Gå til innhold

Hvis man er ung ufør, hvorfor har man barn? - Delt fra Til dere uføre/unguføre foreldere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det handler ikke om å være god mot eller ikke, det handler om at du velger barn uten å kunne betale for dem annet enn med penger fra nav og fellesskapet.

Anonymkode: f9695...c74

Hvis du er misunnelig på uføre, er det deg det er noe galt med. 

Anonymkode: 57b75...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe 🤣 Tullejente. Er livet kjipt mot deg ? Så du må ta det utover andre ? ❤ Da skulle ikke alenemødre ha barn heller da ? Der er det bare én forelder i husstanden, men hos uføre er det ihvertfall 1 og 1/2 . 

Anonymkode: 57b75...0d3

Å, er det ingen uføre som får barn utenfor forhold eller som opplever samlivsbrudd? Stilig.

Beklager altså, men denne tråden mer bekrefter enn avkrefter en del fordommer.

Det er noe som heter «ikke bit hånden som gir deg mat». Folk blir ikke noe mindre negative til den rause velferdsstaten ved at mottakerne er både frekke, utakknemlige og til og med aggressive, som vi ser i denne tråden her.

Anonymkode: cd28f...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så de som har ufør er ikke gode foreldre ? Hvor er logikken ? Man sover på dagen, da andre jobber, for så å være en supermamma når familien kommer hjem. 

Anonymkode: 57b75...0d3

Så da kan man sove på dagen og være superarbeidstaker på kvelden, evt være superarbeidstaker på dagen og sove om kvelden

Anonymkode: 0fcf3...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du er misunnelig på uføre, er det deg det er noe galt med. 

Anonymkode: 57b75...0d3

Misunnelig på uføre? Nei, overhodet ikke, hvor tar du det fra? De uføre jeg kjenner hadde gladelig byttet uføretrygd mot jobb. Jeg vil mye heller jobbe og ta vare på mine selv. 

Anonymkode: f9695...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min venninde som er 100% ufør er værdens beste mor og hun er faktisk en mye bedere mor en andre (helt friske) hun har en diagonose/sykdom som ikke går utover barna. Og hun kan ikke gå på jobb vær dag paga diagonosen. Barnefar klager heller aldri og han har like stor glede av og være far selvom mor har en diagonose og er ungufør. Jeg vet om hennes disgonose men diagonosen hennes er både privat og sensitiv. og jeg som person og venn  til vedkommende ønsker ikke og snakke om hennes diagonose. Men de er værdens beste omsorgspersoner. Det er dager som kan være vannskelige og da stiller venner/familie og barnefar opp. Både mor og far De er der får barna 100% selv i mors tøffe dager. Er hun og far der får de og mestrer sine oppgaver i og gi sine barn kjærlighet og omsorg og trygge rammer.

 

Jeg tenker det blir helt feil og dømme personer fordi de er uføre da tar man veldig mange under 1 kam. og jeg synes det er helt horribelt og sitte på en anonym skravle side og si at er du ufør så er du dårlig foreldre. eller burde mann ikke få barn. Når mann ikke kjenner vedkommende eller vedkommendes situasjon. Det kalles og diskriminere og være full av fordommer. Som sagt så finnes det ( ikke medfødte diagonoser )som ikke går utover barna. Eller (mildere medfødte diagonoser )som ikke går utover barna. Men som går utover og mestre en krevende jobb med kriterier og spesielle oppgaver som må gjennomføres hver dag. Det kan faktisk ikke sammenlignes. 

Anonymkode: 637d4...0c1

-diagnose

-verden

-vanskelig 

får = for

1 kam = samme kam

Når mann = når man

 

Anonymkode: 04f5d...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en langt større trussel mot det samfunnet vi lever i at så mange som har så lite evne til å tilegne seg kunnskap og innsikt formerer seg, enn at noen få som har fått ung uføretrygd får barn!

Uføretrygd, enten den er fått som ung eller eldre, trenger heller ikke være noe man har resten av livet. Noen blir til og med uføretrygdet fordi helsevesenet jobber for sakte slik at de ikke er ferdig utredet og dermed heller ikke har fått tilbud om behandling før aap-perioden er oppbrukt.

