Gå til innhold

November 2019💜


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

50 minutter siden, Maddis_ skrev:

Termin 10/11, 33år, Sørlandet her også☺️

Så morsomt at det er flere fra sørlandet, kristiansand her :)

Første barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, susy123 skrev:

Så morsomt at det er flere fra sørlandet, kristiansand her :)

Første barn?

Nr 2 her. Og der da?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, susy123 skrev:

Ja det er n2 her og, men det er 15år siden :P 

Nemmen, så koselig med en liten baby igjen da!☺️ Formen fin ellers ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Maddis_ skrev:

Nemmen, så koselig med en liten baby igjen da!☺️ Formen fin ellers ?

Ja ellers er alt fint akkurat nå, håper det holder seg :) og du da?  er du fra kristiansand,eller andre steder av sørlandet kanskje?  Ja det blir jo kjempe rart å starte på nytt igjen :)  o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, susy123 skrev:

Ja ellers er alt fint akkurat nå, håper det holder seg :) og du da?  er du fra kristiansand,eller andre steder av sørlandet kanskje?  Ja det blir jo kjempe rart å starte på nytt igjen :)  o

Formen er helt ok, veldig kvalm på morgenen når jeg står opp, går heldigvis over utover dagen, så kommer kvalmen snikende på kvelden igjen. Var ingenting kvalm forrige gang så dette er nytt! Hehe.

Fra Kristiansand her også.☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎15‎.‎03‎.‎2019 den 17.18, Maddis_ skrev:

Formen er helt ok, veldig kvalm på morgenen når jeg står opp, går heldigvis over utover dagen, så kommer kvalmen snikende på kvelden igjen. Var ingenting kvalm forrige gang så dette er nytt! Hehe.

Fra Kristiansand her også.☺️

Hvor gammel er første barn da? :) 
Ja jeg var så kvalm sist, og det var ulidelig!! Så jeg krysser virkelig alt jeg har for at det ikke skal kastes på meg denne gangen!

Jeg er fra østsiden av byen, hadde jo vært gøy om du og var det så kanskje vi traff på hverandre på samme helsestasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, susy123 skrev:

Hvor gammel er første barn da? :) 
Ja jeg var så kvalm sist, og det var ulidelig!! Så jeg krysser virkelig alt jeg har for at det ikke skal kastes på meg denne gangen!

Jeg er fra østsiden av byen, hadde jo vært gøy om du og var det så kanskje vi traff på hverandre på samme helsestasjon :)

Huff nei. Nei, den kvalmen kunne jeg gjerne vært foruten altså. Men de sier jo alle svangerskap er så forskjellig så må bare holde ut. Han jeg har fra før er 4, fyller 5 i slutten av året.

Jeg er fra kristianasand sentrum, så da havner vi nok ikke på samme helsestasjon nei 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! 

Forrige helg fikk jeg bare svake streker på rfsu-testene jeg tok, og var ekstremt usikker på om jeg var for optimistisk - og så ting fordi jeg ville se det. Men - tok deretter en digital test, og jaggu var jeg gravid! 

Så nå har vi regnet ut at (foreløpig) terminadato blir rundt 20. november. 😊 Er, som andre også nevner her, ganske nervøs for å miste.. Jeg har aldri vært gravid tidligere, og da vi begynte å prøve startet vi med dårlige resultater på både spermtest + at jeg har slitt med lavt stoffskifte. Nå krysser vi fingrene for at alt går bra. Skal til jordmor 9. april for første kontroll. Da er jeg vel rundt uke 9. 

Har stor tro på at det vil bli veldig kjekt å være med i denne tråden, sammen med dere andre! 

PS: Angående gravid-apper - Jeg brukte Flo flittig for å registrere mens og eggløsning etc., og nå har jeg også lastet ned Preglife, Libero og Gravid og barn, men alle fire viser forskjellig uker + dager, og termin..?
Flo viser: uke 6 + dag 7 (dag 42)
Preglife viser: uke 5 + dag 6 (dag 41)
Libero: uke 6 + dag 0 
G og b viser: uke 5 + dag 5 (dag 40)

Dato for første dag i sist mens: 11. februar
Syklus: gjennomsnittlig 29 dager
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da må du nok sikkert lage en, fantes ikke november gruppe heler, så jeg lagde denne, så hiver nok folk seg på etterhvert :) 

Anonymkode: 57aa3...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere her , jenter? Jeg er 8+2 i dag. Tok tidlig ultralyd på 7+5 og så ei lita bønne med bankende hjerte. Ganske fantastisk❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 11+3 og går stort sett greit, formen er ikke på toppen, men ikke vært på snart 13 uker så. Har vært på tidlig ul tidligere og det er helt fantastisk 😊 er ikke så mange som er aktiv her da, vi har en Facebook gruppe for oss som har termin i november :) bare og joine om du ønsker. 

Anonymkode: 57aa3...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 8+5 dager på veg. Har planer om å informere nærmeste familie imorgen eller på tirsdag. Gleder meg❤️ Skal på ul uke 13 pga SA i fjord. Håper så inderlig alt går bra!! Har ingen plagsomme symptom, svak morgenkvalme og litt midt på dag. -er rart hvor tullerusk en blir og nesten håper på sterkere symptom i redsel for at noe er galt 🙈 prøver å skjerpe meg på d der ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2019 den 12.02, Anonym bruker skrev:

Er 11+3 og går stort sett greit, formen er ikke på toppen, men ikke vært på snart 13 uker så. Har vært på tidlig ul tidligere og det er helt fantastisk 😊 er ikke så mange som er aktiv her da, vi har en Facebook gruppe for oss som har termin i november :) bare og joine om du ønsker. 

Anonymkode: 57aa3...078

Hva heter gruppa på Facebook ?Vil gjerne joine dere der!☺️

Anonymkode: a12ce...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har hatt ultralyd, lenge siden da :) men er ikke så veldig mange som er aktiv på denne gruppen på dette forum siden vi har egen Facebook side :) 

Anonymkode: 57aa3...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...