Gå til innhold

Trenger sårt ‘erfarne’ svar. Er denne testen positiv eller skyggestrek?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil også legge ved at denne er tatt med morgenurin kl 7 og min rugedag 11, så syns denne er da isåfall veldig svak test for så sent i forløpet😞 men kanskje dette er vanlig? Vi satt inn egg torsdag 7.mars. Dette er vårt 3. og siste frysforsøk og alt har vært negativt til nå😢

3C7FE704-A6F4-4DFA-B4E0-6D73ADA9D954.png

Anonymkode: d63cd...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig ikke en tråd hvor man må gjette seg frem til om man ser noe eller ei 

Her ser jeg klart en strek så gratulerer, du er gravid! 😃

Anonymkode: 0b69f...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg griner og ler om hverandre her.. tusen takk for svar, ingen av dere er usikre så da må jeg tørre å innse at det har gått denne gangen😭😍

Anonymkode: d63cd...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med de andre. Denne ser positiv ut. 😄 Jeg trodde ikke på mitt resultat heller, så jeg tok test flere dager og streken ble sterkere og sterkere. Det føltes veldig godt å se. 

Gratulerer og lykke til i tiden framover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, testene er egentlig veldig vanskelig å tolke feil: ser man strek = gravid. Tror man at man kaaaaanskje ser noe = ikke gravid/ta ny test om et par dager.

Anonymkode: 0b69f...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså, testene er egentlig veldig vanskelig å tolke feil: ser man strek = gravid. Tror man at man kaaaaanskje ser noe = ikke gravid/ta ny test om et par dager.

Anonymkode: 0b69f...934

Der bommer du så totalt😜 er det én ting her i verden som IKKE er svart/hvitt så er det graviditetstester😂 ser du strek kan det være skyggestrek.

Anonymkode: d63cd...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Der bommer du så totalt😜 er det én ting her i verden som IKKE er svart/hvitt så er det graviditetstester😂 ser du strek kan det være skyggestrek.

Anonymkode: d63cd...827

Skyggestrek er en veldig svak strek og ikke like lett å se som en gravid-strek som er sterk og lett å få øye på.

Anonymkode: 0b69f...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skyggestrek er en veldig svak strek og ikke like lett å se som en gravid-strek som er sterk og lett å få øye på.

Anonymkode: 0b69f...934

Og poenget ditt er? Hva mener du denne testen er da? Som hele tråden handler om egentlig.

Anonymkode: d63cd...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og poenget ditt er? Hva mener du denne testen er da? Som hele tråden handler om egentlig.

Anonymkode: d63cd...827

Jeg mener det jeg tidligere har skrevet, at testen er positiv 😊

Anonymkode: 0b69f...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...