Gå til innhold

Normalt at jenter i sjetteklasse farger øyenbrynene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jenter på 11 år som skal farge øyenbrynene "fordi de ikke er noe pene uten". Er dette virkelig normalt eller et tegn på dårlig mental helse?

Anonymkode: 6e1a4...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vanlig her i alle fall.

Er vel mest et uttrykk for at hun har et usunnt forbilde. Om det nå er moren, tanten, naboen, en eldre venninne....

Anonymkode: 853d1...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke normalt her i alle fall. Her har de begynt i siste halvdel av 7 klasse å prøve ut litt forsiktig sminke. Tror ikke hun eldste farget de før 10 klasse. Hun yngste går i 8 klasse og farger ikke. 

Anonymkode: 4685c...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei! Og hvis foreldrene sier ja, så er de evneveike doruller

Anonymkode: 1991a...e93

Det tenker jeg og! Jeg er HI. Det er snakk om et par jenter og de bruker allerede sminke daglig på skolen, det har de gjort i et år eller to.

Anonymkode: 6e1a4...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte farge på bryn og øyevipper i 6. Klasse , men ikke så mørkt som er in/ vanlig i dag. Jeg har helt lyse nesten hvite hår. Så jeg gjorde det fordi jeg følte meg mere vel selv. Jeg hadde ikke latt barnet mitt farget øyebryn svart for motens skyld. Men barna ser jo at vi mammaer sminker oss, så interessen smitter jo over på dem. 

Anonymkode: 3b698...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er alt normalt, jenter ned i 5 og 6 klasse ser på paradise hotell, og andre søppelprogrammer. Følger bloggere på nett og blir opplært tilst naturlig ikke er greit. 

 

Anonymkode: f993b...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...