Men manglende kunnskap og innsikt og medmenneskelighet er en langt større trussel for samfunnet vårt, for det gir dessverre også muligheten for populistiske meninger uten forankring i kunnskap og fakta få florere, og det gir populistiske partier muligheten  til å styre landet i grøfta. Med velsignelse og hylles fra den gemene hop - som selv da vil fortsette å skylde på "de uføre". Det verste er at de faktisk tror på det selv.

Anonymkode: b76a4...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et bedre spørsmål er hvorfor flyktninger peiser på med unger mens de er på rømmen og diverse mottak. Det er verre.

En som er ufør vil nok bare ha et normalt liv, og barna vil vokse opp trygt og godt, om ikke annet. 

Anonymkode: 40040...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle folk må få kunne bestemme over sitt eget liv uten andres innblandelse. Uføre eller ungeuføre som får barn får vel barn på samme linje og grunnlag som andre friske? Hvorfår egenklig lage en tråd hvor det står hvorfår ungeuføre eller uføre får barn? Bare for og mobbe og trolle mennesker i en sårbar situasjon? Da er det vel bedere og spørre alle som velger og få barn hvorfår de får barn istedenfor og hakke på og diskrininere og mobbe en spesiell gruppe med mennesker i en situasjon de ikke ønsker og være i! Som jeg har sagt før og sier i gjen er følgende 1 både uføre og unguføre har lov til og få barn uansett hvor mye en måtte mene om det og de kan også være like gode foreldre som alle andre. og mye bedere foreldre en andre så kalte friske dette stedet er jo ett godt eksempel ser jo at det er mange foreldre her med en diskriminerende og mobbende og fordommsfull holdning til uføre ung uføre.

2 det finnes også uføre unguføre som jobber og får ytelsen men kanskje har de en sykdom/skade som gjør at en ikke kan jobbe 100%.

3 det finnes uføre unguføre som blir gravide uplanlagt men velger og beholde og klarer fint og være foreldre selvom de er uføre ung uføre og ikke jobber 100%

 

Og være ufør ungufør betyr ikke at en er en dårlig omsorgs person i det hele tatt.

Og til dere som liker og hakke ned på uføre unguføre burde finne en annen hoppy fordi og bli ufør kan skje den beste! Og hvem vet det finnes mange uføre unguføre som også har en viktig og krevende jobb. og det kan også hende at denne personen som ble ufør hadde en mye bedere jobb og utdannelse før pesonen ble ufør ung ufør en en som fks er 100%frisk per dags dato.

Det finnes både topp utdannede leger advokater lærere osv som hadde denne jobben før de fks havnet i en ulykke eller fikk en diagonose som gjore at de ble uføre/ung uføre og da de ble uføre/ung uføre og senere i live møter de mr right eller miss right og velger og få barn sammen på lik og samme linje og grunnlag som alle andre.

Hadde du dere likt om folk hadde sakt at kvinner som ikke kan få barn på naturlig måte ikke burde få mulighet eller ikke fortjener og få barn? Eller fordi holdningene til mange her er så ræva at de ikke fortjener og være foreldere og ikke fortjener og få barn? Eller at homofile ikke bør få barn eller ikke fortjener og få barn? Eller alene forsørgere eller personer som er alene ikke burde ha eller få barn? Det kalles og diskriminere og det er også straffbart! Det er ingen lov i norges lover som sier at uføre eller unge uføre ikke skal få lov til og få barn og det er deres valg om de ønsker det eller ikke så det er vel bedere og fokusere på eget liv en og bruke tid og krefter på og gjøre kriminelle ting som og hakke ned og diskriminere andre? 

Det er mange ting en er uenig i her i værden  og det er faktisk bedere noen ganger og holde munn og være høfelig istedenfor og åpne munnen og diskriminere og være fordommsfull.

