Gå til innhold

Men i himmelens navn da! Giske på farten igjen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Helt ærlig, dette er jo tatt helt ut av proporsjoner. Han danset med en dame på byen, so what? Når damen går ut etterpå og sier at det ikke var noe problem, og hun opplevde det som hyggelig, hva er da problemet? Det er ingen seksuell trakassering her. 

Anonymkode: c04a2...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en ikke-sak! Virkelig. Det var jo til og med damen som tok initiativ, og sier etterpå at alt var helt ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

På tide han tar straffen sin. Hvorfor sitter Rune Øygard i fengsel og ikke Griske??

Anonymkode: 857a8...5d0

 

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han skal inn til soning og hører hjemme i fengsel, ikke i et lokallagsstyre i Arbeiderpartiet. Bare mennesker er valgbare til styrer. Ikke griser.

Anonymkode: 857a8...5d0

Du legger jammen ikke fingrene imellom. 

Giske og Øygard er IKKE sammenlignbare, altså. Øygard drev grooming av en trettenåring.

Anonymkode: 1a27a...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så du mener han nestlederen der er bedre med å sende slibrig melding til Navarsete? Eller de som bevilger penger til å bygge vei til kun der de selv kommer fra? Mulig det var sv politiker men var en av de som også bygde noe ved sjøen som var strengt ulovlig hvis jeg ikke husker feil

Anonymkode: d3b98...c19

Du husker feil. Åslaug Haga bygde ikke noe «strengt ulovlig». Og hun representerte ikke SV.

Anonymkode: 1a27a...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jada, det var offentlig kjent i 20 år før 2017. Det ble også kommentert offentlig. Unge Høyre sa f.eks. i 2008 (før han i det hele tatt ble kjent med sin nåværende trofédame) at "Giske tror jobben hans er å klå på Mira Craig" (en annen da ung svart kvinne, blant en lang liste). https://www.dagbladet.no/kultur/giske-tror-jobben-hans-er-a-kla-pa-mira-craig/66489954

Anonymkode: 857a8...5d0

Kan være lurt å lese artikkelen du linker til. Mulig han også klådde på Craig, men det er ikke det bildet viser. Artikkelen er jo bare Asheims utskjelling.

Anonymkode: 1a27a...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo ut til at dette var helt uskyldig. Og det er nok en del av et maktspill - noen har filmet og sørget for at Giskes motstandere i partiet har fått tak i videoen.

Likevel er han jo fullstendig uten dømmekraft og selvinnsikt. Han burde jo ligge lavt og holde seg på en armlengdes avstand fra unge jenter,  ikke henge over dem og klenge seg innpå dem. Han har jo nå effektivt bekreftet at han er en fyr som går på fylla og tafser på unge jenter, enten de vil eller ikke. Han beviser at han turer fram som før. 

At han ikke skjønner at dette tar seg dårlig ut, det fatter jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han utviser elendig dømmekraft, men internett vet at dette utspillet kom fra en forbanna ap-politiker.

 

Anonymkode: 4ccee...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Det ser jo ut til at dette var helt uskyldig. Og det er nok en del av et maktspill - noen har filmet og sørget for at Giskes motstandere i partiet har fått tak i videoen.

Likevel er han jo fullstendig uten dømmekraft og selvinnsikt. Han burde jo ligge lavt og holde seg på en armlengdes avstand fra unge jenter,  ikke henge over dem og klenge seg innpå dem. Han har jo nå effektivt bekreftet at han er en fyr som går på fylla og tafser på unge jenter, enten de vil eller ikke. Han beviser at han turer fram som før. 

At han ikke skjønner at dette tar seg dårlig ut, det fatter jeg ikke. 

Dette!

Anonymkode: 24af9...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er godt skrevet https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/KvVyB7/pute-pinlig-for-giske?utm_source=vgfront&utm_content=row-4

Det er snakk om å ta seg sammen, vise at du har skjerpe deg. Vise at du har forstått. 

"Det virker selvsagt urettferdig at alle andre får være med på våt-T-skjorte-konkurranse, og ikke du. Men det er sånn det er. Man holder seg unna. Man har mindre handlingsrom. Man tar det attføringskurset i klosterliv."

