Gå til innhold

Hva skal dere til sommern? Lei av charter men..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Surfing ja... forbered dere på å slå dere halvt ihjel og være blå fra topp til tå... og hver dag blir nok litt vel mye. Du skjønner hva jeg mener når du har prøvd 😂😝

Anonymkode: b9bc8...783

Vi har surfet i mange år. De fleste ferier går til surfedestinasjoner. 

Og til opplysning surfer man de dagene bølgene er bra. Resten av tida tar man livet med ro. 

Men takk for ekspertkommentar, morsomt å se meninger plukket ut av intet ✌🏼

Anonymkode: 71968...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎20‎.‎03‎.‎2019 den 21.11, Anonym bruker skrev:

Surfekurs i Bordeaux🏄🏼‍♀️ Det blir Glamping-ferie, med store telt med skikkelige senger, all inclusive på matfronten, og surfing og yoga hver dag for hele familien.

Ellers er Sørøst-England et godt tips. Masse nydelige strender, dyreparker, vakkert landskap og god mat. Bare en times kjøring fra Gatwick. Anbefales på det varmeste. 

Anonymkode: 71968...32c

Kjører dere bil selv i England, det tror jeg ikke jeg tør.

ellers er dette noe jeg har tenkt på, elsker alt som er britisk.

Anonymkode: e6a48...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjører dere bil selv i England, det tror jeg ikke jeg tør.

ellers er dette noe jeg har tenkt på, elsker alt som er britisk.

Anonymkode: e6a48...2c5

Ja, det går kjempefint. Det er alltid litt trafikk, så man ser da hvilken side de andre bilene kjører på😄 Neida, man venner seg fort på det. Veldig kjekt med bil i sør-England. Det er uendelig mye å se og oppleve❤️

Anonymkode: 71968...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også foreslått engelske badebyer. 

Om dere ikke liker å kjøre så kan dere jo ta tog/buss. Brighton er ikke rare stykket fra Gatwick. 

Ser ingen problem med å kjøre i England. Det er ryddig og velorganisert, og vanvittig billig med leiebil om dere tar shuttle-bus tilbudene nære flyplassen. Det går an å bestille og betale med kredittkort som har leiebilforsikring, slik at det ikke er krise om dere bulker en skjerm. 

Akkurat det med kjøringen.... om du snur deg for å rygge er det lurt å vri seg mot vinduet og ikke midten. 

Det er litt uvant å gire med venstre hånd, så man glipper lett på 2. gir. 

I starten litt uvant å sjekke bak speilet ved å kikke opp mot høyre, og se i døra, for der kikker man opp mot venstre. 

Ellers er det helt likt å kjøre. Må huske på at man har mye bil på venstre sida. Ellers er det helt likt, det er nettopp derfor man må huske at man har en laaaang side til  venstre. 

Anonymkode: a52db...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...