GÃ¥ til innhold

Blir litt skuffet over at de ikke orker si takk😒


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På ‎19‎.‎02‎.‎2019 den 22.02, Anonym bruker skrev:

Morsomt å se hvor stille det blei når svara ikke var som du ønska... 

Anonymkode: d5b2f...887

Ikke alle svara var like da. Har du lest igjennom tråden? Jeg er en av dem som synes det er på plass med en takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, Heihånåerdetjuligjen skrev:

Ikke alle svara var like da. Har du lest igjennom tråden? Jeg er en av dem som synes det er på plass med en takk. 

Jeg også.

Men det endrer ikke på at jeg syns HI er sytete og masete og tillegger slektningen holdninger de ikke nødvendigvis har. Hun får smøre seg med tålmodighet, eller slutte å tillegge dette så innmari stor vekt. 

Anonymkode: 442e6...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg også.

Men det endrer ikke på at jeg syns HI er sytete og masete og tillegger slektningen holdninger de ikke nødvendigvis har. Hun får smøre seg med tålmodighet, eller slutte å tillegge dette så innmari stor vekt. 

Anonymkode: 442e6...d94

Hun har da bare laget et innlegg her på DIB. Ikke sikkert hun går og tenker på dette 24/7 😄

Det må være lov å spørre om sånt her inne, uten å bli stemplet som en needy syter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Heihånåerdetjuligjen skrev:

Hun har da bare laget et innlegg her på DIB. Ikke sikkert hun går og tenker på dette 24/7 😄

Det må være lov å spørre om sånt her inne, uten å bli stemplet som en needy syter. 

Hun har faktisk laget to innlegg om dette på DIB. Virker ikke helt sunt.

Anonymkode: 6987a...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har faktisk laget to innlegg om dette på DIB. Virker ikke helt sunt.

Anonymkode: 6987a...7cc

Ã…? Jeg har ikke sett noen flere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har faktisk laget to innlegg om dette på DIB. Virker ikke helt sunt.

Anonymkode: 6987a...7cc

Av alle rare innlegg her inne, så er det de to innleggene du henger deg opp i. Å stemple det som usunt fordi hun har laget 2 innlegg om en ting, er noe av det dummeste jeg har sett. Din hang-up på dette virker ikke helt sunt

Anonymkode: de3c7...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun har faktisk laget to innlegg om dette på DIB. Virker ikke helt sunt.

Anonymkode: 6987a...7cc

Hvor er det andre? Hvordan vet du at hi i denne tråden er den samme som i den andre? Om hi har laget to tråder om dette, betyr det ikke at hun er opphengt i det. At du derimot vet at hi har laget to tråder om det samme, sier jo litt om deg. Har du tilgang til ip-adresser?

Anonymkode: d717c...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/18/2019 at 6:37 AM, Anonym bruker said:

Søskenbarnet mitt og samboer fikk barn og i den forbindelse strikket jeg noe til de. Rett etter fødsel sendte jeg mld hvor jeg gratulerte, og sa jeg hadde en gave hvis jeg fikk adressen deres. Ikke noe svar, men jeg tenkte at de var nok i en unntakstilstand med nyfødt. Etter et par dager så sender jeg igjen (har da sett aktivitet på sosiale medier, ganske mye) og etterspør adresse. Jeg får da adressen. 

Pakken er kommet frem, men jeg har ikke hørt noe. Mottaker har på nytt lagt ut bilde i sosiale medier, og jeg kommenterer bildet, pluss spør om pakken er kommet frem. Ikke svar, men hun har sett det. Har i tillegg lagt ut bilder etter det. 

Og jeg blir veldig lei meg. Jeg trodde virkelig de kom til å bli glad. Vi har veldig lite kontakt, men trodde nesten de syntes det var ekstra hyggelig da. De menger seg med litt kjente folk, og vi er nok sikkert ikke deres standard folk tenker jeg. Vi er for kjipe og vanlige til at de gidder bry seg. Synes bare det er synd når man har lagt ned penger og ikke minst tid, så gidder man ikke engang svare, gidder ikke si takk. Synes dere jeg er helt lost som tar meg nær av dette? 

Anonymkode: baecb...108

synes du overreagerer, de har akkurat fått barn. kommer nok takkekort med tiden

Anonymkode: e4d01...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 18.2.2019 den 6.37, Anonym bruker skrev:

Søskenbarnet mitt og samboer fikk barn og i den forbindelse strikket jeg noe til de. Rett etter fødsel sendte jeg mld hvor jeg gratulerte, og sa jeg hadde en gave hvis jeg fikk adressen deres. Ikke noe svar, men jeg tenkte at de var nok i en unntakstilstand med nyfødt. Etter et par dager så sender jeg igjen (har da sett aktivitet på sosiale medier, ganske mye) og etterspør adresse. Jeg får da adressen. 

Pakken er kommet frem, men jeg har ikke hørt noe. Mottaker har på nytt lagt ut bilde i sosiale medier, og jeg kommenterer bildet, pluss spør om pakken er kommet frem. Ikke svar, men hun har sett det. Har i tillegg lagt ut bilder etter det. 

Og jeg blir veldig lei meg. Jeg trodde virkelig de kom til å bli glad. Vi har veldig lite kontakt, men trodde nesten de syntes det var ekstra hyggelig da. De menger seg med litt kjente folk, og vi er nok sikkert ikke deres standard folk tenker jeg. Vi er for kjipe og vanlige til at de gidder bry seg. Synes bare det er synd når man har lagt ned penger og ikke minst tid, så gidder man ikke engang svare, gidder ikke si takk. Synes dere jeg er helt lost som tar meg nær av dette? 