Anonymkode: c154c...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du husker feil. Åslaug Haga bygde ikke noe «strengt ulovlig». Og hun representerte ikke SV.

Anonymkode: 1a27a...7dc

Det er ulovlig å bygge i strandsonen uten byggesøknad. Den da rødgrønne politiske plattformen var å stanse utbygging i strandsonen. Og jo de hadde oppført en brygge som var ulovlig. Husket ikke hvem Haga representere men hadde riktig da at det var sp. 

Anonymkode: d3b98...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har da virkelig ikke gjort noe galt nå. Dette er hauset opp av media og man bør lure på hvorfor. 

Ikke noe fan av Giske jeg altså, men dette er jo helt absurd.

Anonymkode: ffb6a...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Han har da virkelig ikke gjort noe galt nå. Dette er hauset opp av media og man bør lure på hvorfor. 

 Ikke noe fan av Giske jeg altså, men dette er jo helt absurd.

Anonymkode: ffb6a...71f

Han har ikke gjort noe strafferettslig galt, det er så, men du kan si han har vist fingeren til partiet, til ofrene sine, til alle som kritiserte ham i fjor/forfjor, og sagt at han skal fortsette som han alltid har gjort med å åle seg innpå jenter som kunne vært døtrene hans. Vi kan ikke vite når han bestemmer at det skal klås eller tvangskysses neste gang, eller om den neste jenta i «datter-alder» vil synes oppførselen er i orden, så det er irrelevant om akkurat denne jenta likte at Giske ålte seg innpå henne (en annen sak er hva slags signal det sender overfor trofédama som Giske visstnok skal gifte seg med – hun som er som en pitbull i sosiale medier overfor Giskes ofre og kritikere, og står last og brast med ham Reidun Øygard-style).

Anonymkode: 857a8...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker for meg som om Støre nå er ferdig med Giske ut fra hva hvor drittlei han virker i intervju med Dagbladet.

Anonymkode: b27c6...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår din misnøye med Giske, jeg er enig hans oppførsel er ikke ok (selv om denne siste saken er en ikke-sak). 

Ditt raseri og din sterke fordømmelse av Haddy N'jie forstår jeg ikke helt. Er det så provoserende at disse to er glad i hverandre? Hadde du helst sett at Giske ble totalt forlatt av alle? 

Og for Guds skyld, drit i å dra Øygard-navnet inn i alle disse trådene. Det er bare pinlig på dine vegne.

Anonymkode: 01904...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår din misnøye med Giske, jeg er enig hans oppførsel er ikke ok (selv om denne siste saken er en ikke-sak). 

Ditt raseri og din sterke fordømmelse av Haddy N'jie forstår jeg ikke helt. Er det så provoserende at disse to er glad i hverandre? Hadde du helst sett at Giske ble totalt forlatt av alle? 

Og for Guds skyld, drit i å dra Øygard-navnet inn i alle disse trådene. Det er bare pinlig på dine vegne.

Anonymkode: 01904...91b

Hvem er det egentlig du henvender deg til?

Hi

Anonymkode: 2b909...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er det egentlig du henvender deg til?

Hi

Anonymkode: 2b909...f2d

...5d0

Anonymkode: 01904...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ulovlig å bygge i strandsonen uten byggesøknad. Den da rødgrønne politiske plattformen var å stanse utbygging i strandsonen. Og jo de hadde oppført en brygge som var ulovlig. Husket ikke hvem Haga representere men hadde riktig da at det var sp. 

Anonymkode: d3b98...c19

Hun gjorde en formell søknadsfeil i forbindelse med et stabbur. Rett og slett en bagatell!

Anonymkode: 83080...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Trond Giske. Det var jo i Norge han måtte gjøre seg fortjent til folkets tillit. Her vet jo alle at det kun er mannsgriser som tar på kvinnfolk.

Håper Anniken Huitfeldt kommer og lekser opp for ham nå.

