Gå til innhold

November 2019💜


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Ni93 skrev:

Om jeg er gravid blir termin 19 November. Ser at noen av dere har 20 og 21 November. Så spennende :)  

Har du testet? :)

Jeg har 20 november om det har klaffet.

Anonymkode: b9b6c...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Holder en knapp på at den er positiv jeg! Du har ikke en digital test du kan ta da?

Anonymkode: 47fba...210

Håper du har rett! 

Jeg har bestilt og regner med den kommer i posten i dag eller i morgen. Men den krever jo en del høyere følsomhet (25ml) av hcg enn rfsu og billigstrimler gjør (10ml) så tørr ikke helt enda i og med at rfsuene er såpass svake, men testet jo 11 og 12 dpo så føler at strekene burde være mye sterkere til nå, men kanskje jeg tar feil. Men prøver billigstrimler et par dager til ihvertfall så får vi se. skal oppdatere her etterhvert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ni93 skrev:

Håper du har rett! 

Jeg har bestilt og regner med den kommer i posten i dag eller i morgen. Men den krever jo en del høyere følsomhet (25ml) av hcg enn rfsu og billigstrimler gjør (10ml) så tørr ikke helt enda i og med at rfsuene er såpass svake, men testet jo 11 og 12 dpo så føler at strekene burde være mye sterkere til nå, men kanskje jeg tar feil. Men prøver billigstrimler et par dager til ihvertfall så får vi se. skal oppdatere her etterhvert :) 

Jeg hadde sånne streker på billigstrimler og tidligtester på morgenen. Gikk og kjøpte digital på apoteket den dagen, tok den digitale midt på dagen og fikk positiv 🙂 legger ved et bilde av testen jeg tok på morgenen ca 7 dpo

20190220_090112.jpg

Anonymkode: 47fba...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du testet? :)

Jeg har 20 november om det har klaffet.

Anonymkode: b9b6c...2f1

Ja, har testet i går og i dag på morgenurin. Ikm på lørdag. Fikk ultra svaaak strek på rfsu begge dagene (se bilde over i forumet) så tørr ikke helt å få forhåpninger enda da det kan være skyggestrek, feil på test eller kjemisk graviditet. Blir så forvirret av at streken ikke blir sterkere og at den er så svak så nerme ikm men igjen så et det mange som ikke tester positivt før lenge etter ikm :)  Men fortsetter testingen. blir spennende å se med deg også, har du testet?😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde sånne streker på billigstrimler og tidligtester på morgenen. Gikk og kjøpte digital på apoteket den dagen, tok den digitale midt på dagen og fikk positiv 🙂 legger ved et bilde av testen jeg tok på morgenen ca 7 dpo

20190220_090112.jpg

Anonymkode: 47fba...210

Oi! Nå fikk jeg veldig lyst til å prøve digital, var det med clearblue ukesindikator du testet med da? Du er Heldig som testet positivt så tidlig, ventetiden mellom dpo og ikm er så uendelig Laang :’) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ni93 skrev:

Oi! Nå fikk jeg veldig lyst til å prøve digital, var det med clearblue ukesindikator du testet med da? Du er Heldig som testet positivt så tidlig, ventetiden mellom dpo og ikm er så uendelig Laang :’) 

Clearblue med ukeindikator ja :) ja, men det kan godt tenkes at jeg tar feil når det kommer til hvor langt jeg er på vei da. Skal få tatt en ul for å fastsette termindato 🙂 Lykke til!! Krysser alle fingre og tær for deg❤

Anonymkode: 47fba...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Clearblue med ukeindikator ja :) ja, men det kan godt tenkes at jeg tar feil når det kommer til hvor langt jeg er på vei da. Skal få tatt en ul for å fastsette termindato 🙂 Lykke til!! Krysser alle fingre og tær for deg❤

