Du får heller google og finne ut hvilke saker Anna Elisabeth Westerlund hjalp politiet med. Også en sak i Sverige ble løst ved hjelp av henne.

Anonymkode: 3db05...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du får heller google og finne ut hvilke saker Anna Elisabeth Westerlund hjalp politiet med. Også en sak i Sverige ble løst ved hjelp av henne.

Anonymkode: 3db05...2a5

Hvorfor er ikke denne dama inne i alle savnet saker da, hvis hun har sånne evner?

Anonymkode: 83c14...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er ikke denne dama inne i alle savnet saker da, hvis hun har sånne evner?

Anonymkode: 83c14...081

Det kan ha noe med å gjøre at hun døde i 1995...

Anonymkode: 3db05...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan ha noe med å gjøre at hun døde i 1995...

Anonymkode: 3db05...2a5

Uff, nå måtte jeg le. Følte jeg meg litt dum nå ja 😂

Anonymkode: 83c14...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du får heller google og finne ut hvilke saker Anna Elisabeth Westerlund hjalp politiet med. Også en sak i Sverige ble løst ved hjelp av henne.

Anonymkode: 3db05...2a5

Hunvar ikke særlig synsk selv om hun muligens trodde det selv.

http://www.skepsis.no/en-helt-alminnelig-hjerne/

Anonymkode: b2381...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du får heller google og finne ut hvilke saker Anna Elisabeth Westerlund hjalp politiet med. Også en sak i Sverige ble løst ved hjelp av henne.

Anonymkode: 3db05...2a5

Jeg googlet henne jeg, at en dame igjennom all tid har hjulpet politiet en gang i tiden taler jo ikke mer for dagens synske gjør det vel? Stod ikke noe Om hvor mange saker ho oppklarte, men de nevnte vel 2 saker i den artikkelen, hvor i den ene fant de aldri liket, men klea. Men også at hun tok feil, og da antageligvis flere ganger feil enn rett utifra artikkelen.  Finnes da ingen som får til slikt nå, hvorfor ikke? Vi må nesten forholde oss til nåtiden tenker jeg ;)

Anonymkode: e62b1...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael Winger fant en bekjent av meg som hadde forsvunnet. Han fant han til tross for at politi og andre instanser hadde lett med hunder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her. Jeg blir bare så engasjert at jeg plutselig kom til å tenke på det i går da jeg så den første dokumentar episoden, at der finnes mennesker som hevder at de er synske. Jeg fikk ikke sove i natt, lå å tenkte på dette i hele natt. Det er trist og trasig. Men hun er vel mest sannsynlig død for lenge siden....

Anonymkode: d995c...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, spirelill skrev:

Michael Winger fant en bekjent av meg som hadde forsvunnet. Han fant han til tross for at politi og andre instanser hadde lett med hunder. 

Av alle mennesker som forsvinner og med tanke på hvor mange synske som finnes, hører det uansett til sjeldenheten at synske oppklarer forsvinningsaker. 

Anonymkode: e62b1...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. Jeg blir bare så engasjert at jeg plutselig kom til å tenke på det i går da jeg så den første dokumentar episoden, at der finnes mennesker som hevder at de er synske. Jeg fikk ikke sove i natt, lå å tenkte på dette i hele natt. Det er trist og trasig. Men hun er vel mest sannsynlig død for lenge siden....

Anonymkode: d995c...98e

Du må seriøst begynne å gå deg en tur før sengetid.

Anonymkode: 7f328...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mine tvil når det kommer til synske personer, jeg er fortsatt i tvil ,men jeg har brukt en dame som flere ganger har kunne hjelpe meg i forsvinningssaker av dyr. (Katt/hund). Denne personen er også kjent i media, men jeg tror det er sånn at hvis man vil ha hjelp av denne personen , så må man selv kontakte henne.

Snåsamannen har jo også hatt et godt rykte på seg for alle folkene han har hjulpet, men i sin spådom om at Donald trump kom til å bli skutt i sin periode som president, så ser det ut som om han har bommet litt der. Av og til kan det virke som om det er tilfeldighetene som rår også når det kommer til spådamer/menn

Anonymkode: 3182b...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...