Til TS som lagde denne tråden Du sank jo veldig lavt da som måtte ty til og lage denne tråden for og diskriminere folk i mange forsjellige situasjoner har du spurt de uføre ung uføre hvorfår de er uføre eller hva noen av de også jobber med? De forsørger jo familien sin de også! Dette sier jo mer om deg og de som støtter deg en uføre/ung uføre som også er fantastiske foreldre.

Anonymkode: 0aae3...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle folk må få kunne bestemme over sitt eget liv uten andres innblandelse. Uføre eller ungeuføre som får barn får vel barn på samme linje og grunnlag som andre friske? Hvorfår egenklig lage en tråd hvor det står hvorfår ungeuføre eller uføre får barn? Bare for og mobbe og trolle mennesker i en sårbar situasjon? Da er det vel bedere og spørre alle som velger og få barn hvorfår de får barn istedenfor og hakke på og diskrininere og mobbe en spesiell gruppe med mennesker i en situasjon de ikke ønsker og være i! Som jeg har sagt før og sier i gjen er følgende 1 både uføre og unguføre har lov til og få barn uansett hvor mye en måtte mene om det og de kan også være like gode foreldre som alle andre. og mye bedere foreldre en andre så kalte friske dette stedet er jo ett godt eksempel ser jo at det er mange foreldre her med en diskriminerende og mobbende og fordommsfull holdning til uføre ung uføre.

2 det finnes også uføre unguføre som jobber og får ytelsen men kanskje har de en sykdom/skade som gjør at en ikke kan jobbe 100%.

3 det finnes uføre unguføre som blir gravide uplanlagt men velger og beholde og klarer fint og være foreldre selvom de er uføre ung uføre og ikke jobber 100%

 

Og være ufør ungufør betyr ikke at en er en dårlig omsorgs person i det hele tatt.

Og til dere som liker og hakke ned på uføre unguføre burde finne en annen hoppy fordi og bli ufør kan skje den beste! Og hvem vet det finnes mange uføre unguføre som også har en viktig og krevende jobb. og det kan også hende at denne personen som ble ufør hadde en mye bedere jobb og utdannelse før pesonen ble ufør ung ufør en en som fks er 100%frisk per dags dato.

Det finnes både topp utdannede leger advokater lærere osv som hadde denne jobben før de fks havnet i en ulykke eller fikk en diagonose som gjore at de ble uføre/ung uføre og da de ble uføre/ung uføre og senere i live møter de mr right eller miss right og velger og få barn sammen på lik og samme linje og grunnlag som alle andre.

Hadde du dere likt om folk hadde sakt at kvinner som ikke kan få barn på naturlig måte ikke burde få mulighet eller ikke fortjener og få barn? Eller fordi holdningene til mange her er så ræva at de ikke fortjener og være foreldere og ikke fortjener og få barn? Eller at homofile ikke bør få barn eller ikke fortjener og få barn? Eller alene forsørgere eller personer som er alene ikke burde ha eller få barn? Det kalles og diskriminere og det er også straffbart! Det er ingen lov i norges lover som sier at uføre eller unge uføre ikke skal få lov til og få barn og det er deres valg om de ønsker det eller ikke så det er vel bedere og fokusere på eget liv en og bruke tid og krefter på og gjøre kriminelle ting som og hakke ned og diskriminere andre? 

Det er mange ting en er uenig i her i værden  og det er faktisk bedere noen ganger og holde munn og være høfelig istedenfor og åpne munnen og diskriminere og være fordommsfull.

Til TS som lagde denne tråden Du sank jo veldig lavt da som måtte ty til og lage denne tråden for og diskriminere folk i mange forsjellige situasjoner har du spurt de uføre ung uføre hvorfår de er uføre eller hva noen av de også jobber med? De forsørger jo familien sin de også! Dette sier jo mer om deg og de som støtter deg en uføre/ung uføre som også er fantastiske foreldre.

Anonymkode: 0aae3...d0f

Ingenting av dette blir mer sant av at du gjentar deg. Og gjentar deg. Og gjentar deg.

Anonymkode: ee911...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Anonym bruker said:

Misunnelig på uføre? Nei, overhodet ikke, hvor tar du det fra? De uføre jeg kjenner hadde gladelig byttet uføretrygd mot jobb. Jeg vil mye heller jobbe og ta vare på mine selv. 