Anonymkode: 47fba...210

Ja er ikke så enkelt å beregne, kan godt være jeg også tar feil. Sluttet på p-piller 1 Januar og fikk mensen tilbake etter 5 uker, så kan godt være jeg har hatt sen EL og ikke er så langt ut i dpo dager som jeg tror 😅 men tusen takk og lykke til du også! Vi må oppdatere hverandre alle sammen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Det var meg som skulle teste idag! Og den ble positiv!!! Svaaaaak positiv 7 dpo 😍😍 Nå gleder jeg meg til å teste på fredag for å se om den er litt sterkere 😍😍😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ni93 skrev:

Ja, har testet i går og i dag på morgenurin. Ikm på lørdag. Fikk ultra svaaak strek på rfsu begge dagene (se bilde over i forumet) så tørr ikke helt å få forhåpninger enda da det kan være skyggestrek, feil på test eller kjemisk graviditet. Blir så forvirret av at streken ikke blir sterkere og at den er så svak så nerme ikm men igjen så et det mange som ikke tester positivt før lenge etter ikm :)  Men fortsetter testingen. blir spennende å se med deg også, har du testet?😊 

Nei har ikke testet enda. Jeg er litt oppgitt og lei, det har gått 2år :( Men første runde med letrozol så jeg håper det har hjulpet.

Anonymkode: b9b6c...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emmyval12 skrev:

Jippi!!! Det var meg som skulle teste idag! Og den ble positiv!!! Svaaaaak positiv 7 dpo 😍😍 Nå gleder jeg meg til å teste på fredag for å se om den er litt sterkere 😍😍😍 

Gratulerer😊

Anonymkode: 57aa3...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer😊

Anonymkode: 57aa3...078

Tusen takk 😁 Håper din sitter 🙏🏼🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Emmyval12 skrev:

Tusen takk 😁 Håper din sitter 🙏🏼🙈

Krysser fingrene for det😊🤞🏻

Anonymkode: 57aa3...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 uker på vei og begynner og føler at jeg har mistet litt av symptomene så er litt beskymret anngående om dette kommer til og gå bra. Har ingen blødninger eller smerte. Skal på tidlig ul neste uke. Har mistet før sa.😕

Anonymkode: 57aa3...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 6 uker på vei og begynner og føler at jeg har mistet litt av symptomene så er litt beskymret anngående om dette kommer til og gå bra. Har ingen blødninger eller smerte. Skal på tidlig ul neste uke. Har mistet før sa.😕

Anonymkode: 57aa3...078

Skjønner godt at det kan være litt skremmende og ubehagelig å miste symptomer men jeg våger å påstå at det er helt normalt og at symptomer går opp og ned i de fleste graviditeter. så ville ikke blitt alt for bekymret :) men betryggende at du skal på tidlig ul neste uke da, lykke til og gratulerer! Gjerne oppdater! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emmyval12 skrev:

Jippi!!! Det var meg som skulle teste idag! Og den ble positiv!!! Svaaaaak positiv 7 dpo 😍😍 Nå gleder jeg meg til å teste på fredag for å se om den er litt sterkere 😍😍😍 

Åh, gratulerer så masse!😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Ni93 skrev:

Skjønner godt at det kan være litt skremmende og ubehagelig å miste symptomer men jeg våger å påstå at det er helt normalt og at symptomer går opp og ned i de fleste graviditeter. så ville ikke blitt alt for bekymret :) men betryggende at du skal på tidlig ul neste uke da, lykke til og gratulerer! Gjerne oppdater! 

