Gå til innhold

Lyst å bli spådd?


rosene

Anbefalte innlegg

Har du lyst å bli spådd? Jeg trekker gjerne kort til deg. Skriver opp det som kommer til meg. Trenger din fødselsdato , for å få inn din energi. Kan ta 3 stk i første omgang . Ønsker alle alle en fin dag 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vet jeg er nr 5. Så ikke føl at du MÅ svare 😉 

 

11.10.88

Anonymkode: acd1c...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjerne!

130976

Anonymkode: 3728e...c1b

Nye sjanser og nye muligheter gies deg.

Akkurat nå for du muligheten til å endre livet ditt til det bedre.

Kortet står for det menneskelige potensial til å bli hva han / hun ønsker i livet. Vi har alle de verktøyene vi trenger, slik at det er mulig for hver enkelt av oss å gjøre bruk av disse verktøyene for å oppnå visse mål. Kortet står for manipulasjon, evnen til å vite hva du ønsker og oppnå våre mål. Magikeren står for alle anledninger i livet når vi er klar over både hva vi ønsker og hvordan vi kan nå våre mål. På en måte, Magikeren harselvtillit og er en individualist, men han / hun gjør bruk av både interne egenskaper, etterretning og evne til å manipulere andre mennesker eller situasjoner der for å oppnå enda målene. Magikeren står også for selvtillit og kraft til å opprette sitt eget liv.

Generelt betydning - Magikeren representerer listen, finesse, ferdighet, selvtillit og diplomati, men han kan også symboliserer smerte, sykdom og tap.

Jobb/skole - på jobb, sterk selvtillit til å gjøre som du vil langt. Du har lært noen ting og vet hvordan å gjøre et godt inntrykk. Du slår deg på høyre folk og dette fører deg til å oppnå en stadig bedre posisjon.


Økonomi - du har potensial til å nå dine finansielle mål og du vil se den. Din økonomi vil, takket være din innsats fortsette å øke

 

Solen står for framgang og suksess, optimisme, energi og styrke. Solen er ofte en tid med lykke, og alle bekymringer slippe, og når vi tør å være glad igjen. Solen er også av muligheten til å glemme gamle skader og er et tegn på sunne og velstående.

Solen er også til klarhet. Når du ser klart at deres situasjon, de kan også opptre på den riktige måten.

Solen er også for suksess, popularitet og respekt fra sine omgivelser, uavhengig av spørsmålet.

Generelt betydning - Solen representerer alle som er positive - de materielle lykke, godt ekteskap og tilfredshet.

Jobb - på jobben, kan du nyte noen suksess. Dina-arbeidstakere eller ansatte ser opp til deg. Du er populære og godt likte og gjøre en god jobb.

Kjærlighet - Du kan forvente en periode på lykke i kärleksområdet. Du har mange fans, og du sprer lys og livskraft i livet.

Finans - Din økonomiske situasjon ser bedre enn du forventer. Gratulerer

Alt er mulig når Magikeren dukker opp: igangsetting av prosjekter, følelsen av å beherske ens skjebne og å sette kreative ideer ut i livet. Akkurat nå kan du klare alle mål du setter deg .Magikeren hjelper deg til å arbeide deg frem mot et mål. Når Magikeren dukker opp i livet ditt, kan han være en slags agent eller initiativtaker som fører en rekke ulike mennesker eller evner sammen med stort hell. Han kan stå for noen som er veltalende, verdensvant eller full av vidd. Fysisk er Magikeren knyttet til sentralnervesystemet, lungene og de fem sansene. Det er et ikke-følelsesladet kort som av og til kan vise til noen som ikke er i kontakt med følelsene sine, eller som over- analyserer alt mulig. Et androgynt kort som seksuelt kan tyde på en fullkommen likevekt mellom mannlige og kvinnelige krefter. Hvis du får dette kortet når du er interessert i å innlede et forhold, skal du ikke være redd for å ta det første skritt.

 

Lykke og vitalitet finner på en eller annen måte veien inn i livet ditt. Kanskje den økonomiske situasjonen står foran en bedring, kanskje du får fullstendig glede av arbeidet ditt, eller du vil oppleve en spesiell gledelig tid i et personlig forhold. På det sosiale planet blir du invitert til noen herlige sammenkomster hvor du kan sole deg i vennskapets varme og nyte tilværelsen. Hvis du har kjempet på et område i livet, så bør alt bli lettere nå. Tankene føles klarere og du kan legge langsiktige planer. Solen har brutt igjennom, og du kommer til å føle deg svært i takt med deg selv. Suksessen er sikret. Kortet står også for barn. Når det dukker opp kan det bety gode nyheter som har med barna å gjøre. Et barn utvikler ett eller annet naturtalent, et etterlengtet barn blir født eller unnfanget, et barn som har vært sykt eller hatt vanskeligheter, kommer over det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg er langt nede på listen, men gir det forsøk. 