Anonymkode: baecb...108

Enkelte er så uoppdragne at det er til å bli kvalm av. Skjønner godt at du ble skuffet men da veit du jo egentlig hvor du har dem. De er ikke mye å samle på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Toneelise skrev:

Enkelte er så uoppdragne at det er til å bli kvalm av. Skjønner godt at du ble skuffet men da veit du jo egentlig hvor du har dem. De er ikke mye å samle på...

Herregud, hvor utålmodige og selvsentrerte folk er! Det kommer sikkert takkekort. Må man takke flere ganger altså?? Og er gaven for de som fikk baby eller for den som ga gaven? Virker som giver er viktigst her. Fordi det var hjemmestrikket gave🙄

Anonymkode: b0930...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor er det andre? Hvordan vet du at hi i denne tråden er den samme som i den andre? Om hi har laget to tråder om dette, betyr det ikke at hun er opphengt i det. At du derimot vet at hi har laget to tråder om det samme, sier jo litt om deg. Har du tilgang til ip-adresser?

Anonymkode: d717c...5b3

Wtf? Så det bare ved en tilfeldighet. Det lå et innlegg lengre nede på siden med omtrent nøyaktig det samme innholdet og den samme obsessingen. Gi meg gjerne en diagnose fordi jeg kan lese.

Anonymkode: 6987a...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, hvor utålmodige og selvsentrerte folk er! Det kommer sikkert takkekort. Må man takke flere ganger altså?? Og er gaven for de som fikk baby eller for den som ga gaven? Virker som giver er viktigst her. Fordi det var hjemmestrikket gave🙄

Anonymkode: b0930...576

Hvis det er lenge til man får sendt takkekort så bør man takke på annen måte først. Fordi gaven kom i posten , bør man ganske kjapt gi en takk, slik at sender vet at gaven har kommet frem. Og jeg hadde blitt kjempeglad for en gave fra  noen jeg ikke har mye kontakt med. Hadde blitt stolt over at mitt barn ble husket til tross for liten kontakt. 

 

Anonymkode: f4259...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er lenge til man får sendt takkekort så bør man takke på annen måte først. Fordi gaven kom i posten , bør man ganske kjapt gi en takk, slik at sender vet at gaven har kommet frem. Og jeg hadde blitt kjempeglad for en gave fra  noen jeg ikke har mye kontakt med. Hadde blitt stolt over at mitt barn ble husket til tross for liten kontakt. 

 

Anonymkode: f4259...b7e

Da trenger man jo ikke sende takkekort da. Du skjønner at hele poenger med takkekort er å takke? 

Det kan da godt hende de som fikk denne gaven også er glade? Selv om de ikke bruker all sin tid på å svare alle avsendere med en gang? Vanlig skikk å sende takkekort da. 

Anonymkode: b0930...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da trenger man jo ikke sende takkekort da. Du skjønner at hele poenger med takkekort er å takke? 

Det kan da godt hende de som fikk denne gaven også er glade? Selv om de ikke bruker all sin tid på å svare alle avsendere med en gang? Vanlig skikk å sende takkekort da. 

Anonymkode: b0930...576

Hvor vanskelig kan det være å svare raskt på en melding når HI spurte om gaven var kommet frem. De har sikkert ikke fått så mange gaver pr post😊

Mange er kjempetreige og ufine sånn. De «bor» på sosiale medier, men gidder ikke svare telefonen eller på meldinger. 

Anonymkode: e0957...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor vanskelig kan det være å svare raskt på en melding når HI spurte om gaven var kommet frem. De har sikkert ikke fått så mange gaver pr post😊

Mange er kjempetreige og ufine sånn. De «bor» på sosiale medier, men gidder ikke svare telefonen eller på meldinger. 

Anonymkode: e0957...da1

Nei, det kan jo også hende de er dritleie av hi og maset hennes. Hun høres jo ekstremt slitsom ut. Kanskje de håper hun snart tar hintet? Det er en mulighet det også, men uansett, hvorfor skal hi obsesse over det her? Hun har levert gave, gjort sitt, til folk hun ikke har kontakt med. Ferdig. 

Anonymkode: b0930...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det kan jo også hende de er dritleie av hi og maset hennes. Hun høres jo ekstremt slitsom ut. Kanskje de håper hun snart tar hintet? Det er en mulighet det også, men uansett, hvorfor skal hi obsesse over det her? Hun har levert gave, gjort sitt, til folk hun ikke har kontakt med. Ferdig. 

Anonymkode: b0930...576

Nå måtte jeg le...... Når ble det masete å sende en gave til et nyfødt barn? Men rent generelt, er det svært mange i dagens samfunn som ikke takker for gaver , enten det er til konfirmasjon, bursdag eller annet. Ukultivert.

Anonymkode: f4259...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er litt overrasket over enkelte svar her jeg. Hadde det vært en fjern slektning så hadde jeg forstått det og. Men i mitt hode, så ville jeg faktisk tatt bilde i klærne og sendt jeg. Jeg VET at denne personen ikke sliter med noe depresjon, vil ikke utbrodere grunnen til at jeg vet. Men jeg vet altså. Angrer at jeg brukte tid og penger på dette. Og det var ikke et «kjerringaktig» plagg heller, det er veldig søtt og anvendelig. 

Anonymkode: baecb...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...