Takk, prøver og ta det med ro og tenke slik at det er nok helt normalT :) skal gi en lyd når jeg har vært der, takk😊

Anonymkode: 57aa3...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Ni93 skrev:

Åh, gratulerer så masse!😍

Har du fått testa igjen i dag?😍

Anonymkode: 47fba...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... Jeg er helt skjelven :)  jeg tok en digital i dag, ventet IKM på lørdag, så forventet ikke noe posivit resultat. Men joda, der stod det gravid og 1-2...Etter nesten 2år satt den med letrozol. Herregud :D 

Anonymkode: b9b6c...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud... Jeg er helt skjelven :)  jeg tok en digital i dag, ventet IKM på lørdag, så forventet ikke noe posivit resultat. Men joda, der stod det gravid og 1-2...Etter nesten 2år satt den med letrozol. Herregud :D 

Anonymkode: b9b6c...2f1

Gratulerer så masse ❤❤❤

Anonymkode: 47fba...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du fått testa igjen i dag?😍

Anonymkode: 47fba...210

Ja,  fikk negativ billigstrimmel i går som skal reagere på like mye hcg som rfsu. Googla meg litt rundt om rfsu og ser at mange opplever streker selv om de ikke er gravide og anbefaler alle å styre unna de testene. så kjenner det var skuffende da jeg virkelig gikk med sommerfugler i magen og trodde jeg måtte være gravid med svake streker på 2 av testene. Prøvde en gang i dag med billigstrimmel, men like blenda. Hadde nok slått ut ihvertfall en svak strek nå om det hadde klaffet i og med at jeg er 13 dpo og kun 2 dager til mens. Det klaffet nok ikke denne gangen heller. MEN, håpet er ikke 100% ute før TR kommer så har enda et bittelite håp så kommer tilbake her om det skulle vise seg å være en liten spire likevell😍 Men gratulerer så mye til dere andre og lykke til, virkelig! Dere er så utrolig heldige ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ni93 skrev:

Ja,  fikk negativ billigstrimmel i går som skal reagere på like mye hcg som rfsu. Googla meg litt rundt om rfsu og ser at mange opplever streker selv om de ikke er gravide og anbefaler alle å styre unna de testene. så kjenner det var skuffende da jeg virkelig gikk med sommerfugler i magen og trodde jeg måtte være gravid med svake streker på 2 av testene. Prøvde en gang i dag med billigstrimmel, men like blenda. Hadde nok slått ut ihvertfall en svak strek nå om det hadde klaffet i og med at jeg er 13 dpo og kun 2 dager til mens. Det klaffet nok ikke denne gangen heller. MEN, håpet er ikke 100% ute før TR kommer så har enda et bittelite håp så kommer tilbake her om det skulle vise seg å være en liten spire likevell😍 Men gratulerer så mye til dere andre og lykke til, virkelig! Dere er så utrolig heldige ❤️ 

Jeg krysser fingrene for deg :) Det kan jo være mulig enda! Tror det er mange som tester sent!

Anonymkode: b9b6c...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herregud... Jeg er helt skjelven :)  jeg tok en digital i dag, ventet IKM på lørdag, så forventet ikke noe posivit resultat. Men joda, der stod det gravid og 1-2...Etter nesten 2år satt den med letrozol. Herregud :D 

Anonymkode: b9b6c...2f1

Gratulerer ❤️😄

Anonymkode: 57aa3...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer ❤️😄

Anonymkode: 57aa3...078

Takk :) Fremdeles i sjokk.. :)

 

Anonymkode: b9b6c...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i dag, akkurat sluttet på p-piller så vet ikke når jeg skulle hatt mens akkurat men tror jeg hadde eggløsning 23 eller 24.feb  Tok tidlig test i dag midt på dagen, skal ta en ny i morgen tidlig for å være sikker, selv om det er ganske tydelig strek 😁

39842A58-E885-4E1B-BD56-120955B4F2E9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Førstegangsprøver89 skrev:

Testet positivt i dag, akkurat sluttet på p-piller så vet ikke når jeg skulle hatt mens akkurat men tror jeg hadde eggløsning 23 eller 24.feb  Tok tidlig test i dag midt på dagen, skal ta en ny i morgen tidlig for å være sikker, selv om det er ganske tydelig strek 😁

39842A58-E885-4E1B-BD56-120955B4F2E9.jpeg

Gratulerer så masse😄 

Anonymkode: 57aa3...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...