Anonymkode: f9695...c74

Det virker jo sånn da siden du har ett så stort behov for og diskriminere! Uføre/ung uføre forsørger barna og familien sin de også. Betaler skatt gjør de og. Noen av det jobber vedsiden av og være ufør/ung ufør også.

Anonymkode: 0aae3...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle folk må få kunne bestemme over sitt eget liv uten andres innblandelse. Uføre eller ungeuføre som får barn får vel barn på samme linje og grunnlag som andre friske? Hvorfår egenklig lage en tråd hvor det står hvorfår ungeuføre eller uføre får barn? Bare for og mobbe og trolle mennesker i en sårbar situasjon? Da er det vel bedere og spørre alle som velger og få barn hvorfår de får barn istedenfor og hakke på og diskrininere og mobbe en spesiell gruppe med mennesker i en situasjon de ikke ønsker og være i! Som jeg har sagt før og sier i gjen er følgende 1 både uføre og unguføre har lov til og få barn uansett hvor mye en måtte mene om det og de kan også være like gode foreldre som alle andre. og mye bedere foreldre en andre så kalte friske dette stedet er jo ett godt eksempel ser jo at det er mange foreldre her med en diskriminerende og mobbende og fordommsfull holdning til uføre ung uføre.

2 det finnes også uføre unguføre som jobber og får ytelsen men kanskje har de en sykdom/skade som gjør at en ikke kan jobbe 100%.

3 det finnes uføre unguføre som blir gravide uplanlagt men velger og beholde og klarer fint og være foreldre selvom de er uføre ung uføre og ikke jobber 100%

 

Og være ufør ungufør betyr ikke at en er en dårlig omsorgs person i det hele tatt.

Og til dere som liker og hakke ned på uføre unguføre burde finne en annen hoppy fordi og bli ufør kan skje den beste! Og hvem vet det finnes mange uføre unguføre som også har en viktig og krevende jobb. og det kan også hende at denne personen som ble ufør hadde en mye bedere jobb og utdannelse før pesonen ble ufør ung ufør en en som fks er 100%frisk per dags dato.

Det finnes både topp utdannede leger advokater lærere osv som hadde denne jobben før de fks havnet i en ulykke eller fikk en diagonose som gjore at de ble uføre/ung uføre og da de ble uføre/ung uføre og senere i live møter de mr right eller miss right og velger og få barn sammen på lik og samme linje og grunnlag som alle andre.

Hadde du dere likt om folk hadde sakt at kvinner som ikke kan få barn på naturlig måte ikke burde få mulighet eller ikke fortjener og få barn? Eller fordi holdningene til mange her er så ræva at de ikke fortjener og være foreldere og ikke fortjener og få barn? Eller at homofile ikke bør få barn eller ikke fortjener og få barn? Eller alene forsørgere eller personer som er alene ikke burde ha eller få barn? Det kalles og diskriminere og det er også straffbart! Det er ingen lov i norges lover som sier at uføre eller unge uføre ikke skal få lov til og få barn og det er deres valg om de ønsker det eller ikke så det er vel bedere og fokusere på eget liv en og bruke tid og krefter på og gjøre kriminelle ting som og hakke ned og diskriminere andre? 

Det er mange ting en er uenig i her i værden  og det er faktisk bedere noen ganger og holde munn og være høfelig istedenfor og åpne munnen og diskriminere og være fordommsfull.

Til TS som lagde denne tråden Du sank jo veldig lavt da som måtte ty til og lage denne tråden for og diskriminere folk i mange forsjellige situasjoner har du spurt de uføre ung uføre hvorfår de er uføre eller hva noen av de også jobber med? De forsørger jo familien sin de også! Dette sier jo mer om deg og de som støtter deg en uføre/ung uføre som også er fantastiske foreldre.

Anonymkode: 0aae3...d0f

Oj oj oj, jeg pleier å elske retting av skrivefeiler, men dette ble for mye for meg 😩

Anonymkode: 04f5d...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Ingenting av dette blir mer sant av at du gjentar deg. Og gjentar deg. Og gjentar deg.

