Gå til innhold

Synes dere jeg burde ha veto på fargevalg etc her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men blir det finere? Du synes det, men synes han? Eller bor han nå i et hus han egentlig ikke liker fargene i? Du skriver også at når han har prøvd å hjelpe til, så slurver han. Etter din målestokk det og? Forstår på en måte at han har gitt litt opp og ikke bidrar. Spesielt når du har slike metoder som i dette tilfellet med pipa.

Nei, jeg synes ikke du skal male mursteinspipa når han har gitt uttrykk for at han ønsker den slik den er. Dessuten kjører man ikke bare i gang å male murstein. Da blir det garantert ikke finere hos dere.... Her må det murpuss til først. 

Anonymkode: 3a3cd...681

Han slurver virkelig. Feks begynner å male uten å vaske veggen først. Er fornøyd med rensing av malekoster mens de fortsatt har ganske tydelig mer maling i seg. 

Han synes det blir veldig fint her sier han. Og han synes heller ikke den grelle fargen vi har i stua er særlig pen. Det er bare lettest å ikke gjøre noe med det. For det er jo greit nok. 

Og neida, jeg skulle naturligvis gjort ordentlige undersøkelser for hvordan man skulle gjort med pipa. Jeg skrev her i hui og hast, og skrev bare "male", men jeg setter ikke i gang med noe uten å sette meg ordentlig inn i ting. 

Anonymkode: 18e36...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...