Gå til innhold

Flere som ikke får logget seg inn på Nav.no nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke logget meg på nav.no nå. Er det andre som ikke kommer inn?

Anonymkode: 6105a...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så rart, jeg har forsøkt flere ganger. Skulle ha lest en melding der. Får prøve igjen om litt, da.

Takk for svar :)

Anonymkode: 6105a...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så rart, jeg har forsøkt flere ganger. Skulle ha lest en melding der. Får prøve igjen om litt, da.

Takk for svar :)

Anonymkode: 6105a...e78

Buker du bank-id? Har du sjekket om det kan være den det er noe galt med? Jeg fikk ikke logget meg inn for noen uker siden, og når jeg sjekket fikk jeg heller ikke logget meg inn noen andre steder. Da var det visst bank-id`ene fra min bank som feilet

Anonymkode: c907c...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Buker du bank-id? Har du sjekket om det kan være den det er noe galt med? Jeg fikk ikke logget meg inn for noen uker siden, og når jeg sjekket fikk jeg heller ikke logget meg inn noen andre steder. Da var det visst bank-id`ene fra min bank som feilet

Anonymkode: c907c...b98

Litt sent svar. Ja, jeg bruker bank-id, men det stod i hvert fall ikke noe sted at det var noe galt med bank-id generelt. Jeg forsøkte å logge meg inn andre steder med bank-id og der fungerte den. Skrudde av hele dataen og prøvde på igjen en stund etterpå, da kom jeg inn, men det dokumentet jeg skulle inn for å lese, der var det tydeligvis også noe feil, for det kom bare opp en blank nav-side. Men jeg fikk i hvert fall sendt en melding til saksbehandleren om at det ikke fungerte. Takk for svar igjen :)

Anonymkode: 6105a...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...