Anonymkode: 7801e...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å tenke på hvordan verden har blitt. Giske har absolutt ikke fortjent dette. Når vi i 2019 har kommet dithen at alle må gå med skylapper og egentlig holde seg unna folk, fordi enkelte rotter seg sammen mot en mann på denne måten er det sinnsykt trist. Enda tristere å se hvilken vei dette samfunnet er på vei. Om noen år så skal alle gå i samme klær, oppføre seg likt, gjøre likt og si likt. Er det slik vi vil ha det. #meetoo har blitt en kvalm kampanje, og jeg skjemmes av å være en del av dette samfunnet. Såklart synes jeg ikke det er greit at mannfolk tar seg til rette når det gjelder damer, men når dame rett som det er kan beskylde en mann for hva som helst, så er det rett og slett motbydelig. Lenger oppe i politikken der folk drivere med adskillige grovere ting enn det Giske noen gang har gjort, blir de sparket opp i systemet og får mere makt. Politikken i Norge med Støre & Co er flaut å sitte å se på. Det skuespillet de driver med gjør folk blinde. Og folk biter på. Hey!! Det er jo ikke meningen at folket skal stå sammen. Her skal man splittes på grunn av maktkamper og valgflesk. NOK ER NOK!!! Våkn opp og ikke tro på alt dere leser.

Anonymkode: f4a6e...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, KenCreek skrev:

Som vanlig i disse Giske-sakene, er det blåst opp i helt syke dimensjoner. Det skjedde ingenting, Giske danset med en dame, en sur medpartifelle vil ha Giske ut av partiet, og har tydeligvis lett etter noe å ta han på. 

Tenk å sitte å filme istedetfor å gripe inn i det han mener var et Overgrep. Haha. Nei hele  saken er bare tull!

I tillegg var det iscenesatt. Så hvem er så vi til å dømme folk rundt oss. Hvis man synes en slik oppførsel er ille, så kan egentlig folk bare være glad til at man ikke kjenner til hva som skjuler seg bak fasaden til norske topper. Det burde virkelig skremme folk. Men neida, er så mye enklere å henge seg opp i bagateller.

Endret av Søtnosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Søtnosa skrev:

I tillegg var det iscenesatt. Så hvem er så vi til å dømme folk rundt oss. Hvis man synes en slik oppførsel er ille, så kan egentlig folk bare være glad til at man ikke kjenner til hva som skjuler seg bak fasaden til norske topper. Det burde virkelig skremme folk. Men neida, er så mye enklere å henge seg opp i bagateller.

Iscenesatt? Det spiller da i så fall  uansett ingen rolle, for han hoppet villig på  med begge beina og blekksprutarmene. Pladask inn i en situasjon han har vært i altfor mange ganger. Ingen pekte på ham med pistol, han valgte. Og derfor blir han nå ikke valgt. 

Anonymkode: 9cb2c...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Iscenesatt? Det spiller da i så fall  uansett ingen rolle, for han hoppet villig på  med begge beina og blekksprutarmene. Pladask inn i en situasjon han har vært i altfor mange ganger. Ingen pekte på ham med pistol, han valgte. Og derfor blir han nå ikke valgt. 

Anonymkode: 9cb2c...ef9

Damene tok kontakt med han, og sørget veldig for å filme det hele. At han danser med en dame er uansett ikke noe man skal straffes for. Ærlig talt. Hadde blitt flau hadde det vært meg som var dama som måtte filme dette.  Din karakteristikk av Giske her sier mer om deg som faktisk kan snakke om folk på den måten. Håper ikke du opplever slike karakteristikker om deg selv en gang. Det er faktisk ikke ok å snakke slikt om folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun gjorde en formell søknadsfeil i forbindelse med et stabbur. Rett og slett en bagatell!

Anonymkode: 83080...e1c

Nei, ikke helt sånn. Brygga som var satt opp var ikke søkt om men de ville bygge på den det var da det kom opp. 

Anonymkode: d3b98...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det sånn at hun tok kontakt, og at han ble med på en dans?... og han gikk hjem alene før henne?

I så fall må jeg gratulere de som har sagt at all kontakt med kvinner er farlig.

Anonymkode: 7dcec...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...