Gå til innhold

Nytt kjæresteforhold: Når hadde dere deres første krangel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det lurer jeg på? Da jeg var med min x var et krangling ofte.  Jeg kan være litt fyrrig, og han var like så, så det ble ofte diskusjoner, krangling og opphetede situasjoner.  Han er som sagt min x. 😜 Nå er jeg i et annet forhold som har vært ca 7 mnd. Vi har enda ikke kranglet. Jeg er jo i utgangspunktet et veldig følelsesmenneske og kan sikkert tirre på meg en gråstein, men han er helt motsatt. Så rolig og motsatt av meg. Vi har enda ikke hatt vår første krangel eller opphetet diskusjon,  og jeg har vel heller ikke noe å krangle med ham om forsåvidt. Men det er så rart for meg, og jeg lurer på om jeg ubevisdt holder tilbake fordi det er nytt, eller om at han gjør meg til en bedre versjon av meg selv. Lynnemessig er vi veldig ulik, men synspunkt på hverdag og liv er vi like så derfor har det ikke vært noen diskusjoner enda. Sitter bare litt å venter på at ballongen skal smelle (er nok litt skadeskutt etter siste forhold) 

 

Når hadde dere deres første krangel, og hva var den om?

Anonymkode: b849c...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde vår første krangel 3 år (og 2 barn!) etter vi ble sammen. 

Anonymkode: f6d4a...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi krangler utrolig sjelden, jeg er riktignok en som lett kan kave meg opp og begynne å krangle, selv om jeg hater det. Men mannen er så rolig og tålmodig, han håndterer meg på en måte jeg aldri har opplevd før, og det påvirker meg. Så vi snakker om det er noe vi er uenig om, også landet vi på et eller annet som er greit for begge to.

Den første krangelen vi hadde der begge var sint, var etter 9 mnd, da bodde vi sammen og alt var egentlig veldig bra, men så hendte eksen hans, og jeg syns han håndterte episoden dårlig og jeg var såret og lei meg, han likte ikke at jeg beskyldte han for diverse og da var vi i gang. Men det gikk fort over😅

Det eneste vi har kranglet om disse årene er faktisk eksen hans, hun har drevet å stalket og truet, oppsøker han osv, og han har latt henne holde på. Og jeg har vært sint fordi han tillater at hun er i mitt og vårt liv, de er ferdig for flere år siden, og da må hun slippe taket. Hadde hun vært "normal", hadde jeg ikke brydd meg om henne, men når hun aktivt har forsøkt å ødelegge på flere måter klarer ikke jeg å overse det..

Anonymkode: e9212...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 10 måneder, nesten 11 og hadde vår første store krangel for 2 måneder siden. 

Anonymkode: 37a65...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kranglet kanskje første gang ca et år inn i forholdet, og hadde et par turbulente år i starten, det var graviditeter, småbarnstid og innkjøringsfase mtp hvem gjør hva i huset, økonomiske prioriteringer, grensesetting+++

Diskusjoner og krangler førte over tid til at vi ble enige om våre felles rammer. Det går lang tid mellom hver gang vi krangler nå. Vi har bodd sammen i 11 år, og det er minst to år siden sist krangel. 

Vi har begge kort lunte og sterke meninger, så den fasen vi hadde i starten måtte vi gjennom. 

Anonymkode: d3553...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 år nå, ennå ikke krangla. Krangel for meg er høylytt diskusjon og at vi er sure/sinte for noe. 

Diskusjoner har vi men vi evner å legge diskusjoner vi ikke er enig i døde. Vi har aldri gjort ting som har såret hverandre, kanskje det er en faktor i en krangel. Jeg er veldig trygg på mannen min. 

Anonymkode: 5dbb1...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kranglet omtrent med en gang vi ble sammen :P Har vært sammen i snart 8 år og gift i 1 1/2. For meg er det veldig deilig å bare si ting som det er, og ikke ta ting så høytidelig. For oss har det gjort at vi er så utrolig gode venner. Vi krangler høylytt, men den dårlige stemningen varer ikke lenge, maks et par timer. Så er det ofte at vi ler av det. Synes det er skummelt med de som aldri krangler :P

Anonymkode: 14fc1...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...