Anonymkode: ee911...6a7

? Har du ett problem med det kanskje dust.

Anonymkode: 0aae3...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Anonym bruker said:

Oj oj oj, jeg pleier å elske retting av skrivefeiler, men dette ble for mye for meg 😩

Anonymkode: 04f5d...b40

Herregud så barnslig og pirkete da om du ikke skjønte så la vær og klage.

Anonymkode: 0aae3...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

? Har du ett problem med det kanskje dust.

Anonymkode: 0aae3...d0f

Jeg er ikke i tvil om at det finnes uføre som er både trygge og gode omsorgsgivere.

Jeg tror bare ikke du er en av de.

Anonymkode: 04f5d...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å, er det ingen uføre som får barn utenfor forhold eller som opplever samlivsbrudd? Stilig.

Beklager altså, men denne tråden mer bekrefter enn avkrefter en del fordommer.

Det er noe som heter «ikke bit hånden som gir deg mat». Folk blir ikke noe mindre negative til den rause velferdsstaten ved at mottakerne er både frekke, utakknemlige og til og med aggressive, som vi ser i denne tråden her.

Anonymkode: cd28f...0ee

Er det så rart at folk blir aggressive da? Mener du at alle uføre skal stå med lua i hånden og være takknemlig hele tiden? Det er faktisk utrolig hvor mye uføre må tåle av hets, og dette tilbakevendende spørsmålet om de bør får lov til å få barn tar virkelig kaken. Hva er alternativet, mener du? Tvangssterilisering? 

Min nærmeste venninne er ufør, på grunn av en legetabbe da hun var 14-15 år. På grunn av denne tabben vil hun nok ikke leve like lenge som oss andre, og hun smerter hver dag. Skulle hun stoppet livet ved 15, mener du? Aldri gått videre?

Problemet er ikke at uføre får barn, det er NAV sine regler som til tider virker mot sin hensikt, samt et arbeidsmarked som ikke er fleksibelt nok. De aller fleste uføre hadde nok klart en fleksibel arbeidstid, men slike tiltak er det lite av. Litt annerledes med egne barn under eget tak da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oj oj oj, jeg pleier å elske retting av skrivefeiler, men dette ble for mye for meg 😩

Anonymkode: 04f5d...b40

Typisk å si slik når man ikke har noe bedre å komme med. 

Anonymkode: 40040...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Mener du at man leve ensom resten av livet hvis man er ung ufør?

Anonymkode: 4de52...96f

 

Just now, Anonym bruker said:

Jeg er ikke i tvil om at det finnes uføre som er både trygge og gode omsorgsgivere.

Jeg tror bare ikke du er en av de.

Anonymkode: 04f5d...b40

Oioi se der! Har jeg sagt at jeg er ufør i såfall hvor står det da? Jeg har både barn og mann og vi klarer oss veldig bra du kjenner meg ikke og ikke vet du hvem jeg er så hvordan kan du sitte bak en skjerm og gjemme deg og si sånt til folk du ikke aner hvem er? I gjen du gjorde det vel bare får og trolle og få meg sur men der lyktes du desverre ikke! Så barnslig og umodent omg skjerp deg! 

Anonymkode: 0aae3...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Typisk å si slik når man ikke har noe bedre å komme med. 

Anonymkode: 40040...454

Ja folk har veldig lite og finne på. Utrolig barnslig og umoden holdning!

Anonymkode: 0aae3...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2019 den 19.50, Anonym bruker skrev:

Min venninde som er 100% ufør er værdens beste mor og hun er faktisk en mye bedere mor en andre (helt friske) hun har en diagonose/sykdom som ikke går utover barna. Og hun kan ikke gå på jobb vær dag paga diagonosen. Barnefar klager heller aldri og han har like stor glede av og være far selvom mor har en diagonose og er ungufør. Jeg vet om hennes disgonose men diagonosen hennes er både privat og sensitiv. og jeg som person og venn  til vedkommende ønsker ikke og snakke om hennes diagonose. Men de er værdens beste omsorgspersoner. Det er dager som kan være vannskelige og da stiller venner/familie og barnefar opp. Både mor og far De er der får barna 100% selv i mors tøffe dager. Er hun og far der får de og mestrer sine oppgaver i og gi sine barn kjærlighet og omsorg og trygge rammer.

