Gå til innhold

Er ikke dette litt spesielt av svigers?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

36 minutter siden, sug lut skrev:

Oj. Sosialt sjølmord.

Og derfor hadde jeg tatt det opp med dem om jeg var hi.

Ser for meg min svigermor hvis noen hun var i selskap med hadde gjort slikt. Hun hadde vel nærmest fått hjerteinfarkt. Nordvestlandet her btw.

Anonymkode: 65340...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og derfor hadde jeg tatt det opp med dem om jeg var hi.

Ser for meg min svigermor hvis noen hun var i selskap med hadde gjort slikt. Hun hadde vel nærmest fått hjerteinfarkt. Nordvestlandet her btw.

Anonymkode: 65340...adc

Vanskelig å påpeke at svigers ikke har normal folkeskikk, da... lurer på om de gjør det andre steder også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på hvordan mannen din reagerer på dette, HI? Synes han det er greit og normalt? Hvorfor sier han ikke ifra til sine egne foreldre at det ikke går an å oppføre seg sånn? Er det bare hos dere eller gjør de sånn alle steder de er på besøk?😳🙈

Så bra at de ellers er supre svigerforeldre og besteforeldre! Men dette var VELDIG rart...

 

Anonymkode: 82855...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er så rart. Merkelig oppførsel? Eller? 

De er fra en annen kant av landet enn jeg, så mulig det er vanlig på Vestlandet?

Anonymkode: e8f44...fa9

Hva i alle dager? Hva får deg til å tro at vestlendinger oppfører seg slik?

Anonymkode: 80c29...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha 😂 

Hærlig 😅

jeg ville som en av anonymnickene over her bare ledd litt av det og latt det passere som en av deres særegenheter 😅

min svigermor ville kastet både vinen og godteriet fordi det er «kreftfremkallende» og usunt 😅

Anonymkode: 07fd8...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det rare er at de egentlig kun er søte og rause mennesker!

De er kloke, milde mennesker.. gir store pengesummer, stiller alltid opp etc.

Det er akkurat dette som er så rart🙈 

Vi sender alltid med folk rester om det er mye, men de både spør og tar. De var barnevakt her en dag og jeg hadde satt frem en bolle smågodt og skrevet: Til barnevakten. Når de skulle dra helte hun restene over i en brødpose og la i veska🤣🤭 Synes det er litt merkelig!

Anonymkode: e8f44...fa9

Tok faktisk med seg godteriet 😂🤣 Merkeligste oppførsel jeg har hørt om. 

 

Anonymkode: 05f37...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, vi ler av det, men synes det er noe merkelig🤭🙈

Mannen min rister på hodet, og vi fniser litt av det sammen😑 

Hadde de ikke vært så søte så hadde jeg blitt skremt, men har virkelig aldri vært bort i maken, det må jeg si.

HI

Anonymkode: e8f44...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

He he, vi ler av det, men synes det er noe merkelig🤭🙈

Mannen min rister på hodet, og vi fniser litt av det sammen😑 

Hadde de ikke vært så søte så hadde jeg blitt skremt, men har virkelig aldri vært bort i maken, det må jeg si.

HI

Anonymkode: e8f44...fa9

Jammen hvordan forklarer han dette da? Var de sånn når han vokste opp? Gjør de det til andre?

På min arbeidsplass (sykehjem) pleide vi å sette frem et brett med småkaker og kaffe i jula. Dette var et miljøtiltak spes med tanke på besøkende. 

En av de pårørende, en eldre kvinne, ble observert i ferd med å skuffe alle kakene ned i veska si. Husker vi personalet syntes det var kjemperart. Vi unnskyldte det med at hele familien var spesielle, tror samtlige medlemmer hadde psykiatrisk diagnose i større el mindre grad.

Som luten sier, slik oppførsel er sosialt selvmord.

Anonymkode: 65340...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jammen hvordan forklarer han dette da? Var de sånn når han vokste opp? Gjør de det til andre?

På min arbeidsplass (sykehjem) pleide vi å sette frem et brett med småkaker og kaffe i jula. Dette var et miljøtiltak spes med tanke på besøkende. 

En av de pårørende, en eldre kvinne, ble observert i ferd med å skuffe alle kakene ned i veska si. Husker vi personalet syntes det var kjemperart. Vi unnskyldte det med at hele familien var spesielle, tror samtlige medlemmer hadde psykiatrisk diagnose i større el mindre grad.

Som luten sier, slik oppførsel er sosialt selvmord.

Anonymkode: 65340...adc

De har ikke psykiatrisk diagnose, de er oppegående høytutdannede pensjonister begge to. Mannen min sier at de er vant til å spare på mat og drikke i større grad enn hva vi er. Typ at de kan finne på å ta opp bananer fra søpla vår🙈 På en annen side er de veldig rause og deler ut store pengesummer hvert år...

De er søte, snille, tilstedeværende, rause og gode.. med denne noe snodige siden😑

Anonymkode: e8f44...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

De har ikke psykiatrisk diagnose, de er oppegående høytutdannede pensjonister begge to. Mannen min sier at de er vant til å spare på mat og drikke i større grad enn hva vi er. Typ at de kan finne på å ta opp bananer fra søpla vår🙈 På en annen side er de veldig rause og deler ut store pengesummer hvert år...

De er søte, snille, tilstedeværende, rause og gode.. med denne noe snodige siden😑

Anonymkode: e8f44...fa9

Dette lukter så trolleinnlegg at jeg blir kvalm. Du begynte med et sjokk og kommer med enda mer sjokk. 

Hva blir det neste? 

At hun går gjennom kjøleskapet ditt og forsyner seg meg det hun vil? Mens du bare rister på hidet 😆 

Hvis det var din svigermor/foreldre som skulle være barnevakt, hvorfor skrev du på godteriet «til barnevakten»? Virker jo ikke som at hun har problemer med å forsyne seg uten at noen gir beskjed??

Anonymkode: 9f8f0...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

De har ikke psykiatrisk diagnose, de er oppegående høytutdannede pensjonister begge to. Mannen min sier at de er vant til å spare på mat og drikke i større grad enn hva vi er. Typ at de kan finne på å ta opp bananer fra søpla vår🙈 På en annen side er de veldig rause og deler ut store pengesummer hvert år...

De er søte, snille, tilstedeværende, rause og gode.. med denne noe snodige siden😑

Anonymkode: e8f44...fa9

Kanskje dei syns de kastar for mykje mat, og så tek dei den heller med heim, viss du kastar bananer i søppelest som er brukande kan eg jo forstå på ein måte, at dei har lagt seg til den vanen akkurat heime hos dykk! 

Anonymkode: 7b64e...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun er grådig og frekk.

Anonymkode: a7c4e...ca3

Dette. 

Man kan takke ja eller nei til alt man blir tilbudt, men man kan ikke forlange å få «sin andel» med hjem fordi man har takket nei.

Anonymkode: ffc16...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...