Gå til innhold

Forslag til noe jeg og samboeren kan gjøre alene ei helg som ikke er så dyrt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bor i Trøndelag. 

Vi trenger å pleie forholdet, få litt romantikk og alenetid, komme oss vekk fra hverdagsmaset. 

Litt vanskelig å si makspris, er jo litt avhengig av hva vi gjør. 

Blir i mars, og kan være ei langhelg (fra torsdag ettermiddag).

Noen forslag?

Anonymkode: 81ee9...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger dere å reise så langt da? Hva med nabobyen? Sjekke inn på et hotell, gå på kino, gå ut å spise, bestille roome service, ha masse god sex og bare nyte hverandre 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ei helg i Polen, det er billig! Går der direktefly til Gdansk kanskje? (wizzair) 

Sjekk pakkepriser på fly+hotell på Expedia. 

Anonymkode: 41106...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim er en nydelig by, så jeg ville tatt en helg på hotell der. Rusle rundt i byen (håpe på bra vær), kanskje gå på kino, spise på restaurant, kose dere på hotellrommet... 

Fikk lyst å ta med min kjære på en tur nå. 😉 

Anonymkode: d36b2...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send vekk barna.

Sov lenge. Spis frokost sent. Lag noe skikkelig digg. Netflix og snop i senga. Sug å slikk som om du var 20 år igjen!

God helg

Anonymkode: 94309...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å dra langt nei, men blir ikke å være hjemme, må komme oss unna husarbeid 😅.

Kino, restaurant og kos på hotellrommet hørtes herlig ut. 

Skal sjekke ut både Trondheim og utenlandstur ❤️

Anonymkode: 81ee9...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ta ei helg i Polen, det er billig! Går der direktefly til Gdansk kanskje? (wizzair) 

Sjekk pakkepriser på fly+hotell på Expedia. 

Anonymkode: 41106...6b7

Takk for tips, var billigere for oss ei helg der inkl. fly enn ei helg i Trondheim 😅, så mulig det blir dit, er det gammelbyen som er å foretrekke eller?

Anonymkode: 81ee9...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å gå på standup show når jeg først har barnefri,ofte koster ikke billettene mer enn 150 kr! :)

Anonymkode: fea3c...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips, var billigere for oss ei helg der inkl. fly enn ei helg i Trondheim 😅, så mulig det blir dit, er det gammelbyen som er å foretrekke eller?

Anonymkode: 81ee9...ff7

Ja, i gamlebyen er det supert å bo, gangavstand til alt! Kan anbefale Puro hotell, det er skikkelig flott:) Men der er billigere hoteller som helt sikkert er fine de òg. Veldig billig med mat/på restaurant, så der kan man unne seg skikkelig god mat. 

Anonymkode: 41106...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips, var billigere for oss ei helg der inkl. fly enn ei helg i Trondheim 😅, så mulig det blir dit, er det gammelbyen som er å foretrekke eller?

Anonymkode: 81ee9...ff7

Vi var i Gdansk rett før jul. Kjempekoselig by. Masse shoppemuligheter og gode resturanter. Det er veldig fint å bo i nærheten av gamlebyen. Gdansk Hilton så fint ut. Det lå rett ved gamlebyen.

Vi bodde på Hotell Sadova. Fint hotell, nytt, Veldig god frokost. Et lite spa hotell med basseng. Ca 5 min å gå til gamlebyen. 

 

Anonymkode: ea2d5...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...