Gå til innhold

Tor Mikkel Waras samboer er siktet?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, amandine skrev:

Nei, hun er nok antakelig rød. Not.

Det sa jeg ikke. Minner bare om at hun ikke er Tor Mikkel,og ikke er politiker. Husk at Gro Harlem var gift med en høyremann.

Uansett, dette er jo helt vilt...

Endret av Hjertefru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Hjertefru skrev:

Det sa jeg ikke. Minner bare om at hun ikke er Tor Mikkel, ikke er politiker. Husk at Gro Harlem var gift med en høyremann.

Uansett, dette er jo helt vilt...

Hun har jo profilert seg ganske heftig i debatten, og vært ganske tydelig på synspunktene sine, så om hun ikke direkte er frp-medlem ( jeg vet ikke, altså) er det vel ikke mye tvil om at hun befinner seg langt på den mørkeblå siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, amandine skrev:

Hun har jo profilert seg ganske heftig i debatten, og vært ganske tydelig på synspunktene sine, så om hun ikke direkte er frp-medlem ( jeg vet ikke, altså) er det vel ikke mye tvil om at hun befinner seg langt på den mørkeblå siden.

Ok. Jeg har knappest visst hvem dama er før i dag. Fikk bare med meg at hun tidligere i uka hadde noen merkelige utspill ang kameraovervåking. Stusset da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan være, men han er nå en gang rølpete. 

Anonymkode: e1b32...dea

Jeg så ham i noen av episodene av Farmen kjendis og fikk faktisk et annet inntrykk av ham. Rølpete helt klart, men også noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er skyldig i dette, da er det nesten som et Munchausen by proxy-syndrom, bare at hun ikke gjør det med barn, men ting for å få oppmerksomhet. Med så mye overvåkning hun må ha visst de var omgitt av, så måtte hun jo vite at hun ville bli oppdaget. Veldig pussig hele greia.

Anonymkode: dc000...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, frk Nilsen skrev:

De har nok et par ess i ermet, det er en utømmelig kilde med upålitelig skrot

😂😂😂

Får se om partilederen klarer å tie ihjel eller "glemme" denne saken. Jeg ler, men synes egentlig det er svært trist og skremmende at samboeren til justisministeren har så lite respekt for nettopp det som er hans ansvarsområde. 

Anonymkode: f2e8b...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Iiiiik skrev:

Jeg så ham i noen av episodene av Farmen kjendis og fikk faktisk et annet inntrykk av ham. Rølpete helt klart, men også noe annet. 

Enig. Syns han er en fin fyr. Ustrukturert ja, men virker som et åpent og snilt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Iiiiik skrev:

Jeg så ham i noen av episodene av Farmen kjendis og fikk faktisk et annet inntrykk av ham. Rølpete helt klart, men også noe annet. 

Det er forskjell på Charter-Svein og Farmen-Svein. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde vært god underholdning hvis det ikke hadde vært så alvorlig. Alle sakene som nevnes her, det politiske livet i FRP hadde egnet seg godt for en realityserie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

At han går ut og sier at han håper PST tar feil, sier jo ganske mye om den mannen...

Anonymkode: dc000...b0d

Han vil heller at det skal være terror. Det sier jo alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, sug lut skrev:

Han vil heller at det skal være terror. Det sier jo alt.

Ville vært så mye enklere å selge i valgkampen, det er jo det som teller...

Anonymkode: dc000...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Kakkmaddafakka skrev:

Det er forskjell på Charter-Svein og Farmen-Svein. 

Jeg kjenner ikke Charter-Svein, har ikke behov for å bli kjent med ham heller. Ikke engang via TV-skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, amandine said:

Hun har jo profilert seg ganske heftig i debatten, og vært ganske tydelig på synspunktene sine, så om hun ikke direkte er frp-medlem ( jeg vet ikke, altså) er det vel ikke mye tvil om at hun befinner seg langt på den mørkeblå siden.

Langt ute på den mørkeblå siden, hun er sikkert ond da.

Er det ikke deilig å ha noen å hate?

Anonymkode: a51f5...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det at hun nekter straffeskyld. Det er bare å se hva PST greier å hoste opp av beviser.

Anonymkode: dc000...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet! Først Vy og nå dette.... Nytt på Nytt mangler ikke materiale denne uken!

Anonymkode: 33ede...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Herlighet! Først Vy og nå dette.... Nytt på Nytt mangler ikke materiale denne uken!

Anonymkode: 33ede...feb

Nytt på nytt spilles inn torsdager..så spent på morgendagens 

Anonymkode: f4f5b...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

At han går ut og sier at han håper PST tar feil, sier jo ganske mye om den mannen...

Anonymkode: dc000...b0d

 

1 time siden, sug lut skrev:

Han vil heller at det skal være terror. Det sier jo alt.

Jeg tror nok at han (Carl I. Hagen) tenker på Wara og familien. Hvor forferdelig det må være om det viser seg at hun faktisk står bak dette. Det behøver ikke være en politisk agenda bak alt en politiker sier..

Endret av MarshOfDecay
Presisere hvem jeg skrev om.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får dere stoppe heksejaken. Når trollene til venstresiden spretter frem kvinnesterke ser det ikke pent ut.

Hun er ikke politiker og har ingen sentrale samfunnsverv. Det er ingen ting som tyder på at Wara visste om dette. Jeg kan ikke noen grunn til at dette skal hefte ved han og han burde kunne komme tilbake like fullt som før. Dette er heller ingen sak som hefter ved FRP og det er ingen grunn til at de skulle få avsky eller symparti for dette. Vi har sluttet med å straffe noen for noe som vi vet andre har gjort.

Anonymkode: a51f5...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MarshOfDecay skrev:

 

Jeg tror nok at han (Carl I. Hagen) tenker på Wara og familien. Hvor forferdelig det må være om det viser seg at hun faktisk står bak dette. Det behøver ikke være en politisk agenda bak alt en politiker sier..

Det kan man jo håpe. I den leiren er det imidlertid sjelden tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Langt ute på den mørkeblå siden, hun er sikkert ond da.

Er det ikke deilig å ha noen å hate?

Anonymkode: a51f5...476

 

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå får dere stoppe heksejaken. Når trollene til venstresiden spretter frem kvinnesterke ser det ikke pent ut.

Hun er ikke politiker og har ingen sentrale samfunnsverv. Det er ingen ting som tyder på at Wara visste om dette. Jeg kan ikke noen grunn til at dette skal hefte ved han og han burde kunne komme tilbake like fullt som før. Dette er heller ingen sak som hefter ved FRP og det er ingen grunn til at de skulle få avsky eller symparti for dette. Vi har sluttet med å straffe noen for noe som vi vet andre har gjort.

Anonymkode: a51f5...476

Er det ikke deilig å ha noen å hate? Det blir fort kaldt i glasshuset når man kaster stein i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, sug lut skrev:

Det kan man jo håpe. I den leiren er det imidlertid sjelden tilfelle.

Ja, det kan jeg være enig i 🤣

Men i dette tilfellet tror og håper jeg det ikke er tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
7 timer siden, Iiiiik skrev:

 Har de flere herlige kandidater som justisminister, mon tro? 

Tja, de slenger jo om seg med nobelkandidater i alle statsrådposter. 

Dette er FrPs beste folk, dere! Ikke bunnslammet nederst på kommunelistene: de BESTE, dyktigste folka; partiets enere, de skarpeste hodene de klarer å spa opp. Listhaug, Sandberg, Amundsen og Anundsen, alle de glupeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...