Gå til innhold

Hva tror dere om MJ "dokumentaren"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette var et flott svar. 

Det er vanskelig å forklare hvor korrupt justissystemet i USA kan være, men om man vet litt rundt det så er det ikke vanskelig å tro at berømmelsen og pengene til MJ var nok for å få han frikjent i rettsystemet opp mot de som ikke har noenting. 

Hun ene i juryen forteller til og med at hun ble sint på moren til offeret da hun brukte pekefingeren mot juryen, og dermed stemte for MJs uskyld 😳 

kan godt hende den ene familien der var kun ute etter penger. Men de historiene som vises i dokumentaren, de er ekte. 

Du nevner truslene og hatet Robson og Safechuck med familier må leve med. Det er et godt poeng. De velger å leve med dette ute i det offentlige rom, til tross for risikoen, ødelagte karrierer og skammen. Fordi det er verre å gå med det alene. Det er faktisk verre for dem. Det er så grusomt. 

Nå mangler det bare at Maccauley Culkin tar til ordet. 

Anonymkode: 10a1c...ac7

Tror Culkin har for mye å tape på å stå frem. Han er jo gudfar til Paris om jeg ikke husker feil. Og hadde store problemer med sin egen biologiske familie og jeg tror Jacksonfamilien ble hans familie.

Hvis han står frem vil han nok miste dem og utsette jacksonbarna for enda mer sorg

Anonymkode: d5710...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutes ago, Anonym bruker said:

Tror Culkin har for mye å tape på å stå frem. Han er jo gudfar til Paris om jeg ikke husker feil. Og hadde store problemer med sin egen biologiske familie og jeg tror Jacksonfamilien ble hans familie.

Hvis han står frem vil han nok miste dem og utsette jacksonbarna for enda mer sorg

Anonymkode: d5710...e2f

Ja, det har du nok rett i. Det blir aldri å skje. Men når man ser den systematiske manipulasjonen Guttene til MJ ble utsatt for. På et helt ekstremt emosjonelt plan, så tenker jeg at svaret på gåten «hvorfor ble Culkins historie så trist», ligger i hans historie med MJ. Jeg tror Culkin var en av MJs ofre. Bare på noen få timer med opptak av Wade og Safechuck ser man en enorm psykologisk skade. Jeg tror Culkin sliter med det samme. 

Dette blir rene spekulasjoner av meg, men det blir liksom litt 1+1=2. 

Anonymkode: 10a1c...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Piers Morgan er en udugelig journalist. Han flyter på egen arroganse og følelse av viktighet. Han inviterer en gjest, Dan Reed, som er i vinden og mange kunne ha ønsket å høre hans ordentlige svar på gode spørsmål. I stedet blir han stilt til veggs, avbrutt, utsatt for en rekke hersketeknikker og må forsvare seg fordi Piers Morgan ønsker å krangle og herse. 

Piers Morgan har bla en dokumentar på Netflix hvor han skal få seriemordere til å tilstå. Han bare fornærmer dem og viser hvor elendig han ren til å møte mennesker fordi han elsker å høre seg selv prate. Blir dårlig av hans «stil». 

Anonymkode: 10a1c...ac7

Enig! Jeg skulle egentlig skrive akkurat det, men måtte løpe til bussen, og så posta videoen seg selv. Den eneste som fortsatt er usikker på MJs skyld er folk som Piers Morgan.

Anonymkode: 3d465...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor tråden om Leaving Neverland på Kvinneguiden ble av? Har plutselig forsvunnet når jeg var på jobb🤔 

Anonymkode: d3df3...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dokumentaren i dag. Er overbevist om at de snakker sant. Og jeg forstår hvilket grep Jackson hadde på dem så ikke noe rart i at de tidde tidligere. Grunnen til at det til slutt kom frem nå likevel er at de ble ødelagt av å ha slike hemmeligheter. Det spiste dem opp. 

Meeen... 

Syns det likevel er tullete å komme med søksmål og krav om penger. Det hadde holdt at de fortalte historien sin. 

Anonymkode: 5cbc5...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutes ago, Anonym bruker said:

Så dokumentaren i dag. Er overbevist om at de snakker sant. Og jeg forstår hvilket grep Jackson hadde på dem så ikke noe rart i at de tidde tidligere. Grunnen til at det til slutt kom frem nå likevel er at de ble ødelagt av å ha slike hemmeligheter. Det spiste dem opp. 

Meeen... 

Syns det likevel er tullete å komme med søksmål og krav om penger. Det hadde holdt at de fortalte historien sin. 

Anonymkode: 5cbc5...eb5

de juger så det renner av de, gjør det nå etter de har gått personlig konkurs og de får har forsvart Michael

Anonymkode: 60281...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.3.2019 den 21.23, Anonym bruker skrev:

Så dokumentaren i dag. Er overbevist om at de snakker sant. Og jeg forstår hvilket grep Jackson hadde på dem så ikke noe rart i at de tidde tidligere. Grunnen til at det til slutt kom frem nå likevel er at de ble ødelagt av å ha slike hemmeligheter. Det spiste dem opp. 

Meeen... 

Syns det likevel er tullete å komme med søksmål og krav om penger. Det hadde holdt at de fortalte historien sin. 

Anonymkode: 5cbc5...eb5

Enig ang pengekrav. Jeg trodde på dem helt til det kom frem at de krevde penger, ble usikker på motivet for å stå frem da gitt.

Anonymkode: aafaf...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...