Gå til innhold

Skylder jeg ham et siste møte når vi for en gangs skyld er i samme bygd? Lang historie


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for innspill. Tenkte kommentere på et par ting. At jeg ikke betyr noe lengre for ham det er synsing som er feil. Forstår det kan virke provoserende at jeg er så skråsikker i min sak men man må nesten ha opplevd den typen forelskede og begjær for å forstå. Nei, hans verden dreier ikke rundt meg men jeg har nok en plass fortsatt. 

Dessuten kjenner jeg at han fortsatt nå og da har en sterk erotisk tiltrekningskraft på meg.

Jeg gjør det også fordi jeg har et reelt behov for å unnskylde meg. Ikke for å få det bedre med meg selv.

Jeg har bestemt meg for å sende en melding til en han skal være med i kveld og be om å få høre hans tanker. Han kjenner ham godt, og meg litt. Jeg vet at han har henvendt seg til ham ila den verste fasen.

Hi

Anonymkode: d05bc...3a6

Ja, det er sant. Det er vanskelig for oss som ikke har opplevd en sånn forelskelse eller begjær å forstå hva du snakker om.

For the record så har jeg også en jeg har hatt et sånt forhold til som du beskriver. Ganske lik historie egentlig.. Jeg brøt kontakten, og jeg har savnet litt den bekreftelsen han ga meg i den tiden vi hadde en relasjon. Og jeg har i trøtte stunder dagdrømt om hvor stor effekt det ville ha på oss begge den dagen vi plutselig møtte hverandre igjen. At det ville være overveldende. Så jeg addet ham på Snapchat igjen.. og vet du hva? Han svarte aldri på mine fremstøt på et hei og hallo. 

Og når jeg ser tilbake på det så var det behovet for å vite at jeg fortsatt var attraktiv og at jeg fortsatt hadde amme effekt på ham som før, Fordi jeg følte meg usynlig i mitt eget forhold. Potensielt så kunne jeg ødelagt mye for han - hvis han hadde vært så interessert i meg som jeg gikk og dagdrømte om.. men han gadd ikke svare meg en gang :D:D 

Så hvem vet. Kanskje du klarer å lokke frem dette begjæret som han føler for deg dersom dere møtes igjen, men det er kanskje ikke det beste for han

Anonymkode: 84030...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du leker med ilden hvis du fortsatt tenner på ham. Du sier du oppførte deg skikkelig stygt mot ham, vil du gjøre det samme mot mannen og barna? Dette er en egotripp. Ikke prøv å fortelle deg selv noe annet. Du har tydeligvis ikke bedret deg som menneske etter dette. 

Anonymkode: 524aa...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir spennende å høre oppdateringene her...

Anonymkode: 46e2a...007

Fått svar fra kompisen hans allerede 

Hi

 

Anonymkode: d05bc...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fått svar fra kompisen hans allerede 

Hi

 

Anonymkode: d05bc...3a6

Oooooog?

Anonymkode: 46e2a...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oooooog?

Anonymkode: 46e2a...007

Ikkje faen. Eg vett koss du opererer. Det er ingenting for han å vinna på at du leker videre. Han elsker deg fortsatt men trenger ikkje smuler fra deg lengre.

Ka vil du nå? Eg e glad i deg og vil at du skal ha det bra men han e en av mine beste venner. Skal du ha tak i han så må det være for å være seriøs. Men du e jo godt gift og har alltid elsket å prate så høgt om det. Du har trampa så hardt på tilliten hans så mange ganger. Så er det bare for å sei hallo så kan du glømma det. Kor e du?

Anonymkode: d05bc...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikkje faen. Eg vett koss du opererer. Det er ingenting for han å vinna på at du leker videre. Han elsker deg fortsatt men trenger ikkje smuler fra deg lengre.

Ka vil du nå? Eg e glad i deg og vil at du skal ha det bra men han e en av mine beste venner. Skal du ha tak i han så må det være for å være seriøs. Men du e jo godt gift og har alltid elsket å prate så høgt om det. Du har trampa så hardt på tilliten hans så mange ganger. Så er det bare for å sei hallo så kan du glømma det. Kor e du?

Anonymkode: d05bc...3a6

En god kamerat ❤️ Hør på han..

Anonymkode: 84030...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En god kamerat ❤️ Hør på han..

Anonymkode: 84030...80c

Og ut fra kompisens svar så er det tydelig at du ikke skylder ham et siste møte - du skylder ham å holde deg unna.. 

Anonymkode: 84030...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...