09.11.84

Anonymkode: 2f5d5...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

1. Mai 1989 :) takk

Anonymkode: 39040...991

Du kan lene deg tilbake og høste det du har sådd. Nå er tiden inne for å høste  . Jeg føler glede og lykke . Det kan se ut som at du har behov for å trekke deg litt tilbake. Kanskje kan det være lurt å trekke ut tlf kontakte og nyte stillheten og roen. Du har behov for litt ro denne perioden.- Kanskje kan meditasjon hjelpe deg . Det vil jeg absolutt anbefale å prøve . Da det vil gi deg en indre ro .

Nøkkelord: Grøde og velstand. Kortet står for en vellykket, overdådig avling, og betyr samtidig velfortjent hvile. Bak deg ligger en periode med hardt arbeid; og nå kan du lene deg litt tilbake og nyte slitets frukter. Grøden omgjøres ofte i materielle vendinger; kortet antyder flytting til et nytt hjem eller til og med kjøp av et feriested ? noe man har arbeidet for og drømt om lenge. Et slikt sted vil bli høyt elsket, og mye energi vil bli brukt på det vedlikehold. Kortet betyr en mektig følelse av trygghet. Det kan uttrykke seg som en intuitiv følelse av selvtillitt, en følelse av indre harmoni. Det lover godt for nåværende og fremtidige prosjekter, du har et fast grunnlag å bygge på. Mentalt tyder fire staver på at evnen til å resonnere går produktivt sammen med intuisjonen. Karrieremessig er fire staver knyttet til arbeid innen eiendomsbransjen, teateret, underholdnings - musikk og dansebransjen. 

Du har et presserende behov for å være for deg selv for å tenke og legge planer. Du ønsker å trekke ut telefonkontakten, avlyse sosiale avtaler og ikke lukke opp når noen ringer på. Kanskje er det en alvorlig beslutning som må fattes, ellers kanskje du synes du har uttrettet alt det du satte deg fore, slik at du lurer på hva som skal skje nå. Du kommer snart til å innse at det alltid er noe nytt å lære. Fred og ro er viktig nå, og du kommer ikke til å tape noe på å holde deg utenfor selskapslivet en stund. Når Eneboeren dukker opp, kan det være en advarsel mot å handle overilet. Kortets budskap går ut på forsiktighet, veloverveidhet og diskresjon i verdslige spørsmål. Ta den tiden du trenger på å komme frem til konklusjonene, og vurder hver eneste synsvinkel. Taushet er gull, sier Eneboeren, for den belyser veien videre fremover.

 

Ønsker deg lykke til videre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, rosene skrev:

Har du lyst å bli spådd? Jeg trekker gjerne kort til deg. Skriver opp det som kommer til meg. Trenger din fødselsdato , for å få inn din energi. Kan ta 3 stk i første omgang . Ønsker alle alle en fin dag 💖

040879 hvis du rekker flere. 😊

Anonymkode: 6f308...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Mamsen<3 skrev:

Ja takk. 

19.03.87

Når du får dette kortet, har du dine overbevisningers mot og kommer til å vinne over hat, gjerrige holdninger og smålige fiender. Du er fylt av tillit og makt; med optimisme og besluttsomhet vinner du frem i alle situasjoner. Hvis du har vært engasjert i en ubehagelig krangel eller opplevd fiendtlige holdninger fra andre, kommer du til å klare å løse problemene nå. Styrke overvinner mørke krefter med kjærlighetens kraft, motstanden smuldrer opp og du blir forsonet med fiendene dine igjen. Hvis du får kortet mens du har vanskeligheter i et personlig forhold, må du forsøke å åpne hjertet ditt, tilgi og glemme. Alt er selvfølgelig ikke tapt, men forsoning krever kjærlighet fra begge sider. Styrke tyder på at det finnes mer enn nok kjærlighet mellom dere; en lykkelig fremtid sammen er mulig hvis dere begge er fast bestemt på det, og dere ikke gir opp ved første hinder.

 

 

Kortet symboliserer styrke vår evne til å takle vanskelige situasjoner som setter våre nerver, tålmodighet og utholdenhet for testen. Mennesker har en evne til å holde ut og overleve de største katastrofer.

Den symboliserer interne styrke, for å temme den indre løve, vår impulsiveness og vår frustrasjon. Styrken er også en aksept av ens liv og en evne til å akseptere at det noen ganger kanskje ikke som de ønsker, og at vi må godta at det finnes hindringer i veien.

Vognens er ansvarlig for ekstern kontroll, styrke av interne kontroller. Den interne styrken er noe som hver enkelt av oss dyrke eller trenger å kultivere.