 

Jeg tenker det blir helt feil og dømme personer fordi de er uføre da tar man veldig mange under 1 kam. og jeg synes det er helt horribelt og sitte på en anonym skravle side og si at er du ufør så er du dårlig foreldre. eller burde mann ikke få barn. Når mann ikke kjenner vedkommende eller vedkommendes situasjon. Det kalles og diskriminere og være full av fordommer. Som sagt så finnes det ( ikke medfødte diagonoser )som ikke går utover barna. Eller (mildere medfødte diagonoser )som ikke går utover barna. Men som går utover og mestre en krevende jobb med kriterier og spesielle oppgaver som må gjennomføres hver dag. Det kan faktisk ikke sammenlignes. 

Anonymkode: 637d4...0c1

OMG! Er det virkelig mulig med så mange skrivefeil????!!!!

Anonymkode: e036f...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg er ikke i tvil om at det finnes uføre som er både trygge og gode omsorgsgivere.

Jeg tror bare ikke du er en av de.

Anonymkode: 04f5d...b40

Tror heller det er deg det er noe feil med. og du som er dårlig omsorgs person som synker så lavt ved og snakke slik til folk du ikke aner hvem er. stakkars barna dine som har foreldre som mobber og diskrininerer og er fordommsfulle slik som deg! Jeg mobber og diskriminerer i hvertfall ikke. Men isteden passer på barna mine og sørger for og gi dem alt av kjærlighet og trygge rammer og god oppførsel.  Selfølgelig er ikke  alle enige i alt og har forskjellige meninger kan en ha. men nettvett burde jo en ha også.  og vite hvordan mann snakker til hverandre. Og det er det jo tydelig at du ikke vet!

Anonymkode: 0aae3...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg er ikke i tvil om at det finnes uføre som er både trygge og gode omsorgsgivere.

Jeg tror bare ikke du er en av de.

Anonymkode: 04f5d...b40

Der dreit du deg ut gitt!

Anonymkode: 0aae3...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2019 den 19.10, Anonym bruker skrev:

Orker du å ta seg av barn orker du også å jobbe (om ikke fulltid). Mange velger barn på bekostning av jobb. Det har ikke AS Norge råd til i fremtiden.

Vi vet også at uføre går i arv.

Det blir selvfølgelig noe annet. Men da lurer man på om de orker ta seg av barnet.

Nei, men stakkars pappa som må jobbe 200%.

Se 3.

Det finnes det en løsning på.

Anonymkode: 8dc09...21a

1. Erna oppfordrer folk til å få barn.  

2. Man klarer ofte det man må. Pluss at barnet kan ha en til forelder. 

3. Stakkars PAPPA? Det er mange damer som i praksis er helt alene med barn og dermed «jobber 200%». Jeg tenker disse fedrene -og mødrene- som har uføre livspartnere visste hva de bega seg inn på, og er villig til å gjøre den ekstra jobben, slik at de kan få oppleve å være foreldre. 

4. 

5. Det der var bare kynisk og slemt. 

Anonymkode: 7c308...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

 

Oioi se der! Har jeg sagt at jeg er ufør i såfall hvor står det da? Jeg har både barn og mann og vi klarer oss veldig bra du kjenner meg ikke og ikke vet du hvem jeg er så hvordan kan du sitte bak en skjerm og gjemme deg og si sånt til folk du ikke aner hvem er? I gjen du gjorde det vel bare får og trolle og få meg sur men der lyktes du desverre ikke! Så barnslig og umodent omg skjerp deg! 

Anonymkode: 0aae3...d0f

Du vet at du har sitert 2 forskjellige anoyme her? Hvor pokker er jeg umoden og barnslig? Skal du lange ut mot folk, så får du for pokker klare å sitere rett

Anonymkode: 4de52...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...