Generell betydning: Kortet symboliserer makt, energi, mot, suksess og ære, utholdenhet og indre styrke

 

 

Lykke og vitalitet finner på en eller annen måte veien inn i livet ditt. Kanskje den økonomiske situasjonen står foran en bedring, kanskje du får fullstendig glede av arbeidet ditt, eller du vil oppleve en spesiell gledelig tid i et personlig forhold. På det sosiale planet blir du invitert til noen herlige sammenkomster hvor du kan sole deg i vennskapets varme og nyte tilværelsen. Hvis du har kjempet på et område i livet, så bør alt bli lettere nå. Tankene føles klarere og du kan legge langsiktige planer. Solen har brutt igjennom, og du kommer til å føle deg svært i takt med deg selv. Suksessen er sikret. Kortet står også for barn. Når det dukker opp kan det bety gode nyheter som har med barna å gjøre. Et barn utvikler ett eller annet naturtalent, et etterlengtet barn blir født eller unnfanget, et barn som har vært sykt eller hatt vanskeligheter, kommer over det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1

12.06.85 vis du rekker flere 😃

Gjerne se om du kan se når jeg vil føde. Går spent å venter på fødsel i disse dager. 

Anonymkode: 9f016...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, rosene skrev:

Når du får dette kortet, har du dine overbevisningers mot og kommer til å vinne over hat, gjerrige holdninger og smålige fiender. Du er fylt av tillit og makt; med optimisme og besluttsomhet vinner du frem i alle situasjoner. Hvis du har vært engasjert i en ubehagelig krangel eller opplevd fiendtlige holdninger fra andre, kommer du til å klare å løse problemene nå. Styrke overvinner mørke krefter med kjærlighetens kraft, motstanden smuldrer opp og du blir forsonet med fiendene dine igjen. Hvis du får kortet mens du har vanskeligheter i et personlig forhold, må du forsøke å åpne hjertet ditt, tilgi og glemme. Alt er selvfølgelig ikke tapt, men forsoning krever kjærlighet fra begge sider. Styrke tyder på at det finnes mer enn nok kjærlighet mellom dere; en lykkelig fremtid sammen er mulig hvis dere begge er fast bestemt på det, og dere ikke gir opp ved første hinder.

 

 

Kortet symboliserer styrke vår evne til å takle vanskelige situasjoner som setter våre nerver, tålmodighet og utholdenhet for testen. Mennesker har en evne til å holde ut og overleve de største katastrofer.

Den symboliserer interne styrke, for å temme den indre løve, vår impulsiveness og vår frustrasjon. Styrken er også en aksept av ens liv og en evne til å akseptere at det noen ganger kanskje ikke som de ønsker, og at vi må godta at det finnes hindringer i veien.

Vognens er ansvarlig for ekstern kontroll, styrke av interne kontroller. Den interne styrken er noe som hver enkelt av oss dyrke eller trenger å kultivere.

Generell betydning: Kortet symboliserer makt, energi, mot, suksess og ære, utholdenhet og indre styrke

 

 

Lykke og vitalitet finner på en eller annen måte veien inn i livet ditt. Kanskje den økonomiske situasjonen står foran en bedring, kanskje du får fullstendig glede av arbeidet ditt, eller du vil oppleve en spesiell gledelig tid i et personlig forhold. På det sosiale planet blir du invitert til noen herlige sammenkomster hvor du kan sole deg i vennskapets varme og nyte tilværelsen. Hvis du har kjempet på et område i livet, så bør alt bli lettere nå. Tankene føles klarere og du kan legge langsiktige planer. Solen har brutt igjennom, og du kommer til å føle deg svært i takt med deg selv. Suksessen er sikret. Kortet står også for barn. Når det dukker opp kan det bety gode nyheter som har med barna å gjøre. Et barn utvikler ett eller annet naturtalent, et etterlengtet barn blir født eller unnfanget, et barn som har vært sykt eller hatt vanskeligheter, kommer over det.

 

Tusen takk...

Blir spennende å se om du har rett angående personlig konflikt. Det er ikke i parforholdet mitt, men en annen setting. En konflikt som har pågått i flere år og som har gått på helsaløs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, rosene skrev:

Har du lyst å bli spådd? Jeg trekker gjerne kort til deg. Skriver opp det som kommer til meg. Trenger din fødselsdato , for å få inn din energi. Kan ta 3 stk i første omgang . Ønsker alle alle en fin dag 💖

Det er bare sååååå tull!!! Min søster ble spådd, skulle få tre friske barn men i realiteten har hun to og det ene barnet er ikke frisk. Beklager men sånt tror jeg ikke på lenger....

Anonymkode: 4e2a7...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å slenge seg på? Har prøvd å bli gravid lenge nå og kunne tenke meg å se hva som ligger i kortene for meg.. :( 01.10.91. Setter pris på svar!

Anonymkode: adcfb...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjerne! Du spådde meg en gang i 2013... Å det stemte så bra🤩 

 

120390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2019 den 20.57, Anonym bruker skrev:

Det er bare sååååå tull!!! Min søster ble spådd, skulle få tre friske barn men i realiteten har hun to og det ene barnet er ikke frisk. Beklager men sånt tror jeg ikke på lenger....

Anonymkode: 4e2a7...48e

Da har hun kanskje mistet ett barn. 

Anonymkode: acd1c...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...